Aihe: Hevarius
1 2 3 4 5 614 15 16 17 18
luopio
12.09.2007 22:56:00
Siltä minustakin alkoi juuri tuntua. Mutta olenko helpottunut?? Im confused!

edit.
Siis:
-Olen thrash/death-äijä. (heviä?)
-Minulla on pitkät ruskeat hiukset, paksut ja alkuperäisessä kuosissaan. (heviä?)
-Käytän ES-merkkisiä skeittikenkiä kesällä, talvella maiharit ja villasukka on paras! (heviä?)
-Housuina yleensä farkut (musta/kulutus) tai maastohousut. (heviä?)
-Mummon neulomat lapaset! (HEWWIÄ ÖÖRGH TRYY!!!!11)
-Huppari/T-paita
-Omistan kaksi suunnikkaan muotoista kitaraa joista kumpikaan ei ole RR-malli tahi halpis LTD/BC Rich
-Omistan myös putkivahvistimen, truuäijät vetää transistorilla.
-En kapinoi vanhempiani vastaan, he ovat olleet minulle erittäin kivoja.
-En polta/juo alkoholia.
-Keskiarvoni yli 7.5.
-Kuuntelen muutakin kuin metallia.
-Osaan jotakuinkin kirjoittaa.

Olenko mie HEWY?!? Kertokaas mulle! :) Älkää ottako vakavasti...

Edit. Yksi asia pitää lisätä: Olen syntynyt 13. perjantaina! (HEWWYY!)

Edit. Lisään toisenkin asian: Koulureppunani käytän SA kaasunaamarilaukkua. (melko hevi?)

no mulle noista tulee ainaki aika perushevari mieleen, what's the point?
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
möyssy
12.09.2007 23:51:43 (muokattu 12.09.2007 23:51:55)
Yleisenä nyrkkisääntönä kai voi pitää, että mitä enemmän teräviä kulmia kitarassa, sitä parempi.
''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen.''
Sir Härö
13.09.2007 00:30:04
Itsehän siis en kuulu mihinkään massaan enkä stereotypiaan.

NOOOT!
Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa!
Lammikkovalas
13.09.2007 23:22:40
Edit. Yksi asia pitää lisätä: Olen syntynyt 13. perjantaina! (HEWWYY!)

Hei tällä perusteella mäkin oon hevari ^^
I broke my G-string while fingering A minor
Jormaz
14.09.2007 00:51:56
Mä oon syntynyt sinä päivänä kun Lars U. ja James H. perustivat Metallican. Ugh.
Summer is coming, fat boys are happy
Megalomania
15.09.2007 09:11:35
Kalpeneeko perjantai 13. tuomiopäivän rinnalla? Minä nääs synnyin tuomiopäivänä, jos Speedyn ja Sakun biiseihin on uskomista. Tuomiopäivä on Pertin nimipäivä.
"Ei tuota ennen kuultu noin suloista soitantoa, sinä ilmoisna ikänä, kuuna kullan valkeana." -Kalevala
Nidhöggr
15.09.2007 14:01:47
Kalpeneeko perjantai 13. tuomiopäivän rinnalla? Minä nääs synnyin tuomiopäivänä, jos Speedyn ja Sakun biiseihin on uskomista. Tuomiopäivä on Pertin nimipäivä.

Arrh, karu äijä!
Krää-ähh.
Sahtimies666
15.09.2007 14:16:07
Ootte kyl ÄIJIÄ!21
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
spindel
15.09.2007 16:18:51
Vaikka hevarius onkin aina ollu osa nuoruutta, niin tuntuu että 2000-luvulla siitä vasta on tullut kunnon massa-ilmiö. Idols-voittajat tekevät heviä, maastohousut tekevät kauppansa ja Matti Vanhanen näyttää kennelmerkkiä televisiossa.

Hauskinta "hevariuudessa" on sen ehdottomuus. Kaikki valtavirta musiikki on hirveää paskaa, mutta jos bändi käyttää tuplabassareita ja kolmio-kitaroita niin silloin kyseessä on oikeaa, aitoa musaa. Nykyään vaan iso osa hevistä on tuotetuinta ja kaupallisinta musiikkia, mitä kaupoista löytyy. ( esim. Nightwish)

Mutta hevihän on tietty paskimmillaankin parasta !
Yövieraat on päivälle vieraat...
Anal Revenger
15.09.2007 17:58:34 (muokattu 15.09.2007 17:58:44)
Mutta hevihän on tietty paskimmillaankin parasta !

Tämä on yksi naurettavimmista lausahduksista ikinä. Paska hevi on hyvin pitkälti paskaa heviä, hyvänä esimerkkinä Ari Koivunen. Ja täytyy toki muistaa myös että hevi ja metalli ovat kaksi eri asiaa.
Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele
losalvaros
15.09.2007 21:19:47
Nykyään. Nyt hän on siis jo päässyt yli ja esiintyy chateissa nimimerkillä Mamma.

Voin kuvitella tuollaisen nimimerkin jossain Suomi24:n äitiyspalstalla.

Tämä kyseinen kolmen lapsen äiti kertoo mietteitään niin lapsilisistä, äitiyslomista sun muista ja ottaa mieluusti kantaa muiden äiti-ihmisten "miksi tyttäreni on niin itsetuhoinen"-tyylisiin viesteihin.

Mutta, kenellä meistä ei luurangot kolise kaapeissa missään asiassa...? :D
"Humppaa tai kuole".
Doomsayer
15.09.2007 21:47:37
Asiaa liipaten tässä piirretyssä(Home Star Runner) käsiteltiin aika hyvin, mikä on death metalin olemus ja miltä death metallistin tulisi näyttää:
http://www.homestarrunner.com/sbemail141.html

Sori, jos meni vähän Off-Topic.

Vähä vanhaan viestiin viittaus, mutta toi oli hevi kova videopätkä!:D
Paskakitaristit #11
spindel
16.09.2007 18:07:20
Tämä on yksi naurettavimmista lausahduksista ikinä. Paska hevi on hyvin pitkälti paskaa heviä, hyvänä esimerkkinä Ari Koivunen. Ja täytyy toki muistaa myös että hevi ja metalli ovat kaksi eri asiaa.

Eiköhän tuon lausahduksen tarkoitus olekin olla vähän kieli poskessa heitetty...eli tajutaan että ei kaikki metalli/hevi -biisit mitään mestariteoksia ole, mutta tärkeintä onkin se, että ne ovat heviä ( rautalangasta vääntäminen on kivaa :)

Paska on musa on paskaa musaa, mutta tässäkin tapauksessa toisen suosikki voi olla toisen kauhistus
Yövieraat on päivälle vieraat...
Akitus
16.09.2007 19:57:46
remmihousuhevari -...
lempibändit on hevi-ari, lordi ja kotipelto

Ei kyllä tämä laji jo tiedostaa Hevi-Arin, Lordin ja kumppaneiden olevan ylikaupallista pa#kaa ja pitäytyy sen sijaan jossain (muka) vähemmän kaupallisessa ja "truemmassa" metallissa.
42
fasces
16.09.2007 20:21:53
Ja täytyy toki muistaa myös että hevi ja metalli ovat kaksi eri asiaa.

Höpön löpön.

Eikä ole.
true to the soil, believers turn to dust
gorgonoidi
16.09.2007 20:25:41

Yksi mielipide monien joukossa.
paavi666
16.09.2007 20:49:49
Teinigootti - hengaa kaikki päivät Rautatieaseman-metron aulassa, eli 'kompassilla'.
hullu_ukko
16.09.2007 21:05:23
Gootti - Astuu päivänvaloon vain äärimmäisessä pakkotilanteessa. Heikot kuolevaiset kylpevät valossa, gootit näkevät maailman kuolemattomien silmin ja pysyvät vahvoina poissa valosta. Mainstream-musiikki on heikoille kuolevaisille, gootit kuuntelevat ennemmin Marilyn Mansonia ja Deathstarsia. Ne ovat oikeasti synkkiä bändejä. Heikot kuolevaiset pukeutuvat värikkäisiin vaatteisiin, mutta gootti tietää, että musta, lila, myrkynvihreä ja verenpunainen ovat ainoat oikeat värit. Kulmakarvat ovat heikoille kuolevaisille, gootti leikkaa kulmakarvansa pois ja piirtää uudet kynällä. 50kg rautaa naamassa on merkki voimasta ja kuolemattomuudesta, heikot kuolevaiset pelkäävät kipua ja kieltäytyvät lävistyksistä.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
DVD-SOITIN
17.09.2007 10:52:31
Höpön löpön.

Eikä ole.

Voiko sinusta esim black metalin niputtaa lokeroon "hevi"?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)