Kiljotiini 18.09.2007 22:31:00 | |
---|
Juu, elikkäs uutta vahvaria oon ettimässä. Soittoa on nyt takana 1v 9kk jos ihan tarkkoja ollaan. Tähän asti olen päristellyt Rolandin MicroCubella, ja nyt onkin alkanut tehdä mieli vähän isompaa pönikkää. Eli kysysinkin nyt teiltä vähän kokeneemmilta ja enemmän vahvareista tietäviltä, mikä olis semmonen hyvä vahvari, jolla menisi esim. seuraavat 2 vuotta? Combo saisi siis olla ja tulisi lähinnä kotikäyttöön, mutta tarvittaessa tehoa riittäisi myös bändikäyttöön. Mitään überhevimättösaundia ei vaffarista tarvitse lähteä, blues/(70-luvun)rock -linjalla mennään (jos sillä on mitään merkitystä). Kiitös No voi turhuuksien turhuus kun on turha turhuus. |
Jaqqi1991 18.09.2007 22:33:13 | |
---|
Mikä on budjetti? Hughes and kettnerin edition tube vaikutti myös aika pätevältä laitteelta noissa sun mainitsemissa tyylilajeissa We may be humans, but were still animals |
hullu_ukko 18.09.2007 22:33:15 (muokattu 18.09.2007 22:33:47) | |
---|
Kaksi suositusta, jotka tulisivat ketjuun melko varmasti: 1. Osta Valvetronix 2. Käytä hakua Valvetronix toimii ainakin omien kokemusteni perusteella hyvin. E: Damn.. Unohdin mainita edition tuben.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Kaksi suositusta, jotka tulisivat ketjuun melko varmasti: 1. Osta Valvetronix 2. Käytä hakua Valvetronix toimii ainakin omien kokemusteni perusteella hyvin. Eikö haku toimi sitten? /OffTopic switch OFF Hughes & Kettner Statesman tai Edition Tube 20th, Orange Tiny Terror, tai se Valvetronix. More is more. Blackmore.
http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search= |
hullu_ukko 18.09.2007 22:38:31 | |
---|
Eikö haku toimi sitten? En tiedä kun ei ole tarvinnut sitä hetkeen käyttää. Offtopic pois... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Kiljotiini 19.09.2007 11:11:43 | |
---|
Kokeilin tota hakua, eikä oikein löytynyt sopivaa. Menee liian korkeaksi tuo budjetti, joka saisi mulla olla jossain 300-400 euron paikkeilla. Saa mennä ehkä vähän 400:n ylikin. No voi turhuuksien turhuus kun on turha turhuus. Rölölöö |
duc 19.09.2007 11:13:48 | |
---|
|
Åboensis 19.09.2007 12:58:36 | |
---|
...budjetti, joka saisi mulla olla jossain 300-400 euron paikkeilla. Saa mennä ehkä vähän 400:n ylikin. Hughes & Kettneriltä kannattaa tsekata myös ne transistoripelit, esim. tuohon budjettiin mainiosti mahtuva Edition Blue, jota saa ainakin 15, 30 ja 60-wattisena. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" |