Aihe: Tangokuningas potkusilla..
1 2
echo66
18.09.2007 18:58:40
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709186601256_uu.shtml
.. huh huh.. viina on todellakin viisasten juoma!
There are only two kinds of music: Rock AND roll !!!
Sertzo S
18.09.2007 19:49:03 (muokattu 18.09.2007 19:49:31)
että silleen.
Begemoth
18.09.2007 20:16:58
Ei tuu rispektiä Karille.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
uruttaja
18.09.2007 20:19:21

Tästä on jo muutamassakin säikeessä juttua, mutta ei se haittaa. Tämän päivän lehdessä tosiaan luki kuninkaan puoluestus: Se nainen löi ensin..
Sertzo S
18.09.2007 20:23:03
Tästä on jo muutamassakin säikeessä juttua, mutta ei se haittaa. Tämän päivän lehdessä tosiaan luki kuninkaan puoluestus: Se nainen löi ensin..

Lieköpä jommalla kummalla "musta vyö", mutta toisella ainakin musta silmä ainakin tai jopa toinenkin.
jjussila
18.09.2007 20:29:18

Ettei vaan olis väärinymmärtänyt sitä, että otsikoissa pitää pysyä ja ihan sama mitä kirjoitetaan, kunhan nimi vain on oikein...
..ei helev...olisko noin?.....
stagestar
18.09.2007 20:29:33
Eikun vaan sinne eläinpuistoon kaverille oma häkki ja sinne ihmisten töllisteltäväksi.
rok rok !!!
Begemoth
18.09.2007 20:45:00
"en minä siitä tällästä tarkottanna...Taano."
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
Sertzo S
18.09.2007 20:46:23
"en minä siitä tällästä tarkottanna...Taano."

"Kyllä se on parempi, kun palaat takaisin sinne turvesuolle..."
rintapek
18.09.2007 22:19:55

Mistä ihmiset oikein viinansa hankkivat?
Kyllä minun täytyy tunnustaa, että minulle myydyissä pulloissa se paras viina on aina siellä pohjalla, mutta ei minulle koskaan rähinäviinaa ole myyty.

Julkisuus tuossa on taattu pitkäksi aikaa, oli sitten hyvää tai huonoa markkinointia.
One kind of music only - the good kind
baron
18.09.2007 22:23:21

Mistä ihmiset oikein viinansa hankkivat?
Kyllä minun täytyy tunnustaa, että minulle myydyissä pulloissa se paras viina on aina siellä pohjalla, mutta ei minulle koskaan rähinäviinaa ole myyty.

Julkisuus tuossa on taattu pitkäksi aikaa, oli sitten hyvää tai huonoa markkinointia.

Tätä ennen mä tunsin (tai tiesin) vain yhden Kari Hirvosen, joka ei ollut tangokuningas, tän tempauksen ansiosta tiedän toisenkin.
Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius)
Musiikkia korville
19.09.2007 08:05:19

Tätä ennen mä tunsin (tai tiesin) vain yhden Kari Hirvosen, joka ei ollut tangokuningas, tän tempauksen ansiosta tiedän toisenkin.

Ohops... Kyllä se on sen verran pölvästelly ennenkin, että ihme jos on ohi lipsahtanu.
By: MK
Sertzo S
19.09.2007 13:02:01 (muokattu 19.09.2007 13:09:55)
Ohops... Kyllä se on sen verran pölvästelly ennenkin, että ihme jos on ohi lipsahtanu.

No, poika oppii viimeistään silloin, kun ja jos makaa väliaikaisesti teholla, mustelmat kukkivat keholla tai sitten lopun ikänsä rullatuolissa tai muutoin menehdy, syystä tai toisesta elämä ehdy. Aikaa on vielä oppia ja toivotaan niin, ja opetetaan kloppia.

Kyllä kukoille löytyy vahvenpansa, tiukemmin turpiin antajansa. Saattaapa olla olla se nykynainen, riuska ja puolustustaidoitaan ei vajavainen.
paice60
19.09.2007 13:31:25
No, poika oppii viimeistään silloin, kun ja jos makaa väliaikaisesti teholla, mustelmat kukkivat keholla tai sitten lopun ikänsä rullatuolissa tai muutoin menehdy, syystä tai toisesta elämä ehdy. Aikaa on vielä oppia ja toivotaan niin, ja opetetaan kloppia.

Kyllä kukoille löytyy vahvenpansa, tiukemmin turpiin antajansa. Saattaapa olla olla se nykynainen, riuska ja puolustustaidoitaan ei vajavainen.

Näin on. Jossain kohtaa tulee sellanen kaveri joka vetää niin että alta pois. Siinä kohtaa on sitten turha ruikuttaa että toi aloitti. Aika raukkis kun lähtee naista lyömään, jos nainen lyö niin lähtee pois tai ottaa painiotteella sen maahan että rauhoittuu mutta naista ei lyödä.
Vittu näitä hommia.
Sertzo S
19.09.2007 13:36:19 (muokattu 19.09.2007 13:36:39)
Näin on. Jossain kohtaa tulee sellanen kaveri joka vetää niin että alta pois. Siinä kohtaa on sitten turha ruikuttaa että toi aloitti. Aika raukkis kun lähtee naista lyömään, jos nainen lyö niin lähtee pois tai ottaa painiotteella sen maahan että rauhoittuu mutta naista ei lyödä.

Näin. Mutta vielä sen verran, että naisten väkivalta on vieläkin vaiettu tabu ja niitä naisia ilman puukkoja ja puntareitakin alkaa jo olla, jotka heikkoluontoisen tai heiveröisen miehen saavat alsitettavakseen. Nämä näkymät ja alkoholi siihen vielä lisättynä tekevät asian entistäkin ajankohtaisemmaksi.
paice60
19.09.2007 13:44:39
Näin. Mutta vielä sen verran, että naisten väkivalta on vieläkin vaiettu tabu ja niitä naisia ilman puukkoja ja puntareitakin alkaa jo olla, jotka heikkoluontoisen tai heiveröisen miehen saavat alsitettavakseen. Nämä näkymät ja alkoholi siihen vielä lisättynä tekevät asian entistäkin ajankohtaisemmaksi.

Totta tuokin, mutta asioihin pitää puuttua ennenkuin ne menevät liian pitkälle. Jokaisen omassatunnossa tuo tietenkin on.
Vittu näitä hommia.
Sertzo S
19.09.2007 13:50:13
Totta tuokin, mutta asioihin pitää puuttua ennenkuin ne menevät liian pitkälle. Jokaisen omassatunnossa tuo tietenkin on.

Totta, mutta esim. naapurien väliinmenokin voi olla joskus arveluttavaa ja virkavallan paikalle saaminen resussien puuttessa aikaa vievää.
Näihin ongelmiin ei ole onneksi tarvinut puuttua omaltaa kohdalta taloyhtiössämme, mikä on hyvä todeta ja jatkumonkin toivon olevan näin.
paice60
19.09.2007 13:55:38
Totta, mutta esim. naapurien väliinmenokin voi olla joskus arveluttavaa ja virkavallan paikalle saaminen resussien puuttessa aikaa vievää.
Näihin ongelmiin ei ole onneksi tarvinut puuttua omaltaa kohdalta taloyhtiössämme, mikä on hyvä todeta ja jatkumonkin toivon olevan näin.

Sama meillä. Ei ole ollut , onneksi, meidänkään taloyhtiössä vielä isompaa härdelliä. Vaikeahan siinä voisi olla mennä väliin mutta jos alkaa näyttää pahalta niin kyllä minä menen heikompaa aina puolustamaan. Koulussa olin kiusattu mutta se loppui siihen kun nostin kiusaajan rinnuksista seinälle. Siinä huomasin että itseään pystyy puolustamaan kun uskaltaa ja saman ajattelin tehdä muillekin jos on tarvis.
Vittu näitä hommia.
Sertzo S
19.09.2007 14:02:05 (muokattu 19.09.2007 14:02:43)
Sama meillä. Ei ole ollut , onneksi, meidänkään taloyhtiössä vielä isompaa härdelliä. Vaikeahan siinä voisi olla mennä väliin mutta jos alkaa näyttää pahalta niin kyllä minä menen heikompaa aina puolustamaan. Koulussa olin kiusattu mutta se loppui siihen kun nostin kiusaajan rinnuksista seinälle. Siinä huomasin että itseään pystyy puolustamaan kun uskaltaa ja saman ajattelin tehdä muillekin jos on tarvis.

Hieman samanlaisia elämänkokemuksia. Toki, etten aivan pyhimykseltä vaikuta, noista kouluajoista on itsellänikin muistoja ainakin lievänä jonkun/joidenkin tyttöjen kiusaajana, mutta ne on pois pyyhitty ja eräänkin nuorena liki aikuisena tapaamani viehkon naisen ja silloisen luokkakaverini kanssa keskutellessani pyysin anteeksi typerää käyttäytymistäni. Eräälle luokkamme kiusaajalleni tein juuri kertomallasi tavalla ja kiusaaminen loppui siihen kerrasta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)