Zuba 26.01.2004 10:19:07 | |
---|
Onneksi törmäsin tähänkin bändiin, sukat pyörii jaloissa ja kaali heiluu vaan. Tajuttoman hyvää jamia. Mutta mikä tän bändin status on tällä hetkellä? Vähänlaisesti löytyi tietoa pumpun nykytilasta. Play that funky bass.. |
Karlsson 26.01.2004 10:33:02 | |
---|
Taitaa olla menneen talven lumia tämä pumppu. Jostain luin tilitystä aiheesta ja semmoinen mielikuva jäi, että turha odotella uusia levyjä.. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. "Hatala, hatala, hatala hey,
Play my sitar every day!"
- Dr. Bombay |
Zuba 26.01.2004 10:42:47 | |
---|
Taitaa olla menneen talven lumia tämä pumppu. Jostain luin tilitystä aiheesta ja semmoinen mielikuva jäi, että turha odotella uusia levyjä.. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. No voihan penaali. Pitää vain toivoa parasta ja haalia tähän astiset levyt. Mitäs muita BNH:ta muistuttavia bändejä on joihin kannattaisi tutustua? Play that funky bass.. |
Karlsson 26.01.2004 10:47:20 | |
---|
No, noita "acid jazz" bändejähän oli jossain vaiheessa vähän joka nurkalla. Kuitenkin suosittelisin tutustumaan siihen musiikkiin, mistä nämä uudemmat bändit ovat ottaneet inspiraationsa musiikkiinsa. Eli ei muuta kuin levykauppaan ja jotain esim. Blue Note -lafkan kamaa kehiin. Blue Break Beats-kokoelmista on hyvä aloittaa. "Hatala, hatala, hatala hey,
Play my sitar every day!"
- Dr. Bombay |
INCOGNITO IKUISESTI! MrS |
inkognito 26.01.2004 22:24:00 | |
---|
???!!! |
krushing 27.01.2004 10:57:30 | |
---|
Muutaman levyn kuulleena jäi vähän semmoinen kuva yhtyeestä, että siellä oli jokunen hyvä biisi, ja loput sellaista hissuttelua. Silloin 90-luvun puolessa välissä oli vähän aikaa ihan kova juttu. Ei jaksa nykyään, aika pliisua tavaraa. |
Dunga 27.01.2004 14:03:10 | |
---|
Iteltäni löytyy tuo Put the funk back in it- kokoelma ja kyllähän se groovaa mutta tosiaan jotkut biisit aika pliisua kamaa. "...käytsä mulle. mä pogoon sut ojaan vitu hippi." [Lennu] |
Socialite 28.01.2004 08:58:40 | |
---|
Minulta löytyy se hmm...Brother Sister -levy. On mielestäni paras BNH levy, jota olen kuunnellut. Ihan hyvä meininki bändillä oli mutta ei kovin rankkaa funkia (hiki ei oikein pääse irtoamaan) mutta eihän sen aina tarvitsekaan! "...ja vie ne haisevat pyykkisi helvettiin!" |
MrShaft 25.02.2004 19:35:59 | |
---|
???!!! Siis Incognitohan oli BNH:n kanssa samaan aikaan eturivin Lontoo-soundi bandeja. Mä hurahdin niin täysin Randy Hope-Taylorin basso-tykitykseen, että levyt osuu soittimeen vieläkin! SIIS INCOGNITO FOREVER! MrS |
Basismi 25.02.2004 22:43:55 | |
---|
Jahas. Ainoa mielleyhtymä Incognitoon on samanniminen Spyro Gyran levy. Aina oppii uutta. It's hard to be humble when you're so fucking big! |