Aihe: Payless Guitar
1 2 3 4 5 6 7 814 15 16 17 18
Chemo
17.09.2007 14:15:47

Mä haluaisin feikki-Tokain. Voisin sitten hehkuttaa miten hirveen paljon parempi se on kuin mun G LP.

No en haluaisi, oikeesti. Valitettavaahan tämä tämmöinen tuoteväärenteminen on, ikävää että sitä on tässä laajuudessa tullut myös soittimiin.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Kimmo72
17.09.2007 17:44:03
Voisin haluta tommosen. Ihan mielenkiinnosta.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Joees
17.09.2007 18:18:27
Mä haluisin feikin feikin. Mikä se sitte olis?
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Don Make
17.09.2007 22:44:06
Houkuttelevan näköset sivut...mut kusetusta.
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
Lilli
18.09.2007 03:53:44

Niin, kuinkahan olisi jos Gibson Les Paulin lapaan alkuperäisen tuotemerkin tilalle tekisi Harley--Benton-logon. Olisi hauska kunnella kavereiden kommentteja;-) mahtuisiko joukkoon muutama takinkääntäjä/Thomannin pikatilaaja?
"Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimoni juhannuspäivänä 2000
bfoc
18.09.2007 12:25:43

Teet kopioguitaran kotona ja kirjoitat headstockiin Payless Guitars?
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
fox
18.09.2007 15:59:38

Tuoltahan niitä nyt saa, takavarikosta.. Aatelkaas vähän, jos täälläkin pikku musiikkiliikkeet... :(

In Oakdale, NY yesterday (9/17/07) the owner of Oakdale Guitars was arrested for selling fake Gibson Guitars. They took 15 fakes out of the store and found 198 more at his home. Authorities are telling folks that if you bought a Gibson there, you probably don't have a real one.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Joees
18.09.2007 19:17:45
Tuoltahan niitä nyt saa, takavarikosta.. Aatelkaas vähän, jos täälläkin pikku musiikkiliikkeet... :(

In Oakdale, NY yesterday (9/17/07) the owner of Oakdale Guitars was arrested for selling fake Gibson Guitars. They took 15 fakes out of the store and found 198 more at his home. Authorities are telling folks that if you bought a Gibson there, you probably don't have a real one.

Reilu meininki. Not. Toivottavasti leikkaavat myyjältä kaulan kitaroiden sijasta... Eikun.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Juzzu
18.09.2007 19:34:31
Miten tuon voi sekoittaa oikeaan lespaan... rungon muoto väärä, soololovi väärän mallinen, alasarvi väärän mallinen, stop-bar liian takana, potikat väärässä paikassa... Huono kopio.
http://www.paylessguitars.com/UpFile/s2007216224454.jpg
mailbag
18.09.2007 19:40:25
Miten tuon voi sekoittaa oikeaan lespaan... rungon muoto väärä, soololovi väärän mallinen, alasarvi väärän mallinen, stop-bar liian takana, potikat väärässä paikassa... Huono kopio.

no en minä ainakaan ole tietoinen jostain pikkudetaljiin muutoksista :| varmaan kädessäkään suurta eroa huomaisi :|
oiva tumpeloinen
18.09.2007 20:06:57

Se sekoittaminen käy usein yht'äkkiä siinä vaiheessa, kun aletaan syyttämään petoksesta. Siinä vaiheessa tuommoisia pieniä eroja ei "kukaan normaali ihminen" huomaa millään. Myöskään kapistuksen ostohintaa, puhumattakaan sen alkuperästä, ei enään muisteta.
oiva tumpeloinen
18.09.2007 20:16:58
Minkähänlainen sitten on isodetalji jos rungon muoto, osat, asettelu, materiaalit, lakkaus, bindaukset, laukku ja upotukset ovat vääränlaisia?

Onhan siinä kuitenkin 6 kieltä, SC body, kaula ja lapa.
Les Fender
18.09.2007 20:33:39
Onhan siinä kuitenkin 6 kieltä, SC body, kaula ja lapa.

Noh, ovat sentään näistä selvillä.
"Living is easy with eyes closed!"
pekurides
18.09.2007 20:36:17

En minäkään kyllä edellisiä eroavuuksia kuvasta huomaa.... ei nyt luulisi olevan liian vaikeata saada potikat ja takakappaleet oikealle kohdalle kiinan pojaltakaan.
Tunteella päin vittua.
Les Fender
18.09.2007 21:01:24
En minäkään kyllä edellisiä eroavuuksia kuvasta huomaa.... ei nyt luulisi olevan liian vaikeata saada potikat ja takakappaleet oikealle kohdalle kiinan pojaltakaan.

http://i173.photobucket.com/albums/ … Fender/Shiro/Lepat.jpg?t=1190138325

Etkö? Minä kyllä nään, taian olla liian tarkka...
"Living is easy with eyes closed!"
fox
18.09.2007 21:22:37

Reilu meininki. Not. Toivottavasti leikkaavat myyjältä kaulan kitaroiden sijasta... Eikun.

Noo, kaiketi siitä tulee vähän muutakin ku pikku rapsut, jenkkilässä nuo korvausvaateet on vähän reilusti mitotettuja..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
nothingnes
18.09.2007 21:34:00
jos esim lp stankku maksaa n.2500
niin olis kiva tietää mitä maksais tarkalleen samanlainen samoista puista samoilla mikeillä, virittimillä ym. varustettu kipsoni kiinalaisen tekemänä.

eli jos gibson siirtäis tuotannon kiinaaan mitä maksais kitarat sen jälkeen?(veikkaan että saman) mutta enivei eli paljonko halvempaa se työ siellä voi olla?
Teuvo on hintauttanut kotini -m.nykänen-
J.Hollström
18.09.2007 21:34:13
no en minä ainakaan ole tietoinen jostain pikkudetaljiin muutoksista :| varmaan kädessäkään suurta eroa huomaisi :|

Tämmösille noi kitarat onkin juuri suunnattu.
"I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer
J.Hollström
18.09.2007 21:43:43
eli jos gibson siirtäis tuotannon kiinaaan mitä maksais kitarat sen jälkeen?(veikkaan että saman) mutta enivei eli paljonko halvempaa se työ siellä voi olla?

Jos haluttas samoja kitaroita, niin pitäis siirtää ne niitä tekevät ihmisetkin sinne. Kitaroiden tekemisessä kun on muutakin kuin koneiden käyttämistä.

Kiinassa minimipalkat on luokkaa 70 eur/kk.
"I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)