Aihe: TM-netin pikkuesat 4.1.08 Tampere/Pleva
1 2 3 4 59 10 11 12 1333 34 35 36 37
uruttaja
17.09.2007 21:28:07
Oho, noin paljon soittajia ja laulajia...showtime on varmaan 18.00-02.00 ?

Onko niissä pakko olla edes levymusiikkia, keskityttäis oleelliseen vaan. Humppaa ehtii takoa toisenakin päivänä. Vai pitäiskö kutsua tilaisuutta ennemminkin jameiksi, ei juhliksi. Joka tapauksessa, olen tulossa, olen hiljaa, enkä v....tuile kenellekkään ollenkaan.
kuunsirppi
18.09.2007 06:53:22

Joo, tuota luokkaa. Katotaan nyt, kuinka maltetaan lopetella. Viimeks taidettiin olla hotellilla viiden aikoihin aamulla. Plevnasta toki piti lähteä aikaisemmin, mutta mutkan kautta mentiin omaan koloon :o)

Tuutko mukaan?
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
kuunsirppi
18.09.2007 06:54:58
Onko niissä pakko olla edes levymusiikkia, keskityttäis oleelliseen vaan. Humppaa ehtii takoa toisenakin päivänä. Vai pitäiskö kutsua tilaisuutta ennemminkin jameiksi, ei juhliksi. Joka tapauksessa, olen tulossa, olen hiljaa, enkä v....tuile kenellekkään ollenkaan.

Kyllä noi taitaa olla jamit :o) Ei siellä tuu hiljasta hetkee oleen soittamisessa ja laulamisessa, jos vanhat merkit paikkansa pitää ;o)

Et sä kuitenkaan oo hiljaa, kunhan puhut :o)) Tuukkos tanssiin, jos haen?
jjussila
18.09.2007 08:08:06
Kyllä noi taitaa olla jamit :o) Ei siellä tuu hiljasta hetkee oleen soittamisessa ja laulamisessa, jos vanhat merkit paikkansa pitää ;o)

Tais Uruttaja saada kutsun, josta ei voi kieltäytyä....
..ei helev...olisko noin?.....
uruttaja
18.09.2007 09:04:25

Mulla on jalat väärinpäin perseessä kiinni.
Martso
18.09.2007 09:31:57

Ja naamaa ja persettä on vaikea erottaa toisistaan.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
kuunsirppi
18.09.2007 10:08:06

Tarkottaako se, että noi räpylät on niinku taaksepäin, vai että ne on tuolla perseessä kiinni *ihmettelee hän* :o))
manjaana
18.09.2007 11:21:13

Nii on miullakin, joten myö sitten tangotaan :)))
-Meillä on tahto nisäkkäin, olla sisäkkäin- Juice Leskinen
jeppeq
18.09.2007 12:06:20
Urkopaavolla on laudatur lavatangossa ja salsassa, kunhan vaatimattomuuttaan ei kehtaa asian oikeaa laitaa ilmaista.
Jos tulee kovaa -luumu auttaa!!
paice60
18.09.2007 12:17:05
Tarkottaako se, että noi räpylät on niinku taaksepäin, vai että ne on tuolla perseessä kiinni *ihmettelee hän* :o))

Ne on varmaankin luultavasti kuitenkin oikeinpäin, jalkaterät alaspäin. Toisin kuin mulla ne on suussa.
Vittu näitä hommia.
paice60
18.09.2007 12:22:48

Juuri näin. alkaa perjantaina klo 18 ja loppuu maanantaina klo 02. Show on aivan hirmuinen ja karmea spektaakkeli. Ja hulabaloo ja härdelli...
Vittu näitä hommia.
kuunsirppi
18.09.2007 14:18:12
Urkopaavolla on laudatur lavatangossa ja salsassa, kunhan vaatimattomuuttaan ei kehtaa asian oikeaa laitaa ilmaista.

No hei vähänks ihanaa. Sitten siellä on tanssittajia muitakin, kun Pula-aho (jos siis paikalle suvaitsee saapua vaatimattomaan seuraamme!). Lammillakin tanssattiin Manjiksen kans ihan kahestaan (paitsi ne jotkut ulkoupuoliset vanhat ukot kävelytti jonkun biisin)
uruttaja
18.09.2007 14:23:41
No hei vähänks ihanaa. Sitten siellä on tanssittajia muitakin, kun Pula-aho (jos siis paikalle suvaitsee saapua vaatimattomaan seuraamme!). Lammillakin tanssattiin Manjiksen kans ihan kahestaan (paitsi ne jotkut ulkoupuoliset vanhat ukot kävelytti jonkun biisin)

Usko nyt ihan kaikki mitä täällä minusta kirjoitetaan.
kuunsirppi
18.09.2007 14:27:56
Usko nyt ihan kaikki mitä täällä minusta kirjoitetaan.

No kato pitää sitten testata. Eihän sitä muuten tiedä ;o)
jon lord
18.09.2007 14:29:48
Jos tulen en soita enkä laula enkä tanssi. Näytöt on annettu ja COVS:iin huolittu , joten enää ei tarvi. Sitäpaitsi nyt on vuoro operoida polvi ja todennäköisesti heti alkuvuodesta.
COVS jäsen N.o 3
kuunsirppi
18.09.2007 14:31:36
Jos tulen en soita enkä laula enkä tanssi. Näytöt on annettu ja COVS:iin huolittu , joten enää ei tarvi. Sitäpaitsi nyt on vuoro operoida polvi ja todennäköisesti heti alkuvuodesta.

Sanot vaan, että et soita. Viimekskin soitit Lammilla kaikkia soittimia, mitä ladosta löyty :o) Ja sitäpaitsi hyvä niin!
uruttaja
18.09.2007 14:33:28

Sullon mun luonto.
jon lord
18.09.2007 14:33:32 (muokattu 18.09.2007 14:35:05)
Sanot vaan, että et soita. Viimekskin soitit Lammilla kaikkia soittimia, mitä ladosta löyty :o) Ja sitäpaitsi hyvä niin!

Prk....sait kiinni. No leikitään sitten että ehkä soitan. Mutta jos liikun kepeillä niin sitten en ehkä soita. Huitelen vaan Paice60:tä ja Ukkoa niillä kepeillä vartin välein.

Edit: Me istutaan COVS veljen no:2 kanssa vaan eturivissä ja arvostellaan koko ajan sellaisilla vanhanajan levyraati numerolapuilla.
COVS jäsen N.o 3
kuunsirppi
18.09.2007 14:35:23
Prk....sait kiinni. No leikitään sitten että ehkä soitan. Mutta jos liikun kepeillä niin sitten en ehkä soita. Huitelen vaan Paice60:tä ja Ukkoa niillä kepeillä vartin välein.

No onneks tossa on kuitenkin toi "ehkä". Se tarkottaa, että voit kyllä kiippareita soitella ja bassookin ja vaikka mitä, paitsi ehkä et sitten rumpuja :o)

Pidät siis jöötä veljille :o)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)