Pallo-Kala 16.09.2007 16:26:03 | |
---|
Eli minkä vaihtoehdon ottaisit näistä ? Screamer combo (käytetty) Thunder combo (uusi) Valveking (uusi) + Boss Gt-8 (uusi) Eli tarvitsisin ensimmäistä putkivahvistinta, comboa. Tässä listasin katsomiani vaihtoehtoja. Soitan ja kuuntelen kaikenlaista musiikki reggaesta brutaaliin death metal mättöön. Ja tarvitsisin jonkinlaisen multiefektin kumminkin jossain vaiheessa, mistä saisi efektejä (mallinnoksia en siis tarvitse kun ostan sen vahvarin). Tuo gt-8 olisi varmasti myös kiva lelu mukaan soittoihin ja kun bändin kanssa tulee ääniteltyä koneelle. Heittekääs nyt tähän hieman mielipiteittä ja hankinta ehdotuksia, myös multiefektistä jos mahtuun vahvarin kanssa tuo budjettiin (alle 900e). Jos ei niin sitten pitää pistää se ensi kesään sitten. Kitarana toimii ibanez Sa sarjalainen. |
Laiskaa Porukkaa? Hakua olen käyttänyt jo, mutta ei ole auttanut. |
Antti1 16.09.2007 16:57:40 | |
---|
Laiskaa Porukkaa? Laiskaa kun 20 minuutissa sulle ei tarjoilla valmiita vastauksia vadilla? Mene kauppaan testaamaan ja selvitä ite mitä tarviit. Jos sä tarviit sen multiefektin kuitenkin, niin etkö ole jo päätöksesi tehnyt? Mikään noista vaihtoehdoista ei muuten ole äärettömän monipuolinen. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Pallo-Kala 16.09.2007 17:04:04 | |
---|
Laiskaa kun 20 minuutissa sulle ei tarjoilla valmiita vastauksia vadilla? No joo toi nyt meni vähän överiks :) Mene kauppaan testaamaan ja selvitä ite mitä tarviit Ei oikeen ollut lähimmässä musiikkiliikkeessä oikeen valinnanvaraa ( Eikä suostu tilaamaan ennen kuin on varmaa, että ostaa.) Ni aattelin kysellä täältä mielipiteitä ennen kuin lähden hesaan päin testailemaan. |
Antti1 16.09.2007 17:06:42 | |
---|
Mä ehdotan joka tapauksessa sulle VOX:n mallintavia, syystä että ne ovat monipuolisia. Mulla on ollut Screamer, räkkikamaa riittävästi, etuasteita, monia eri mallintavia, hybridejä, trankkuja ja ties mitä. Uusimpana ostoksena AD50VT makkarivahvariksi (tulikin vähän isompi, kun soundi oli paree, hehee) ja nyt on räkkikamojen myynti harkinnassa. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Umas 16.09.2007 17:39:58 | |
---|
Putkivehkeistä on turha etsiäkään kaiken kattavaa vaihtoehtoa. Mut valveking ja plus gt... on ehkä paras vaihtoehto http://www.addictinggames.com/bonelessgirl.html |
Pallo-Kala 16.09.2007 20:27:30 | |
---|
Päätin että ostan ton gt-8. Siitä jää sitten 500e vahvariin. Kannattaako gt-8 eteen ostaa putkivahvistinta viekö munan ym. |
Antti1 16.09.2007 20:28:49 | |
---|
Mun mielestä sun kannattaa ostaa siihen eteen sellainen vahvari, joka täyttää spekseiltään sun vaatimukset ja soundaa hyvältä. Muulla ei liene väliä? Se voi olla valvestate, 5150, Soldano, tai mikä vaan. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
tommiot 16.09.2007 20:46:13 | |
---|
Päätin että ostan ton gt-8. Siitä jää sitten 500e vahvariin. Kannattaako gt-8 eteen ostaa putkivahvistinta viekö munan ym. Mä vetelen lähinnä GT8:lla ja putkipäätteellä (Laneyn VH100R efektiluupin paluuseen) nykyään. Munaa on saundissa. |
Pallo-Kala 17.09.2007 16:09:53 | |
---|
Nii mites toi Valveking toimii tuossa metallissa? Onko missään metalli ääninäytteitä, ku oon löytännu vaa noita cleaneja ja ne vaikutti hyvältä. |
Jaqqi1991 17.09.2007 16:15:30 | |
---|
We may be humans, but were still animals |
Pallo-Kala 17.09.2007 16:57:24 | |
---|
Mites toi Ashdown Fallen Angel? kumpi valveking vai fallen angel. Ja sitte tulisi tuo gt-8 :P |