Umpihullu 14.09.2007 14:17:39 (muokattu 14.09.2007 14:18:32) | |
---|
Tänään tuotetta hypistelin kaupan hyllyllä, vaan en vielä hankkinut. Huomasin tuon saman logon, toisaalta huvitti - toisaalta hyvä kuittaus musan tekotavoille nykyään. Mua ihmetyttää eniten tuollainen teksti sellaisen levyn kannessa, joka ei ole edes CD -levy. Luulisi nyt edes CD -levyn olevan ajatuksen asteella kuitenkin pikkasen luomumpaa kuin tämä nyt julkaistu data -levy? Ei tässä ole missään sitä compact disc merkkiä. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
KoskPaavo 14.09.2007 15:47:02 | |
---|
Luomu on pop, sitä kannattaa mainita ja luomusta maksetaankin enemmän. Tulevaisuudessa humppabändienkin pitäisi ottaa tuo enemmän huomioon, muuten koneet tai ulkomaanelävät saattavat vallata markkinat aivan tyystin. Musiikin esittäminen lakkasi olemasta "luomua" silloin kun tää yks Amerikan hemmo älysi että guttaperkkaa raapimalla saa ääntä talteen. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
isojussi 14.09.2007 19:05:27 | |
---|
Mua ihmetyttää eniten tuollainen teksti sellaisen levyn kannessa, joka ei ole edes CD -levy. Luulisi nyt edes CD -levyn olevan ajatuksen asteella kuitenkin pikkasen luomumpaa kuin tämä nyt julkaistu data -levy? Ei tässä ole missään sitä compact disc merkkiä. Siis onko se datalevy? Ei vittu HOHO..... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Veksi 14.09.2007 20:21:20 | |
---|
Hyvin se soi tietokoneellakin!!? |
isojussi 15.09.2007 00:35:51 | |
---|
Hyvin se soi tietokoneellakin!!? ni - ja milläs ne datalevyt tehdään? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Veksi 15.09.2007 00:53:07 | |
---|
Tietokoneella tietenkin???? |
half 15.09.2007 10:04:09 | |
---|
Tulipahan käytyä konsertissaan. Mukana myös Pedro ja sama fonisti kuin tällä uudella levyllä. Kattava läpileikkaus, joskin mielestäni liikaa tätä Renegades hommaa. Alun pikku soundillisten ja teknisten suhmurointien jälkeen ihan täyttä tavaraa. Topi veti kuin silloin joskus ennen, EEEvvvvaaaaaaaaaaaaa. |
sabian 15.09.2007 14:29:47 | |
---|
Tulipahan käytyä konsertissaan. Mukana myös Pedro ja sama fonisti kuin tällä uudella levyllä. Kattava läpileikkaus, joskin mielestäni liikaa tätä Renegades hommaa. Alun pikku soundillisten ja teknisten suhmurointien jälkeen ihan täyttä tavaraa. Topi veti kuin silloin joskus ennen, EEEvvvvaaaaaaaaaaaaa. Loistava keikka. Esa ihan päällikkö ja Topi oli hyväs kuosis. Ei valittamista. Vituttaa nii nottei veri kiärrä |
Tulee mieleen Vesku Loirin "Jänkälevy". Huh huh Vaimo oli jostain tuon Ivalon hankkinut. Oltiin matkalla anoppilaan autolla ja laitettiin levy soimaan. Parin piisin jälkeen vaimo otti levyn soittimesta ja avasi auton ikkunan... lopun voitte sitten arvata. Jos joku tarvitsee tuon levyn kansilehdet, niin postia tähän suuntaan. Levy on jossain tien pientareella parikymmentä kilsaa ennen Vaajakoskea Lahdesta päin. Missä mie oon? Ja oonks mieki täälä? |
isojussi 15.09.2007 22:24:37 | |
---|
Minä tykkään Ivalo - levystä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Martso 15.09.2007 22:48:23 | |
---|
Minä tykkään Ivalo - levystä. Minä tykkään Ivalosta kans. :) Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
isojussi 15.09.2007 23:09:08 (muokattu 15.09.2007 23:10:34) | |
---|
Minä tykkään Ivalosta kans. :) Sympaattinen pikkukylä ja hienosti tulkittu levy. Toi nykynuoriso ei taida osata arvostaa kiireettömyyttä ja oikeeta luontoo. Sama näkyy monesti biisitulkinnoissa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
haitari 16.09.2007 00:28:42 | |
---|
Minä tykkään Ivalosta kans. :) Noh, mulla on kokemusta sen parin piisin verran, olisi ehkä kannattanut kuunnella loppuun saakka. Kommenttia levystä en osaa antaa. Missä mie oon? Ja oonks mieki täälä? |
Tankero 16.09.2007 00:50:34 | |
---|
Noh, mulla on kokemusta sen parin piisin verran, olisi ehkä kannattanut kuunnella loppuun saakka. Kommenttia levystä en osaa antaa. Et tainnut käsittää, mitä Martso ymmärtää. Varmasti, vissiin. |
Tankero 16.09.2007 00:51:28 | |
---|
Minä tykkään Ivalosta kans. :) Minkä ihmeen takia? Varmasti, vissiin. |
Martso 16.09.2007 01:16:49 | |
---|
Minkä ihmeen takia? Sitä sitä saa kyllä välillä ihmetellä. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
KMT 16.09.2007 02:28:11 | |
---|
Tulipahan käytyä konsertissaan. Mukana myös Pedro ja sama fonisti kuin tällä uudella levyllä. Kattava läpileikkaus, joskin mielestäni liikaa tätä Renegades hommaa. Alun pikku soundillisten ja teknisten suhmurointien jälkeen ihan täyttä tavaraa. Topi veti kuin silloin joskus ennen, EEEvvvvaaaaaaaaaaaaa. Soittiko Topi komppikitaraa? Mun mielestä olis hauskaa, jos haitaribussista pääsis hanuriääni aina kun se kääntyy. "mmmööÖÖÖÖ" -Lennu-
bändeissä soittaminen on aika gay. tosimiehet soittaa vaan kotona ja kitarakaupassa -PJS- |
rintapek 16.09.2007 02:52:08 | |
---|
Minkä ihmeen takia? Minä tykkään Veskusta. Tuohon antaumukseen ei moni muu yllä. Tykkäsin myös "wanhasta" Topista. Ennenkuin se venyttäminen meni överiksi, mutta vaikkapa "Besame Mucho" on aivan timanttia. Tää on periaatteella " kotka voi lentää matalalla, mutta kana ei koskaan korkealla". "Topi" osaa ja pystyy. Vaatii vain tuulta siipien alle.. Se oma pää ei suosta nouse, vaikka kuinka polkisi muita syvemmälle. Puolestani noita kahta saa mollatata jokainen, joka lyö itse parempaa tiskiin. Vaan kun kovin montaa ei löydy. One kind of music only - the good kind |
isojussi 16.09.2007 12:58:24 | |
---|
Veskun ja Topin ehkä tärkein ero lienee siinä, että Vesku vetää vanhemmiten yhä vaan paremmin, kun taas Topi...... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Martso 16.09.2007 13:06:08 | |
---|
Veskun ja Topin ehkä tärkein ero lienee siinä, että Vesku vetää vanhemmiten yhä vaan paremmin, kun taas Topi...... Toinen äidistä ja toinen tyttärestä... Minä diggailen molempia omalla tavallani. Varmaan sen takia, että en ole ymmärtäny, että toinen sulkee pois toisen. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |