Aihe: Studioa "kasailemassa"
1
Miikathebest
18.09.2007 15:19:01 (muokattu 18.09.2007 15:23:18)

tarkoitus on kokoaa koota, anteeksi

Ihmettelen suuresti miksi ostit jakosuotimen vaikket sille edes mitään käyttöä keksi.
Jospa aloittaisit lukemalla laitteen käytöohjeen. http://www.bss.co.uk/products/cross … ersandlms/fds-360/docs/fds360um.pdf

laitetaan vielä oikeaa sisältöäkin.. voit jakaa jakosuotimella esimerkiksi matalat äänet subbarillesi ja korkeat kokoäänikaiuttimille.
Liikaa säröä!
ravensoul
18.09.2007 15:23:17
Ihmettelen suuresti miksi ostit jakosuotimen vaikket sille edes mitään käyttöä keksi.

Ensimmäisenä tulee mieleen Sulo Vilénin kuolemattomat sanat:

"No.. Kun sai niin HALvalla!"

Eipä siinä, itsekin tulee joskus sorruttua moiseen. :D
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Simo78
18.09.2007 17:44:21
WTF? Siis sulla on vain yksi mikki? Jos nyt minkäänlaista studiota halajat, niin osta hyvä mies pari mikkiä lisää. Tai jos et rumpuja nauhoita, niin kaipa yhelläkin pärjää...
Stetsis
19.09.2007 23:24:51
En tarvitse enempää mikkejä, teen koneella rummut... musiikkia teen mielialojeni mukaan... olen ajatellut alkaa keräämään pa-kamoja, vaikka yksitellen jos ei rahat riitä, sittemmin vuokrailen niitä eteenpäin..
peto
25.09.2007 18:24:56
Mitä PA:lla teet studiossa? Jos meinaat koota nauhoituskäyttöön tavaraa, PA on aivan turha ostos. Ennemmin kannattaa satsata hyviin mikkeihin ja etuasteisiin. Voin melkein lonkalta heittää, että tuo behringeri ei kovin kummonen ole.
IJarro
25.09.2007 20:46:20
Mitä PA:lla teet studiossa? Jos meinaat koota nauhoituskäyttöön tavaraa, PA on aivan turha ostos. Ennemmin kannattaa satsata hyviin mikkeihin ja etuasteisiin. Voin melkein lonkalta heittää, että tuo behringeri ei kovin kummonen ole.

Luulen että hifistudiota enemmän tässä koitetaan kasata "mulla on enemmän tavaraa ku teillä (enkä ees osaa käyttää niitä)"-studiota, joten se PA voi olla ihan hyvä ostos. Vie paljon tilaa ja tulee ääntä.
Let's do some living after we die...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)