ganesha 15.09.2007 21:17:12 | |
---|
Ymmärrän pointtisi, mutta kyllä toi Linkin park mulle tunteita antaa. Hyviä sellaisia. Tosta ei vaan saisi digata, jos haluaa olla "katu-uskottava". Samoin kuin muustakaan listamusasta. Mutta edelleen sanon, on siellä hyviäkin juttuja. Pitää vain olla hiukan avoimempi. totta tuokin. hyvätkin jutut pääsevät joskus listalle, sitä en kiellä. joo, ja ne paskat trendipellebänditkin saavat toisinaan aikaiseksi kuunneltavan biisin tai pari. se nyt vain on niin että koko käsite "listamusiikki" on niin epämääräinen metafyysinen termi, ja niin negatiivisesti värittynyt että oikeastaan koko sana pitäisi kieltää lailla, ja toisaalta kaikennäköisten listojen ylläpitäminen on sekin hieman kyseenalaista: miksi minun pitäisi olla kiinnostunut siitä mitä valtaosa musiikinkuluttajista kuuntelee? viina. hanuri. ja naiset. |
miscage 16.09.2007 02:31:47 (muokattu 16.09.2007 02:35:03) | |
---|
Ymmärrän pointtisi, mutta kyllä toi Linkin park mulle tunteita antaa. Hyviä sellaisia. Tosta ei vaan saisi digata, jos haluaa olla "katu-uskottava". Samoin kuin muustakaan listamusasta. Mutta edelleen sanon, on siellä hyviäkin juttuja. Pitää vain olla hiukan avoimempi. Joo, mutta en mä sitä sanonutkaan että se ei voi kenellekkään tunteita antaa. Vaan sitä että on ok haukkua käsite "listakama" paskaksi jos se sellaisen tunneassosisaation luo. Eikä tarvitse olla elitisti. Ja kyllä mäkin diggailen jostain "listakamasta". Yleisesti ottaen se vain on paskaa, eikä edusta minulle taidetta. Ja ihmiset, jotka pitävät itseään "katu-uskottavina" mm. musamakunsa perusteella voidaan jättää omaan arvoonsa, tai sitten kertoa heille suoraan että ovat egoisti-ääliöitä. Maailmassa on paljon hyviä syitä käyttää vahvoja huumeita itsetuhoisesti. |
Anonymous-jazz 16.09.2007 02:41:30 | |
---|
Musiikin tasosta on turha alkaa mitään sanomaan kun se on jokaisen makuasia. Meikäläisen Ipodissa ei löydy yhtään tämänpäivän listamusaa ja se kertoo mun musiikkimausta varmaan aika paljon. Sekin on vielä hyvä että tuota soittolistaradiota ei tarvitse kuunnella päivittäin missään. Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Notefix 16.09.2007 09:16:01 | |
---|
Musiikin tasosta on turha alkaa mitään sanomaan kun se on jokaisen makuasia. Jep, juuri noin. Jokainen digatkoon mistä haluaa. Ei ketään voi pakottaa pitämään jostain musasta. Mun mielestä kaikkina aikoina on tehty paljon hyvää musaa, ja jos joku ei kiinnosta, jätän sen kuuntelematta mutta ihan turha uhrata panoksia haukkumiseen. "Layers of layers of shit!" |
gorgonoidi 16.09.2007 09:20:45 | |
---|
Jep, juuri noin. Jokainen digatkoon mistä haluaa. Ei ketään voi pakottaa pitämään jostain musasta. Mun mielestä kaikkina aikoina on tehty paljon hyvää musaa, ja jos joku ei kiinnosta, jätän sen kuuntelematta mutta ihan turha uhrata panoksia haukkumiseen. Juu, erityisen vahvaa komppia vielä täältä. |
Sertzo S 16.09.2007 09:55:52 (muokattu 16.09.2007 09:56:41) | |
---|
Jep, juuri noin. Jokainen digatkoon mistä haluaa. Ei ketään voi pakottaa pitämään jostain musasta. Mun mielestä kaikkina aikoina on tehty paljon hyvää musaa, ja jos joku ei kiinnosta, jätän sen kuuntelematta mutta ihan turha uhrata panoksia haukkumiseen. Aivan! Minulla aina tulee vain mieleeni, että kun nuo Oopperajuhlat täällä Savonlinnassa ovat joka kesä, niin ne ovat monelle siellä kävijöistä vain ns. näyttätymistilaisuus, kuten mm. eri poliitikoillakin, eikä ole niinkään ko. taidemusiikin giggaamista, vaikka kehtaavat niin väittää. Eräs tuttu kansanedustaja sanoikin minulle kysyessäni, että mitäs pidit rehellisesti näytöksestä jotain sellaista, jota en tässä itse aio enää toistaa, enkä nimeäänkään mainita. Itse en kyllä mene sellaiseen musiikkitilaisuuteen, joka ei minua puhuttele tai kiinnosta ollenkaan oli se kuinka hyvää ja korketasoista tahansa ja ooppera kuuluu osaltani tähän genreen. Tärkeä tapahtuma toki savonlinnalaisille ja etenkin palvelualalle, mutta mielestäni näin pienessä maassa kokonaisuutena täysin ylituettu taidemusiikin muoto. |
Trey 18.09.2007 11:09:59 | |
---|
listamusiikin taso ehkä, tietotekniikan taso todellakin, live-esiintymisten taso ei todellakaan.. jos otetaan nämä fergie ja rihanna esimerkeiks niin eivät kyllä livenä oikeen osu nuottiin. nämä live earth hömpät todistakoon |
En tiedä sopiiko otsikon alle, mutta listoistahan tässäkin on kyse. Iltalehti uutisoi: Suomalainen kärkikaksikko brittien singlelistalla 18.9.2007 13:36 Suomalaisbändit HIM ja Nightwish ovat valloittaneet brittien rocksinglelistan sijat yksi ja kaksi. HIM nousi listakärkeen singlellään The Kiss Of Dawn. Samalla Nightwishin Amaranth putosi ykkössijalta kakkoseksi. Listakolmosena on Linkin Parkin Bleed It Out. Brittien varsinaisen singlelistan kärjessä jatkaa Sean Kingstonin Beautiful Girls. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
vanttera 18.09.2007 14:26:17 | |
---|
En tiedä sopiiko otsikon alle, mutta listoistahan tässäkin on kyse. Iltalehti uutisoi: Brittien virallinen lista on mun mielestä ehkä pahinta koko maailmassa mun mielestä. Mut toi rocklista-juttu on tietty hienoo, hyvähyvä! *h4liih* |
85423321 18.09.2007 16:07:55 | |
---|
Toinen toistaan nääntävempiä biisejä, joissa kaikissa on se sama handclap-sample ja tietenkin jokaisessa biisissä on feattaamassa Timbaland. Just tuli MTV:ltä Timbalandin tuottama uusi hitti Nelly Furtado - Do It. On se mies kyllä aika kone. Mistä se keksiikään kaikki biisit? |
Teijo K. 18.09.2007 17:41:22 | |
---|
Just tuli MTV:ltä Timbalandin tuottama uusi hitti Nelly Furtado - Do It. On se mies kyllä aika kone. Mistä se keksiikään kaikki biisit? No sieltä interwebistähän se ne, wintoussilla. Hakee. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Looking high and low, dont know where to go. I've got a double bass my friend. |
Feggy 18.09.2007 19:09:17 (muokattu 18.09.2007 19:10:36) | |
---|
En tiedä sopiiko otsikon alle, mutta listoistahan tässäkin on kyse. Iltalehti uutisoi: tai STT uutisoi. Eipä noi kumpikaan päässeet viralliselle listalle - tuo rocklista on aika vähäarvoinen merkitykseltään, pikemminkin rääppiäislista. Itse aiheesta: hyvä biisi on hyvä biisi, oli listalla tai ei. Niinpä taso vaihtelee aina ja ikuisesti ja väittäisin, että "hyvän" ja "huonon" suhde pysyy suunnilleen vakiona. |
ganesha 18.09.2007 21:52:39 | |
---|
Just tuli MTV:ltä Timbalandin tuottama uusi hitti Nelly Furtado - Do It. On se mies kyllä aika kone. Mistä se keksiikään kaikki biisit? kun varastaa monelta, se on vaikutteiden ottamista, tai kunnianosoitusta, jos varastaa vain yhdeltä se on plagiointia. paitsi jos ei jää kiinni :D viina. hanuri. ja naiset. |
Trey 19.09.2007 11:45:17 | |
---|
kun varastaa monelta, se on vaikutteiden ottamista, tai kunnianosoitusta, jos varastaa vain yhdeltä se on plagiointia. paitsi jos ei jää kiinni :D tai jos uhri ei nosta syytettä.. |
Pendulum 19.09.2007 12:24:52 | |
---|
Plagiointia tai ei, Timbalandin tuottamat biisit ovat täynnä hienoja melodioita ja ne toimivat mulle todella hyvin. Esim. Nelly Furtadon uusin lätty on ihan saakelin kovaa kamaa. Timbalandia tullaan vielä vuosikymmenienkin päästä arvostamaan. |
Sertzo S 19.09.2007 12:37:36 (muokattu 19.09.2007 12:38:33) | |
---|
Plagiointia tai ei, Timbalandin tuottamat biisit ovat täynnä hienoja melodioita ja ne toimivat mulle todella hyvin. Esim. Nelly Furtadon uusin lätty on ihan saakelin kovaa kamaa. Timbalandia tullaan vielä vuosikymmenienkin päästä arvostamaan. Eppäillä sopii, sano oululainen. Voinhan toki kenties olla oikeassakin. |
Teijo K. 19.09.2007 12:38:02 | |
---|
Eppäillä sopii, sano oululainen. Voinhan toki tietenkin olla oikeassakin. Onhan se oman aikansa tarkin kopiokone. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Looking high and low, dont know where to go. I've got a double bass my friend. |
Lennu 19.09.2007 12:40:11 | |
---|
Onhan se oman aikansa tarkin kopiokone. Oma aikansa Phil Spector. "Siirryn digihanuriin sinä päivänä, kun analogiset hanurilähetykset lopetetaan." -Qsine |
Sertzo S 19.09.2007 12:42:14 (muokattu 19.09.2007 12:43:08) | |
---|
Onhan se oman aikansa tarkin kopiokone. Näitä "munattomia eunukkilaulajia" on Bee Gees-yhtyeen jälkeen tullut pilvin pimein markkinoille. Bee Gees teki todella hyviä biisejä aikoinaan munat puristuksisssa- meiningillä. |
aikavaikea 19.09.2007 12:52:46 | |
---|
Näitä "munattomia eunukkilaulajia" Setä taitaa nyt sekoittaa Timbalandin ja Timberlaken keskenään. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |