shovi 16.09.2007 18:42:05 (muokattu 16.09.2007 18:44:07) | |
---|
Löytyykö muita tästä brittibändistä diggailevia? Itsehän tutustuin tähän oikeastaan Quireboysin kautta, Tylalla ja Spikellä kun jotain yhteisprojektia ollut. Levyä en ole vielä ehtinyt ostaa, In The Dynamite Jet Saloon on kolahtanut eniten ja on haussa, mutta en taida kelpuuttaa kuin vinyylinä. En oikeastaan tiedä miten bändiä kuvailla, kun vaikutteita löytyy tukkahevistä glampunkkiin saakka, mutta makeelta ne näyttää ja se on pääasia ;) yleensä mulle ei kolahda tuollainen melankolia mitä bändi viljelee, mutta Dogsin tekemänä melankolisuus ei tunnu ollenkaan päälleliimatulta, vaan voisin väittää jopa tunteikkaaksi musaksi. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
slowdive 16.09.2007 18:54:46 | |
---|
Löytyykö muita tästä brittibändistä diggailevia? Aiheesta lienee jotain vanhojakin ketjuja jossain? Mutta tosiaan, hyvä bändi. Parasta antia Tylalta on mun mielestä kuitenkin soololevy "Gothic", joka ei kauheasti Dogsien tuotannosta eroa, eikä sisällä yhtään täytebiisiä. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
shovi 16.09.2007 19:06:30 | |
---|
Aiheesta lienee jotain vanhojakin ketjuja jossain? Paljon mahdollista, mutta ei ainakaan haulla tullut vastaan. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
stagestar 16.09.2007 19:33:19 | |
---|
Löytyyköhän monelta samanlainen aarre levyhyllystä kuin minulta. Kyseisen bändin ensi single (tai näin olen ymmärtänyt) . Levymerkki on KUMIBEAT, ja kustantaja Jee Jee Music Oy, levy painettu 1984, Tuottaja: Costello Jones. A puolen biisi How Do You Fall In Love, B puolen biisi The State I´m In. rok rok !!! |
slowdive 16.09.2007 19:38:10 | |
---|
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
sirdickyj 16.09.2007 21:12:51 | |
---|
Löytyyköhän monelta samanlainen aarre levyhyllystä kuin minulta. Kyseisen bändin ensi single (tai näin olen ymmärtänyt) . Levymerkki on KUMIBEAT, ja kustantaja Jee Jee Music Oy, levy painettu 1984, Tuottaja: Costello Jones. A puolen biisi How Do You Fall In Love, B puolen biisi The State I´m In. Tuo Costello Joneshan on siis sama asia kuin Popedan kiyaristi Costello Hautamäki, ja hän tuotti kokonaisen albumillisen Dogsia. Tuo levy oli jossain vaiheessa jonkinasteinen keräilyjuttu, tiedä vaikka olis vieläkin. Sitä sai Anttilasta joskus 8-köötluvulla jollain about markalla, olis pitäny sillon ostaa 120kpl ja säilöä, nyt olis harvinaista herkkua käsissä. Itse bändihän hermostui Costellolle, kun tämä oli lisännyt koskettimia sinne soiton sekaan. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
stagestar 16.09.2007 21:28:18 | |
---|
Tuo Costello Joneshan on siis sama asia kuin Popedan kiyaristi Costello Hautamäki, ja hän tuotti kokonaisen albumillisen Dogsia. Tuo levy oli jossain vaiheessa jonkinasteinen keräilyjuttu, tiedä vaikka olis vieläkin. Sitä sai Anttilasta joskus 8-köötluvulla jollain about markalla, olis pitäny sillon ostaa 120kpl ja säilöä, nyt olis harvinaista herkkua käsissä. Itse bändihän hermostui Costellolle, kun tämä oli lisännyt koskettimia sinne soiton sekaan. Niinhän hän onkin sama mies, kirjoitin vaan nuo suoraan levyn etiketistä. Joo, on mulla sitten yksi Lp:in, mutta nyt en muista mikä se oli. Taisipa olla joku tupla, jossa toinen on joku livejuttu. Onhan näitä. rok rok !!! |
shovi 16.09.2007 21:31:58 | |
---|
Niinhän hän onkin sama mies, kirjoitin vaan nuo suoraan levyn etiketistä. Joo, on mulla sitten yksi Lp:in, mutta nyt en muista mikä se oli. Taisipa olla joku tupla, jossa toinen on joku livejuttu. Onhan näitä. Et sattuis myymässä olemaan? Tosin, jos noi on jotain rarejuttuja, ei mulla oo varaa niihin. Mä olen vaan diggari, en keräilijä. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
stagestar 16.09.2007 21:47:19 | |
---|
Juu, en ehkä raaski myydä. Nuorna poikana vähillä rahoilla ostanut näitä, niin harmittais vaan jälkeenpäin jos möis. Kaivelin tään Tupla Levyn, eli tää on tällainen kuin: The Dogs Dámour - Dogs Hits & Bootleg Album. Julkaistu vuonna 1991 rok rok !!! |
Blue Moon 16.09.2007 21:53:06 (muokattu 16.09.2007 23:01:27) | |
---|
Kaivelin tään Tupla Levyn, eli tää on tällainen kuin: The Dogs Dámour - Dogs Hits & Bootleg Album. Julkaistu vuonna 1991 Tossa on Dogsien sinkkukokoelma ja tokan albumin uusintapainos laitettu samoihin kansiin. Hyvä paketti mutta ei mikään harvinaisuus. Muistelen että ainakin pari ketjua Dogseista on ollut aiemminkin. |
stagestar 17.09.2007 23:00:51 | |
---|
Tossa on Dogsien sinkkukokoelma ja tokan albumin uusintapainos laitettu samoihin kansiin. Hyvä paketti mutta ei mikään harvinaisuus. Muistelen että ainakin pari ketjua Dogseista on ollut aiemminkin. Joo, ei varmaan tuo paketti olekkaan mikään harvinaisuus, mutta tuo yllä mainitsemani sinkku varmaan on. rok rok !!! |
Joo, ei varmaan tuo paketti olekkaan mikään harvinaisuus, mutta tuo yllä mainitsemani sinkku varmaan on. Jep ihan kivat rahat noista molemmista Suomen-tuotoksista, siis LP'stä "State We're In" ja mainitsemastasi sinkusta maksetaan. Tai mihkä nyt siis vertaa, mutta ei noita joka divarissa vastaan tule. Sinkulla olevat piisit on vielä eri miksauksia kuin LP'llä olevat, muistaakseni. Ei oo aikoihin tullut kuunneltua. |