Aihe: Tietoa ARIA 5102T -kitarasta?
1
hd54
17.09.2007 09:08:49 (muokattu 17.09.2007 09:16:20)
Morjens! itselläni on vanha kitara (ollut minulla jo 35v ja silloin isäni osti sen käytettynä) kitara ARIA 5102T vm-60-70 väliin (Gibson 335 kopio) sen olen selvittänyt,että 60-luvun pelin eroittaa siitä,että vasta 70-luvulla tehtiin tätä kaksikelaisella mikeillä ja 60-luvulla yksikelaisella joka siis tämäkin on. Nyt uteliaisuuttani olisi kiva tietää esim:arvostus,hinta,määrä jne. jos joku jotain osaisi kertoa? ainoa puute siinä on, ettei koskaan ole meidän aikanamme ollut vibrakampea kiinni.."varmaan poistettu lähes uutuuttaan"? Eli jos vielä joltain löytyisi sellainenkin niin a vot!! Kiitos mahdollisista tiedoista.
-Cale
17.09.2007 10:09:26
Harvapa tuota jelppikerhoa seuraa, joten voi odottaa että vastauksen saa paremmin täältä. Eikä tuossa otsikossa nyt mitään niin pahasti pielessä ole etteikö topikkia voisi lukea läpi mutisematta, minusta. Itse asiaan minulla ei ole kyllä mitään vastausta, valitettavasti.
fox
17.09.2007 11:05:13

Morjens! itselläni on vanha kitara (ollut minulla jo 35v ja silloin isäni osti sen käytettynä) kitara ARIA 5102T vm-60-70 väliin (Gibson 335 kopio) sen olen selvittänyt,että 60-luvun pelin eroittaa siitä,että vasta 70-luvulla tehtiin tätä kaksikelaisella mikeillä ja 60-luvulla yksikelaisella joka siis tämäkin on. Nyt uteliaisuuttani olisi kiva tietää esim:arvostus,hinta,määrä jne. jos joku jotain osaisi kertoa? ainoa puute siinä on, ettei koskaan ole meidän aikanamme ollut vibrakampea kiinni.."varmaan poistettu lähes uutuuttaan"? Eli jos vielä joltain löytyisi sellainenkin niin a vot!! Kiitos mahdollisista tiedoista.

Aria samoin kuin muutkin japsien "markkina-avauskitarat" ei ihan hirveän arvostettuja ole, se arvostus ja noteeraaminen varteenotettaviksi kilpailijoiksi oli enemmän tuon 70-luvun puolivälin jälkeistä..
Toki joku kovan luokan Aria-keräilijä tuosta saattais olla kovinkin innoissaan mahdollisesti.
Tuolta voit selvitellä mallia ja speksejä, hintapolitiikasta sen verran, että hintataso selviää seuraamalla esim. Euroopan puolen eBayta ja vastaavia.
http://www.matsumoku.org/models/models.html
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)