Aihe: Mechanical Publishing Royalties - hukassa
1
RandyJ
17.09.2007 18:57:58
Tuntien surffailu ei tuonut apua joten toivon että täällä joku osaisi vastata.

Olen suht aloitteleva tuottaja eli ei levytyssopimusta, ei teostoa, ei mittään.

Kävi kuitenkin niin että biisini sujahti erään lehden mukana tulevalle CD:lle.

Tästä lehti maksaa mechanical publishing royaltiesit jonnekin paikallisesti (UK)

Kysymys kuuluu: Miten mä saan nämä rojaltit itselleni?
Hargon
18.09.2007 08:18:33
Käytännössä sieltä kai tulee shekki postissa.
Tietämättömyys on autuain olotila silloin, kun kiveksesi ovat alasimella ja pajavasara jo matkalla alaspäin.
Leikari
18.09.2007 18:28:14
Kävi kuitenkin niin että biisini sujahti erään lehden mukana tulevalle CD:lle.

Tästä lehti maksaa mechanical publishing royaltiesit jonnekin paikallisesti (UK)

... sujahti ;-)

lähetitkö jonnekkin lehden demo-palstalle, jonka parhaat tarjokkaat pääsevät esille arvioituna lehdessä ja CD:lläkin kuultaviksi?

löytyisikö apua ko. lehden asianomaisilta sivuilta so. että millä ehdoilla ottavat demoja/äänitteitä vastaan (julkaisun kannalta siis) + mitä tietoja haluavat saatteessa mukana? - laitoitko kaikki tarvittavat tiedot vaiko pelkästään "moi, mä olen pera ja tää on mun biisi "X"!" ...

kysy lehdestä ko. palstan toimittajalta suoraan e-maililla? - lähetä puuttuvat tiedot??
RandyJ
18.09.2007 18:47:21
... sujahti ;-)

lähetitkö jonnekkin lehden demo-palstalle, jonka parhaat tarjokkaat pääsevät esille arvioituna lehdessä ja CD:lläkin kuultaviksi?

löytyisikö apua ko. lehden asianomaisilta sivuilta so. että millä ehdoilla ottavat demoja/äänitteitä vastaan (julkaisun kannalta siis) + mitä tietoja haluavat saatteessa mukana? - laitoitko kaikki tarvittavat tiedot vaiko pelkästään "moi, mä olen pera ja tää on mun biisi "X"!" ...

kysy lehdestä ko. palstan toimittajalta suoraan e-maililla? - lähetä puuttuvat tiedot??

Kiitos vinkeistä!

Ei ole mikään demojuttu. Kokoelma cd julkaistuja ja ei-vielä-julkaistuja biisejä. Sain yhteyden MCPS-PRS allianceen (näyttää Teostolta) josta nähtävästi jenit löytyy. Toivottavasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)