kuunsirppi 18.09.2007 14:37:04 | |
---|
Edit: Me istutaan COVS veljen no:2 kanssa vaan eturivissä ja arvostellaan koko ajan sellaisilla vanhanajan levyraati numerolapuilla. Jestas! Sitten ei taida parantua mennä ollenkaan sinne lauteille, ees selvinpäin :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jeppeq 18.09.2007 15:05:06 | |
---|
No annahan nyt pikkusen siimaa... Lisää kahvinpuruja laattialle, nyt tulee Patelalainen taivutus! (sieltähän suunnalta ne muutkin ammatanssijat tulee, yhenkin rummuttajan sukulainen) Ja totta totta, tämä on kaikki. Kirjoitettua sanaa. Huhuina kuultu. Jos tulee kovaa -luumu auttaa!! |
Musiikkia korville 18.09.2007 15:12:56 | |
---|
Lisää kahvinpuruja laattialle, nyt tulee Patelalainen taivutus! (sieltähän suunnalta ne muutkin ammatanssijat tulee, yhenkin rummuttajan sukulainen) Ja totta totta, tämä on kaikki. Kirjoitettua sanaa. Huhuina kuultu. Minäki oon kuullu moista. Se rummuttajan sukulainen onkin vallan kova tekijä. By: MK |
uruttaja 18.09.2007 15:24:14 (muokattu 18.09.2007 15:35:10) | |
---|
Minäki oon kuullu moista. Se rummuttajan sukulainen onkin vallan kova tekijä. Minä oon juonu sen kanssa Herbaa Karhusaaren lavan levynsoittokopissa. |
Tankero 18.09.2007 15:41:36 | |
---|
Minä oon juonu sen kanssa Herbaa Karhusaaren lavan levynsoittokopissa. HOHO Niin muuten taidat ollakin. Ja mitähän sen kotipihan teltassa tapahtuikaan Varmasti, vissiin. |
uruttaja 18.09.2007 15:59:50 | |
---|
HOHO Niin muuten taidat ollakin. Ja mitähän sen kotipihan teltassa tapahtuikaan Se ei kuulu näille palstoille. Kysy Wanhalta. |
Jos tulen en soita enkä laula enkä tanssi. Näytöt on annettu ja COVS:iin huolittu , joten enää ei tarvi. Sitäpaitsi nyt on vuoro operoida polvi ja todennäköisesti heti alkuvuodesta. Etkö säestäis yhen Negron verran? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 19.09.2007 01:47:33 | |
---|
No onneks tossa on kuitenkin toi "ehkä". Se tarkottaa, että voit kyllä kiippareita soitella ja bassookin ja vaikka mitä, paitsi ehkä et sitten rumpuja :o) Pidät siis jöötä veljille :o) HÖHÖ, vai että jöötä meille. Salli mun nauraa ,niillä kepeillä mitä hällä käsiksi kutsutaan ja vaikka olisi lisäkepit mukana niin ei mitään mahkuja. Ja sitäpaitsi sinne lavalle se tunkee kuitenkin vaikka yrittäisi estääkin. Pistetääs sitten kunnon hevituokio näytille. Vittu näitä hommia. |
EP 10.10.2007 09:27:08 | |
---|
Mukana ovat: laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Juu, kai tuonne pitää tulla, kun viimeksikin olin! Heh 8)) |
baron 10.10.2007 11:14:36 | |
---|
Juu, kai tuonne pitää tulla, kun viimeksikin olin! Heh 8)) Uskaltaudutko ensi kerralla stagelle? Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius) |
paice60 10.10.2007 20:50:59 | |
---|
Uskaltaudutko ensi kerralla stagelle? Kaikkihan sinne menee ja yhtäaikaa. Vittu näitä hommia. |
kuunsirppi 10.10.2007 20:57:25 (muokattu 10.10.2007 21:10:05) | |
---|
laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Carde 10.10.2007 21:08:37 | |
---|
laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz ellipellinen Kaks "ellipellistä", mahtaa olla kova meininki!? Minäkin ehkä, vielä suurin kysymysmerkein. |
kuunsirppi 10.10.2007 21:10:43 | |
---|
Kaks "ellipellistä", mahtaa olla kova meininki!? Minäkin ehkä, vielä suurin kysymysmerkein. Okei! En huomannut, että ellin nimi oli jo tuolla. Laitapas sitten oma nimesi listan jatkoksi, kun asia varmistuu Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
vanhami 10.10.2007 21:13:38 | |
---|
laulaja Mikko T omarklah riff manjaana isojussi uruttaja faith ÄM Timi jjsound Aune Coelhinho21 ellipellinen half jeppeq paice60 baron v_m_kangas tiina62 Ukko korgie Lennu ? Guido Vesku? Jon Lord pienellä varauksella Anonymous-Jazz Mä Eli vanhami, laitoinki jo aikaisemmin. Keikkavarauksella siis |
manjaana 10.10.2007 21:18:23 | |
---|
Minäkin ehkä, vielä suurin kysymysmerkein. Yes...., on sitä joutunut ootteleen.... :))
-Meillä on tahto nisäkkäin, olla sisäkkäin-
Juice Leskinen |
M-Juhana 10.10.2007 22:02:27 | |
---|
Onks teillä tällaiset bileet? Voisin lähtee Isojussille kuskiks. Saako vetää yhen rokin kitaralla? Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
baron 10.10.2007 23:39:03 | |
---|
Onks teillä tällaiset bileet? Voisin lähtee Isojussille kuskiks. Saako vetää yhen rokin kitaralla? Humppahan on hyvin laaja genre, katto korkealla ja seinät leveällä. Tietenkin!! Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius) |
isojussi 11.10.2007 02:23:54 | |
---|
Onks teillä tällaiset bileet? Voisin lähtee Isojussille kuskiks. Saako vetää yhen rokin kitaralla? Totta vitussa. Arvaa, montako kertaa muutama peruselvisklassikko tuli tulkittua Lammilla.... Pitäskö perskeles tulkita pari oopperamelodiaa ehtoon mittaan.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
manjaana 11.10.2007 06:22:28 | |
---|
Totta vitussa. Arvaa, montako kertaa muutama peruselvisklassikko tuli tulkittua Lammilla.... Pitäskö perskeles tulkita pari oopperamelodiaa ehtoon mittaan.... Ai niinko pikkuesaoperettia aattelit... -Meillä on tahto nisäkkäin, olla sisäkkäin-
Juice Leskinen |