Aihe: kenelläkään kokemuksia Duncanin putki-etusesta?
1
marco.pen
16.09.2007 21:44:14
Millainen värkki mahtaa olla Seymour Duncanin SFX03 TWIN TUBE CLASSIC ?
toimiiko trankun kanssa?
M J P
Dull Finn
30.05.2008 10:14:28

täytyy nosta vanha ketju esiin siltä varalta että jollain on hakusessa putkietuaste. Kannattaa ehdottomasti tsekata tämä vehje!
Itse hommasin SFX-03 Twin Tube Classicin äskettäin trankun kanssa käytettäväksi ja olen erittäin tyytyväinen soundeihin.
Laaja skaala säröjä kaikille muille kuin ehdottomille hevimiehille. Puhdastakin irtoaa komppikanavalta, ja soolopuoli alkaa melko lievästä säröstä.
s8na
30.05.2008 13:31:21

Aihetta hiema sivuten... Onko kellään yksikanavaisen putkivahvarin omaavilla kokemuksia tällaisten putkietusten käytöstä "kanavanvaihtajina". Mulla on ongelmana Laneyn kanssa että en saa vahvarista ulos puhdasta ääntä ja säröä samalla kertaa.

Low inputin valitsemalla vahvistin pudottaa ilmeisesti yhden etuasteputken pois pelistä, ja säröpedaalillakaan boostaamalla meininki ei saavuta High inputin meininkiä, millään vaan kuulostaa lähinnä transistorivehkeeltä. Mitenhän käy jos laittaisinkin säröpedaalin tilalle tuollaisen putkietusen?

Ounastelen että lopputulos ei ole kuitenkaan sitä mitä haluaisin... mutta onko kokemuksia?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)