1997 14.09.2007 21:25:44 | |
---|
Anttihan on ollut maailman paras varas jo 25v ...:-) Se on se mustalaisveri... |
DirtyFingers 14.09.2007 22:39:05 (muokattu 14.09.2007 22:39:35) | |
---|
Se on se mustalaisveri... Jota kuitenkaan ei ole...mutta uskotaan ku Antti sanoo. Watch Out, We're Mad |
mafiakingkong 14.09.2007 23:02:54 | |
---|
Nyt pitää levystä sanoo vähän kritiikkiäkin, ni Andy ois saanu vetää enemmän kitarasooloja.. Hmm.. No muuten kaikin puolin hyvä levy |
Sir Henri 15.09.2007 12:01:56 | |
---|
Nyt pitää levystä sanoo vähän kritiikkiäkin, ni Andy ois saanu vetää enemmän kitarasooloja.. Hmm.. No muuten kaikin puolin hyvä levy Sooloja ei ole Hanoilla ennenkään ollut paljoa, mikä ei ole mielestäni huono asia, sillä suurin osa maailman kitarasooloista on täysin yhdentekeviä ja mukana vain koska "kappaleessa kuuluu olla kitarasoolo". Muuten mua viehättää uuden levyn kitaratyöskentely. Hyvin on hyödynnetty kahden kitaristin tarjoamat mahdollisuudet. Ja muutenkin kompit ovat aikas hyvin kohdallaan. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
Artist 15.09.2007 13:04:28 | |
---|
Tuli eilen tsekattua livenä, hyvä veto, mutta intensiivisempikin oisi voinut olla...ja parempiakin vetoja tullut noilta nähtyä. Mutta pääsipähän kuulemaan uuden lätyn biisejä. Livenä Andy puolestaan veivaa sooloja välillä vähän liikaa, eilen olisi muutamassa biisissä vähempikin vinguttelu riittänyt. "Is she really going out with him?" |
ministeri 15.09.2007 13:05:00 | |
---|
Jota kuitenkaan ei ole...mutta uskotaan ku Antti sanoo. "Joka anttia uskoo se varjoaan pelkää" Trust in god but question religion. |
Gardiner 15.09.2007 13:14:45 | |
---|
"Joka anttia uskoo se varjoaan pelkää" Tää onkii uus viidakon sananlasku. :) "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
ministeri 15.09.2007 13:44:59 (muokattu 15.09.2007 13:46:52) | |
---|
Tää onkii uus viidakon sananlasku. :) Sen sanoi yksi romani kun niistä sen juurista oli kysymys..tai ainakin se väitti olevansa romani mutta mistäs sen tietää kun se oli keskustelupalsta netissä :D Trust in god but question religion. |
ozz3 15.09.2007 14:17:29 (muokattu 15.09.2007 14:17:55) | |
---|
Tuli eilen tsekattua livenä, hyvä veto, mutta intensiivisempikin oisi voinut olla... Itselle toimi eilen pirun hyyvin, koska ainoa vertailukohde oli tosiaan festivaalikeikka, jossa oli yksi jos toinenkin asia pielessä... tällöin mm. Monroe ei keskittynyt lainkaan laulamaan vaan heilumaan ja oli jopa kuristua mikkipiuhaansa, McCoy oli aivan unessa ja yleisölläkin ihan käsittämättömän flegmaattista menoa. Eilen taas pääsi lähelle bändiä ja bändikin tuntui olevan uusien biisien kanssa virkeämmällä päällä. Ja Monroellakin oli keskittymistä uusiin biiseihin, vanhathan nyt meni ihan selkärangasta. Edelleenkin on ihailtava herran atleettisuutta. Loistava tunnelma yleisössä, ainakin lavan edessä ja muutenkin illassa tuntui olevan todella positiivinen (ja humalainen) yleistunnelma. Tämän keikan ja uusien biisien perusteella palasi ainakin itselleni usko Hanoin touhuihin, viime vuonna ei nimittäin kovin hyvältä näyttänyt. Nyt näyttää :) EDIT: Tarkkaa settilistaa? M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Artist 15.09.2007 14:25:00 | |
---|
Itselle toimi eilen pirun hyyvin, koska ainoa vertailukohde oli tosiaan festivaalikeikka, jossa oli yksi jos toinenkin asia pielessä... tällöin mm. Monroe ei keskittynyt lainkaan laulamaan vaan heilumaan ja oli jopa kuristua mikkipiuhaansa, McCoy oli aivan unessa ja yleisölläkin ihan käsittämättömän flegmaattista menoa. Eilen taas pääsi lähelle bändiä ja bändikin tuntui olevan uusien biisien kanssa virkeämmällä päällä. Ja Monroellakin oli keskittymistä uusiin biiseihin, vanhathan nyt meni ihan selkärangasta. Edelleenkin on ihailtava herran atleettisuutta. Loistava tunnelma yleisössä, ainakin lavan edessä ja muutenkin illassa tuntui olevan todella positiivinen (ja humalainen) yleistunnelma. Tämän keikan ja uusien biisien perusteella palasi ainakin itselleni usko Hanoin touhuihin, viime vuonna ei nimittäin kovin hyvältä näyttänyt. Nyt näyttää :) EDIT: Tarkkaa settilistaa? Joo, ei toi missään nimessä huono veto ollut. Ehkä olen vain itse nähnyt bändin jo niin monta kertaa, että rima alkaa olla aika korkealla säväyttävien vetojen suhteen... En tiedä kuinka tarkka settilista, muualta kopioitua, mutta näinhän se muistaakseni meni: Fumblefoot And Busy Bee Hypermobile Malibu Beach Nightmare Street Poetry Highwired A Day Late A Dollar Short Bad News Power Of Persuasion Teenage Revolution Back In Your Face Transcendental Groove Don't You Ever Leave Me This One's For Rock'N'Roll Centre Of My Universe High School Self Destruction Blues Tragedy Fashion Boulevard Of Broken Dreams Oriental Beat People Like Me - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Powertrip Obscured Up Around The Bend Taxi Driver "Is she really going out with him?" |
timanttiananas 15.09.2007 18:24:32 | |
---|
Tuli myös eilen nähtyä livenä. Mun mielestä kyllä yleisön tunnelma olisi voinut parempikin olla, tosin ei tullut sillain tarkkailtua kun keskityin omaan hyvään tunnelmaan ja bändiin. Mutta välillä vaan ärsytti kun ympärille ja eteen tunki jotain kauluspaitamiehiä kyynärpäätaktiikalla ja sitten vaan jäätiin möllöttämään siihen. Ehkä olis pitäny mennä limukeikalle kun ne on niiden menoa niin kovasti kehunu. :) No, 99% ajasta meni kuitenkin todella hyvillä fiiliksillä. Tuntui (edelleen) että Conny ja AC sopii bändiin kuin nyrkki silmään. Andy on ehkä joskus skarpimpanakin ollut mutta mitäs uutta siinä. Bad News oli kiva kuulla, harvoja Hanoi-biisejä joita en vielä osaa unissanikin ulkoa. AHT:lta olis voinut valita jonkun muun biisin kuin Back In Your Face joka on vähän puuduttavaa jyräystä. Tulihan siellä tietysti myös Center of My Universe. Uudelta levyltä Walkin' away ja "miljoonaruusua" sai jäädäkin soittamatta. Kun on kroppa kipeenä ja ääni menny ni tietää ettei ihan paskalla keikalla ollu. Not all who wander are lost |
Sir Henri 15.09.2007 18:48:42 | |
---|
Bad News oli kiva kuulla, harvoja Hanoi-biisejä joita en vielä osaa unissanikin ulkoa. AHT:lta olis voinut valita jonkun muun biisin kuin Back In Your Face joka on vähän puuduttavaa jyräystä. Tulihan siellä tietysti myös Center of My Universe. Uudelta levyltä Walkin' away ja "miljoonaruusua" sai jäädäkin soittamatta. Bad News on taas mun mielestä Center of...ja Back in your facen lisäksi sellainen kappale, jonka voisi jo pudottaa soittolistalta koska kyllä heiltä omia parempiakin lauluja löytyy. Ja mulle kelpaisi "miljoonaruusua" livenä. Vaikkakin ne torvet kyllä kuuluvat siihen sen verran tärkeästi, että niiden puuttuminen voisi haitata. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
ozz3 15.09.2007 19:40:30 | |
---|
En tiedä kuinka tarkka settilista, muualta kopioitua, mutta näinhän se muistaakseni meni: Fumblefoot And Busy Bee Hypermobile Malibu Beach Nightmare Street Poetry Highwired A Day Late A Dollar Short Bad News Power Of Persuasion Teenage Revolution Back In Your Face Transcendental Groove Don't You Ever Leave Me This One's For Rock'N'Roll Centre Of My Universe High School Self Destruction Blues Tragedy Fashion Boulevard Of Broken Dreams Oriental Beat People Like Me - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Powertrip Obscured Up Around The Bend Taxi Driver Taxi Driveria ei kyllä eilen tullut ... muuten näyttää kyllä olevan aika tarkka. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Artist 15.09.2007 20:30:21 | |
---|
Taxi Driveria ei kyllä eilen tullut ... muuten näyttää kyllä olevan aika tarkka. Okei, itse vähän arvelinkin, mutta en varmasti osannut sanoa, Up Around The Bendin alkaessa menin haukkaamaan happea ulos, ja kun tulin takaisin sisään läksivät lavalta pois. "Is she really going out with him?" |
Tänää olin kattomassa ton ikärajattoman keikan ja siis se oli ihan helvetin rautaa. Andy olis ehkä voinut soittaa vähän paremmin mun mielestä... |
tonyonly 16.09.2007 11:33:35 (muokattu 16.09.2007 11:34:22) | |
---|
Oman arvaukseni mukaan kaikki "uuden Hanoin" levyt onnistuvatta poikkeuksetta, kun kaksikolla ja nykyisin ilmeisesti bändilläkin kokonaisena on niin selkeä fokus. En vaan voi sille mitään että Hanoi Rocksilta se paras materiaali on minulle 80-luvulla; soundit on paskat mitä sitten mutta biisimateriaali on niin älyttömän vahvaa. Olen siinä suhteessa vammainen etten ole koskaan osannut kuunnella niitä soundeja vaan niitä tarinoita, biisejä siellä takana. Siksi kai "uuden Hanoin" levyistäkin eniten yhä pidän Twelve Shots On The Rocks levystä, siellä on parhaat biisit vaikka toteutus näissä kahdessa uudemmassa paljon timmimpi. Muutenkin nykyinen Hanoi Rocks on minulle aavistuksen liian jotain öö...powerrock'n'rollia? Kauhee paahto levyillä alusta loppuun, kaipailisin kovasti balladeja tai isoin soinnuin piirreltyjä "vaihteluvuuksia" levyn alun ja lopun väliin. Nyt koko touhu kuulostaa vähän liian samalta alusta loppuun, pitkälti kai "hyvä soundi" kysymys tuokin. Oi ja voi minkälaisia biisejä löytyisi herrojen McCoy ja Monroe soolo- ym. projektilevyiltä...Hanoin keikan jälkeen näin unta et soittivat keikalla Andyn "Talkin' 'Bout A Feeling" ; ) "If you walk in front of me I may not follow
If you walk behind me I may not lead
So please walk beside me and be my friend" |
timanttiananas 16.09.2007 17:36:14 | |
---|
Oi ja voi minkälaisia biisejä löytyisi herrojen McCoy ja Monroe soolo- ym. projektilevyiltä...Hanoin keikan jälkeen näin unta et soittivat keikalla Andyn "Talkin' 'Bout A Feeling" ; ) Vähänkö muuten olis jees jos joskus soittaisivat noita. Näkisinpä mäki edes unta siitä. Not all who wander are lost |
mipi 16.09.2007 22:18:06 | |
---|
Tänää olin kattomassa ton ikärajattoman keikan ja siis se oli ihan helvetin rautaa. Andy olis ehkä voinut soittaa vähän paremmin mun mielestä... Oli kyllä helkkarin hieno keikka! Uudet biisit toimi hyvin livenä ja muutenkin homma rokkas. Andy oli kyllä välillä hieman kujalla... "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
Artist 17.09.2007 10:03:27 (muokattu 17.09.2007 10:03:48) | |
---|
Mielestäni noissa uusissa biiseissä on ainakin perjantaisen keikan perusteella sanottuna selvästi heikkouksia. Vaikuttaa ainakin siltä, että kaikki lätyn biisit ovat ns. keskitempoisia, mikä tuntuu vähän tylsältä valinnalta. Monessa biisissä taas tuntui olevan se ongelma, että melodisesti hyvää oli säkeistö, mutta kertosäkeessä ideat olivat loppuneet eikä samalle tasolle ylletä (esim. Street Poetry menee mielestäni tähän kategoriaan). Tai päinvastoin. No, vielä odottelen, että saisi levyn hankittua, niin tietää paremmin siitä miten se toimii kokonaisuudessaan. "Is she really going out with him?" |
Joees 17.09.2007 18:23:58 | |
---|
29. päivä tsekkaamaan Hanoi livenä Lutakossa. Jeejee, en oo vielä livenä jostain syystä nähnyt. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |