HaloOfFlies 11.09.2007 14:36:11 | |
---|
Yli 50 miljoonaa albumia ympäri maailman myynyt Foreigner saapuu konsertoimaan Suomeen joulukuussa. Yhtye nähdään nyt ensi kertaa Suomessa Helsingin Kulttuuritalossa itsenäisyyspäivänä, 6. joulukuuta. Foreigner tunnetaan erityisesti hiteistään I Want to Know What Love Is sekä That Was Yesterday ja Double Vision. Ennakkomyynti Foreignerin konserttiin on jo alkanut Menolipussa osoitteessa www.menolippu.fi. Varsinainen lipunmyynti alkaa torstaina 13.9.2007 Menolipussa sekä Lippupalvelun lippukaupoissa ja puhelinpalvelussa. Liput maksavat 49 euroa. Foreignerin kokoonpanon muodostavat Mick Jones - kitara, Jeff Jacobs -kosketinsoittimet, Tom Gimbel - saksofoni, kitara ja huilu, Kelly Hansen -päälaulaja, Jason Bonham - rummut sekä Jeff Pilson - basso. Tämmöistä ilmoittelee Mesta.net. Lipunhinnat on kyllä aika suolaiset taas. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
rheinone 11.09.2007 15:06:49 (muokattu 11.09.2007 15:07:59) | |
---|
Katos vain. Just hankin Foreignerin ekan (s/t) lätyn. Double Visionia en oo viel löytäny cd:nä mistään. Head Games on meikäläisen suosikki, vaik on 4:lläkin todella hienoja hetkiä. Lou Gramm oli kova laulaja. Mitäköhän äijälle kuuluu? No mut Mick Jones tota bändiä vetää, niin että voi hyvinkin olla bändi kuosissa. Ootteko kuullu jotain uutta kamaa? Vois kyl lähtee tsekkaamaan ton Kultsalle. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 11.09.2007 21:37:02 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Sir Henri 12.09.2007 21:20:49 | |
---|
Kaikesta voi tehdä bluesia. |
rheinone 12.09.2007 21:36:59 | |
---|
Regalis Apertura 13.09.2007 18:35:02 | |
---|
Harmi ettei Gramm enää vaikuta bändissä. Neloslevy on kyllä AOR-klassikko. Uuttakin matskua saisivat tehdä... |
Proge 16.09.2007 00:27:30 | |
---|
Double Visionia en oo viel löytäny cd:nä mistään. Cd.onissa ainakin näyttäisi olevan. Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat. |
rheinone 16.09.2007 11:20:31 | |
---|
Cd.onissa ainakin näyttäisi olevan. Joo huomasin, mut tässä yritetään pitää kotimaisia oikeita levykauppiaita hengissä. Pyysin lähikauppiasta hankkimaan mulle Double Visionin. Saas nähä paljonko hävii svedupetterinettikauppiaan hinnalle ja/tai toimituskyvylle. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
insight 17.09.2007 16:26:22 (muokattu 17.09.2007 16:27:20) | |
---|
Lou Gramm oli kova laulaja. Mitäköhän äijälle kuuluu?
Kuvista päätellen ei enää tunnista entisekseen. Lou Gramm on yks mun suurista laulajasuosikeista, erittäin hyvä soundi. Toi uus laulaja taitaakin olla vain Lou Grammin imitoija klipeistä päätellen. Mitä lie Loun ja Mickin välillä tapahtunut? Foreigner on kyllä bändi, josta haluisin tehdä tribuutin. Oon jo vuosikaudet halunnut päästä laulamaan sen tuotantoa, mutta valitettavan harvat bändit sitä tajuaa soittaa. Monta hyvää biisiä niillä. Jostain syystä olen jo pitkään pitänyt ihan erityisesti biisistä Rev on the red line.
|
rheinone 17.09.2007 17:52:56 (muokattu 18.09.2007 22:01:09) | |
---|
Kuvista päätellen ei enää tunnista entisekseen. Lou Gramm on yks mun suurista laulajasuosikeista, erittäin hyvä soundi. Toi uus laulaja taitaakin olla vain Lou Grammin imitoija klipeistä päätellen. On Kelly Hansenillakin uraa takana. E: http://en.wikipedia.org/wiki/Kelly_Hansen Tossa vetää Hurricanessa: http://www.youtube.com/watch?v=vOUxJ4P4jX0 Mitä lie Loun ja Mickin välillä tapahtunut? Lou Grammilla diagnosoitiin aivokasvain jossain vaiheessa, oisko ollu 90-luvun alkua. Toipuminen on ymmärtääkseni ollut raskasta. Muistaakseni luin jostakin, että sällin oli pitänyt mm. opetella puhumaan uudelleen. E: Taisin muistaa väärin. Grammilla tosin oli pitkään vaikeuksia laulamisessa ja musiikin sävellys/sanoitustyössä sairautensa jälkeen. Foreigner on kyllä bändi, josta haluisin tehdä tribuutin. Oon jo vuosikaudet halunnut päästä laulamaan sen tuotantoa, mutta valitettavan harvat bändit sitä tajuaa soittaa. Monta hyvää biisiä niillä. Jostain syystä olen jo pitkään pitänyt ihan erityisesti biisistä Rev on the red line. Head Games on kokonaisuudessaankin kova lätty. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Sir Henri 17.09.2007 23:39:35 | |
---|
Foreigner on yksi niistä bändeistä joihin on ollut tarkoitus tutustua, mutta en ole saanut aikaiseksi. Olen ymmärtänyt, että yhtye aloitti jonkin näköisellä progehtavalla tyylillä, mutta lipui pikku hiljaa kohti AOR:a. Olenko täysin väärässä? Mistä levystä sitä kannattaisi aloittaa tutustuminen, mutta ei kokoelmia suvaita. Tekisi mieli käydä katsomassa näitä vanhoja patubändejä vielä kun ne kiertävät, ihan vain senkin takia, että niissä soittaa vanhoja patuja. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
insight 18.09.2007 01:06:56 | |
---|
Lou Grammilla diagnosoitiin aivokasvain jossain vaiheessa, oisko ollu 90-luvun alkua. Toipuminen on ymmärtääkseni ollut raskasta. Muistaakseni luin jostakin, että sällin oli pitänyt mm. opetella puhumaan uudelleen.
No huh! Pirun ikävä kuulla... hiljaseks vetää. Rakastan kyllä Loun ääntä todella paljon. |
No huh! Pirun ikävä kuulla... hiljaseks vetää. Rakastan kyllä Loun ääntä todella paljon. Juu, mutta nyt menee jo ilmeisesti paremmin: http://www.lougramm.com/ Live Music Is Better! |
rheinone 18.09.2007 12:11:10 | |
---|
Foreigner on yksi niistä bändeistä joihin on ollut tarkoitus tutustua, mutta en ole saanut aikaiseksi. Olen ymmärtänyt, että yhtye aloitti jonkin näköisellä progehtavalla tyylillä, mutta lipui pikku hiljaa kohti AOR:a. Olenko täysin väärässä? Enemmän mun mielestä rokahtavaa kuin progehtavaa tuo alkupään tuotanto. Mistä levystä sitä kannattaisi aloittaa tutustuminen, mutta ei kokoelmia suvaita. Tekisi mieli käydä katsomassa näitä vanhoja patubändejä vielä kun ne kiertävät, ihan vain senkin takia, että niissä soittaa vanhoja patuja. Neljä ekaa ovat tutustumisen arvoisia. Se "4" on niistä selkeä hyppy kohti AOR:ää, mutta on silti tosi hyvä lätty. Kai mä aloittaisin siitä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
-Cale 18.09.2007 13:27:25 | |
---|
Onkohan tiedossa akustista soitantaa vaiko ihan kunnollista meininkiä? Jälkimmäisessä tapauksessa voisi lippujen hankintaa ajatellakkin. |
insight 18.09.2007 13:57:59 | |
---|
Eiköhän toi ihan kunnon mättöä ole. Ei tee mieli mennä katsomaan, kun Lou ei ole puikoissa. Nyyh =( |
-Cale 19.09.2007 12:54:30 | |
---|
|
rheinone 06.12.2007 17:33:49 | |
---|
Sviddu tää Foreignerin Head Games on kova rokkilätty. Lou Gramm laulo ennen Foreigneria jossain Free/BadCompany-cover-pumpussa ja se kyllä kuuluu. Piti oikeen vinyylisoitin kaivaa kaapista itsepäisyyspäivän kunniaks. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 07.12.2007 14:58:57 | |
---|
rheinone 07.12.2007 19:19:14 | |
---|
Helkatin hyvä setti oli sälleillä. Eniten lämmitti mieltä että kolmelta ekalta lätyltä tuli riittävä edustus. Ainanakin nää oli setissä: Double Vision Starrider Cold As Ice Feels Like The First Time Dirty White Boy Juke Box Hero Waiting For A Girl Like You Urgent I Wanna Know What Love Is Hot Blooded Mitäs muita? Agent Provocateurilta ja sen jälkeisiltä levyiltä ei vissiin ollu ton I Wanna Know What Love Is:n lisäks ku yks muu. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |