McNulty 23.08.2007 08:28:14 (muokattu 23.08.2007 08:30:10) | |
---|
Uusin musavideo Foolta. Mun mielestä keskivertoa parempi Foon video, varsinkin loppu on hieno ku alkaa lentää vettä. Foo Fighters - The Pretender http://youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74 Jea, tänks. Varsin hyvä video vaikka itse sain erilaisen kuvan Pretenderin lyriikoista. Brightonin keikan videoita löytyy YouTubesta mukavasti. Tosiaan 17.8.2007 oli tuo Concorde 2:n setti. The Pretenderin aikana lavalla näyttää olevan myös Pat Smear. Tässä myös tulevan levyn biisi livenä... Erase/Replace: http://youtube.com/watch?v=LvAtR3CD_tc Täältä voi kuunnella reilun tunnin mittaisen Radio 1:n lähetyksen tuolta Brightonin keikalta: http://www.bbc.co.uk/radio1/summer/2007/brighton/gallery/foos/3.shtml (kohdasta: Listen again to the Foos gig) Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
RKoo 23.08.2007 10:57:12 (muokattu 23.08.2007 10:59:07) | |
---|
Itse en oo tosta Pretenderistä kovin innoissani, mun mielestä vähän liian random-biisi jotenkin.. Siitä huolimatta odotukset uutta levyä kohtaan on aika korkealla.. Uus levy kun on kuulemma selkeä irtiotto siitä mitä FF on ollut aikaisemmin, ja ei niin pakotettu kuin IYH. Vissiin kuin sekoitus TINTL:iä ja IYH:N kakkoslevyä.. Luulisin että se Arcade Fire-cover (Keep The Car Running) mikä tuolla Brightonin keikalla oli on aika lailla tulevan levyn soundia. Ja tulevalla rundillahan tulee olemaan mukana tuo Skin&Bones-kokoonpano, jossa myös Pat Smear oli mukana (Petra Haydenin tosin korvaa joku toinen mimmi). Kokoonpano vaihtuu siis biisin mukaan. ...ja jos jaksaa etsiä niin YouTubesta löytyy paljon lisääkin uutta matskua. |
KillingMachine 30.08.2007 16:13:06 | |
---|
No niin... Eilen kuulin sattumalta Radio Rockilta ton The Pretenderin. Se on oikeastaan ihan hyvä biisi, mutta jotenkin mulla on sellainen fiilis että tulossa on semmosta perus kolmen tähden kamaa. The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay |
J Drummer 07.09.2007 16:19:11 | |
---|
No niin... Eilen kuulin sattumalta Radio Rockilta ton The Pretenderin. Se on oikeastaan ihan hyvä biisi, mutta jotenkin mulla on sellainen fiilis että tulossa on semmosta perus kolmen tähden kamaa. `Perus` Foo Fighters -rock kamalta kuulostaa, mutta oikeastaan hyvä niin . . . vaihteeksi näiden akustisten jälkeen. Bändi kuulostaa niin hyvältä livenä, että toivottavasti Foot buukataan Suomeen ensi vuoden mahdollisella kiertueella. Mahtavaa rokkia ja meininkiä ! |
hjukke 07.09.2007 17:37:59 | |
---|
Jotenkin kuulostaa ihan lupaavalta, ikään kuin olisi vanhojen aikojen FF:ää soundissa taas. Ja tosiaan, nyt olisi aika saada porukka pikkuhiljaa suomeen muutenkin kuin sisäpiiri-kalja-kekkerihin. Kaikki rannekellotornin mukana |
stratocaster 14.09.2007 11:07:00 (muokattu 14.09.2007 15:57:48) | |
---|
Mun on nyt pakko myöntää, että olen kuullut uuden levyn kerran läpi, ja se oli ihan älyttömän hyvä. Monien biisien kohdalla mietti että, "mitä, onko tää foo fighters?". Ja se oli pelkästään positiivista, ne on uskaltanu sekoittaa uutta vanhan sekaan. Levyssä kaikki biisit vahvoja, ei tullu kertaakan sellainen olo, että miksi kuuntelen tätä. Erittäin hyvät, jykevät soundit, varsinkin rumpujen osalta. Tällaiset fiilikset ekan kuuntelun jälkeen. Nami nami, en jaksa enää odottaa että omani tipahtaa luukusta. EDIT: Jos jotakuta kiinnostaa, niin youtubesta löytyy melkein joka biisi levyltä, vieläpä levyversoina.. :/ "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
McNulty 17.09.2007 12:09:34 | |
---|
EDIT: Jos jotakuta kiinnostaa, niin youtubesta löytyy melkein joka biisi levyltä, vieläpä levyversoina.. :/ Antauduin ja kävin kuuntelemassa YouTubessa nuita uuden lätyn biisejä (muitakin The Pretenderiä) ja ei voi muuta todeta kuin että... TIMANGIA! Kerrassaan mainiolta kuulosti... levy on ennakkotilauksena jo sisällä, saas nähdä milloin luukku kolisee ja saa lätyn kouraan. Ei malta sitten millään odotella. Ei ois pitänyt kuunnella, perkule :) Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
aikavaikea 17.09.2007 15:48:06 (muokattu 17.09.2007 15:51:02) | |
---|
"mitä, onko tää foo fighters?" Sama tuli mieleen kun kuulin radiosta tuon Pretenderin eka kertaa. Biisin lähtiessä eka aatos oli, että Scorpions on julkaissut uuden sinkun, ja kiva että ovat palanneet takas 70-luvulle. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
lug 18.09.2007 00:14:04 | |
---|
On se kumma. Kun Qotsa tekee uuden levyn, niin eivät saa sitä pilattua millään (ainakaan koko levyä). Kun FF tekee uuden levyn, niin siinä on se 1 radiohitti+musavideo ja loput levystä kuulostaa joltain Savage Gardenilta. Näin siis 3 viimeisintä levyä. Tietty jokaisella noista on ollut ne 1-3 kuunneltavaa biisiä. Myös coverit ovat olleet ihan onnistuneita. Mjooooh, ehkä olen vaan kasvanut yli tästä bändistä :) cuore sportivo |
Kre-per 18.09.2007 10:03:57 | |
---|
sulla on vääriä mielipiteitä. |
reos 18.09.2007 10:14:23 | |
---|
On se kumma. Kun Qotsa tekee uuden levyn, niin eivät saa sitä pilattua millään (ainakaan koko levyä). Kun FF tekee uuden levyn, niin siinä on se 1 radiohitti+musavideo ja loput levystä kuulostaa joltain Savage Gardenilta. Näin siis 3 viimeisintä levyä. Tietty jokaisella noista on ollut ne 1-3 kuunneltavaa biisiä. Myös coverit ovat olleet ihan onnistuneita. Mjooooh, ehkä olen vaan kasvanut yli tästä bändistä :) Mä oon ihan yllättyny, tuo biisi kuulosti radiosta siltä että meinasin että joku on kopioinu ny colour and the shape-meininkii, mut ei juma, se oli Foot ite. Tykkään, tää saattaa tarkottaa että voisin vihdoin taas ostaa levyn, mitä en oo kehannu tehä sitten TCATSin. Mulle ei riitä ne pari biisii, vittu joo. Toisaalta ei tää mikään maailman kovin bändi oo ikin ollukkaa, mut kaks ekaa on kovii lättyi. basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
On se kumma. Kun Qotsa tekee uuden levyn, niin eivät saa sitä pilattua millään (ainakaan koko levyä). Minun täytyy olla eri mieltä. Hommen jutuista diggailin aikanaan jo Kyussin osalta, samoin kuin 3 ensimmäisen Qotsa-levyn kohdalla. Osa Lullabiesista oli kuitenkin täysin turhaa "täytettä"... Era Vulgaris olikin sitten täyttä skeidaa koko kiekko. Toisaalta, se on just sellainen lätty joka jakaa mielipiteet vahvasti diggaileviin ja niihin jotka eivät, minun levylautasella se ei kuitenkaan viihtynyt. Koitin kuunnella sitä autossa, olkkarissa, taustamusiikkina töissä... joka kerta tuli ulosteen maku suuhun. Kun FF tekee uuden levyn, niin siinä on se 1 radiohitti+musavideo ja loput levystä kuulostaa joltain Savage Gardenilta. Tästäkin olen eri mieltä. Mielestäni kovin usein ne hittibiisit tuppaavat olemaan sitä kaikille kelpaavaa "Savage Gardenia" mutta levyn muu anti on huomattavasti toimivampaa. Esim. In Your Honorilla "No Way Back" tai "The Deepest Blues Are Black". Näin siis 3 viimeisintä levyä. Tietty jokaisella noista on ollut ne 1-3 kuunneltavaa biisiä. Myös coverit ovat olleet ihan onnistuneita. Mjooooh, ehkä olen vaan kasvanut yli tästä bändistä :) Tai sitten olet jämähtänyt siihen taattuun hittikierteeseen... joka ei ole sen enempää oikea kuin väärä tapa kuunnella musiikkia. Toiset tykkää hiteistä, toiset karttavat kuin ruttoa. Minusta kuitenkin Foon levyillä on ollut paljonkun hyvää, vaikka tuotannosta on tullutkin tasapaksumpi ja siloitellumpi parin viimeisen lätyn osalta. Uusi levy kuitenkin tarjoaa paljon... malttamattomana jo odotan että postiluukku kolisee. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Lux 18.09.2007 20:52:37 | |
---|
Tribuuttihommaa mikäli kiinnostaa... http://www.myspace.com/fewfightersfinland ...kun ei noita heppuja oikein Suomeen tahdo saada. Uuden FF-levyn julkkaribileet siis ensi viikon keskiviikkona Helsingin Henry's Pubissa. Maksaa narikan ja illan aikana arvotaan / tietovisaillaan jokunen levykin. Tervetuloa! vapaus veljeys vandalismi |
McNulty 19.09.2007 00:13:45 | |
---|
Kotimaasta löytyypi toinenkin cover-orkesteri... KungFuFighters. Muistaakseni näin oli bändin nimi. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
rakula 25.09.2007 22:43:24 | |
---|
ah, kuulin vasta nyt ton pretenderin lähiaikoina ja sehän vittu on aivan mahtavaa jöpinää! Levy lähti samantien tilaukseen. Ei voi lähtee jos on tullu |
Heartwood 25.09.2007 22:55:39 | |
---|
Mielenkiintoista, ensi kertaa sitten The Colour and the Shapen vaikuttaisi siltä, että Grohl ja kumppanit ovat saaneet jotain kuuntelemisen arvoista väsätyksi. Hyvä homma, bändi on kyllä minun korviini ollut niin tylsää ja vesitettyä keskitien jenkkirokkia Colourin jälkeen, ettei mitään rajaa. Pitäisikin varmaan kuunnella joku päivä kaupassa tuota uutta lättyä, josko siinä olisi nyt sitten ihan ideaakin. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Sinap 26.09.2007 19:33:14 | |
---|
Eka levy muutamaan vuoteen, jolle voi antaa 10/10. Aivan käsittämättömän kova lätty. Klassikko. Ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa. Ainoastaan instrubiisi jätti pienen kysymysmerkin. Metronomin rytmittämä akkaribiisi on upea helmi. Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
McNulty 26.09.2007 23:46:43 | |
---|
Kävin myös tänään ostamassa levyn ja se on kerrassaan mahtava. Se on nyt muutaman kerran soinut repeatilla ja tuntuu että jatkuvasti biisit alkavat toimimaan paremmin ja paremmin. Todella hyvä levy Grohl & Co:lta. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Hannu H. 27.09.2007 19:27:09 | |
---|
Tulee illalla yle extralta joku livekeikka klo 22:00.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
beatapple 27.09.2007 23:24:12 (muokattu 27.09.2007 23:24:38) | |
---|
Tulee illalla yle extralta joku livekeikka klo 22:00.. Ja helvetin hyvä keikka olikin. Käväsipä sielä jotain Queenin tuttujakin pyrähtämässä. Hyvän setin jätkät veti. -b |