Aihe: PlusTV ilmaiseksi kuukaudeksi - taas
1 2
bedlam
26.08.2007 14:44:19

Canal+ Sport 27€/kk. Total, jossa mukana leffat, maksaa 29€/kk.

Tätä olen itsekin ihmetellyt. neljä elokuvakanavaa + kaksi urheilukanavaa maksaa 2 euroa enemmän kuin pelkät kaksi urheilua. Tokihan tuolla koetetaan saada porukka tilaamaan kaikki kanavat, mutta luulisi että hyötyä tulisi enemmän jos sportit maksaisivat esim. 19 euroa kuussa.

No TOISAALTA, itse maksan noista leffakanavista vaikka koko Canaalin tilasinkin pelkästään jalkapallin ja lätkän takia.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Ziggy Bubba
26.08.2007 17:42:24 (muokattu 26.08.2007 17:45:46)

Höpönlöpön? Esitä toki minulle tarjous c-analin sporteista.

Vaikka tuolta, lähtee pikkasen halvemmalla (99e 6kk):
http://campaign.canaldigital.fi/elokuva-urheilupaketti/index.html

Unohdin tosiaan, että tuo paketti on vaan antennitalouksille. Kaapelipakettien hinnoista en osaa sanoa - otan "höpönlöpöni" niiltä osin takaisin :)

Tuossa vielä lainattuna selvennys:
"Urheilu- ja Elokuvapaketteja myydään R-kioskeilla ja Prisma-tavarataloissa C-kanavanipun näkyvyysalueella kautta maan. 6 kuukauden paketin suositushinta on 99 euroa. Katselukortti sopii antenniverkon korttipaikallisiin digiboxeihin.
Ei toimi kaapeliverkossa."
You said a' what now?
Qsysi
17.09.2007 16:28:58
Tänään tuli kortti postissa. Pahoittelivat pitkää toimitusaikaa, joka kuulemma johtui odotukset ylittäneestä suosiosta. Ja sen vuoksi sitten katselu-aika on pidennetty ensi kuun loppuun saakka.
I reject your reality and substitute my own!
LamaAjanElvis
17.09.2007 16:36:43
Tänään tuli kortti postissa. Pahoittelivat pitkää toimitusaikaa, joka kuulemma johtui odotukset ylittäneestä suosiosta. Ja sen vuoksi sitten katselu-aika on pidennetty ensi kuun loppuun saakka.

Hyvä juttu jos tuli. Mullakin kestänyt tässä jo kohta puoli vuosisataa. Kai sittenkin on vielä toivoa.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. "I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin
RocknRoll
17.09.2007 17:21:22

Samma här.
- Oka -
18.09.2007 16:03:52 (muokattu 18.09.2007 16:14:56)
Säätänäh! Tännekin kortti tuli, mutta maksullisilta kanavilta ei näy muuta kuin tekstitykset. Ääni kuuluu normaalisti. Boksina Topparin TF-5100PVRc HDMI, kellään hajua mikä mättää, vai enkö vain osaa?

EDIT: Itse asiassa nuo tekstit ja äänet toimivat ilman korttiakin.
Elämä on.
gandar
18.09.2007 16:17:37
Topparin TF-5100PVRc HDMI

Sinulla on kaapeliboksi ja kortti on antenniverkkoon.
Ceci n'est pas une signature
LamaAjanElvis
19.09.2007 00:40:56
Hieno meininki. Tuosta leffakanavasta ei näy mulla kuin tekstit.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. "I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin
LamaAjanElvis
19.09.2007 00:41:58
Sinulla on kaapeliboksi ja kortti on antenniverkkoon.

Mulla on taas antenniboksi eikä kaikki pelitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)