Aihe: Dimarzio D Activator
1
Werde
22.01.2007 16:30:33
Dimarzio lykkää siis markkinoille tuollaisen mikkiuutuuden tämän vuoden puolella. Tuotekuvauksen perusteella vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta, ovat lähteneet yhdistämään aktiivi- ja passiivimikin parhaita ominaisuuksia. Erottelukykyä ja kaistanleveyttä pitäisi siis löytyä matalillekkin vireille, mutta ääni ei kompressoidu kovaa pikattaessa.

Nähtäväksi jää onko tuo pelkkää mainosmiesten puhetta, mutta aktiivimikkien ärhäkkyyden ystävänä minä ainakin haluan tuollaisen testiin heti kun vaan mahdollisuus tulee.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
Ze Kink
22.01.2007 18:46:38
Minuakin alkoi kovasti kiinnostaa nuo. Aktiivimikkien "järeys" yhdistettynä passiivin dynamiikkaan kuulostaa todella toimivalta yhdistelmältä. Näemmä myös 7-kieliselle tuli tuollaiset.
saastara
22.01.2007 18:56:51
Prkl.. Ja minä kun olin juuri lyönyt lukkoon pääni sisällä nuo uudet mikkivalinnat kitaraani. Shiit. Menee taas vaikeaksi.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Terry Pantheras
20.08.2007 14:27:08
Onkos näistä vielä kokemuksia karttunut? Ajattelin Tokain SG:hen lykätä...
I pity the fool!
Werihukka
20.08.2007 14:34:00

Onkos näistä vielä kokemuksia karttunut? Ajattelin Tokain SG:hen lykätä...

On todella hyvä mikki ainakin mahonkirunkoisessa kitarassa. EMG:n tapainen saundiltaan vähäsen, ei ihan niin kliininen tai puinen saundi hyvässä ja huonossa.
Taas tuli kirveelle töitä Wolfhorde mikserissä
Terry Pantheras
20.08.2007 14:45:56
On todella hyvä mikki ainakin mahonkirunkoisessa kitarassa. EMG:n tapainen saundiltaan vähäsen, ei ihan niin kliininen tai puinen saundi hyvässä ja huonossa.

Jees, mahonkia tuo Tokai on. En oikein pidä EMG:iden ulkonäöstä (soundista kylläkin), näin enempi vintage-miehenä, joten tuo ois hyvä lisäväri mun soundipalettiin.
I pity the fool!
kiitäjä
30.08.2007 21:12:22
tarviiko noihin pattereita niinko aktiivi mikkeihin vai voiko ne heittää vaan suoraan vanhojen passiivimikkien tilalle?
Estranged
30.08.2007 21:43:44
tarviiko noihin pattereita niinko aktiivi mikkeihin vai voiko ne heittää vaan suoraan vanhojen passiivimikkien tilalle?

Passiivimikki, joten ei tartte patteria.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris
Explorer
30.08.2007 22:19:45
tarviiko noihin pattereita niinko aktiivi mikkeihin

Niinko aktiivi mikkeihin tarvii patterit. Passiiveihin ei.
kiitäjä
01.09.2007 15:43:58
joo selvä :)
kiitäjä
01.09.2007 15:48:27
onkos kokemuksia miten soveltuu lehmusrunkoisiin kitaroihin?
Sam Hotman
15.09.2007 19:11:54
onkos kokemuksia miten soveltuu lehmusrunkoisiin kitaroihin?

Tätä haluaisin itsekkin tietää.
losalvaros
15.09.2007 21:24:14
Tuollaiset on ainakin Ibanezin V-malleissa vakiona.

DiMarzio saisi ruveta väsäämään noita myös yksikelaisen kokoon eikä varmaankaan kovin huono (liike)idea Seymour Duncanin puolelta olisi ruveta värkkäilemään Dimeburgereita yksikelaisina.

Kauppa voisi vaikka käydäkin.
"Humppaa tai kuole".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)