AS87 15.09.2007 03:27:40 | |
---|
Aion ottaa tehtäväkseni opetella tuon koko levyn basso-osuudet. Lainasin kirjastosta nuotit/tablatuurit ja ensi kuussa aion ostaa omani. Nyt olen harjoittelemassa ''Batterya'' hitaalla tempolla. Uskon osaavani tuon biisin 4 kk:n sisällä. Näin etenen biisi-biisiltä. Onko kukaan muu opettelemassa/opetellut soittaa koko levyn basso-osuudet? |
Sir Härö 15.09.2007 03:45:38 | |
---|
Aion ottaa tehtäväkseni opetella tuon koko levyn basso-osuudet. Lainasin kirjastosta nuotit/tablatuurit ja ensi kuussa aion ostaa omani. Nyt olen harjoittelemassa ''Batterya'' hitaalla tempolla. Uskon osaavani tuon biisin 4 kk:n sisällä. Näin etenen biisi-biisiltä. Onko kukaan muu opettelemassa/opetellut soittaa koko levyn basso-osuudet? Opethin Blackwater park olisi suunnitelmissa. Lähinnä Bleakia olen nyt iltojen ratoksi tapaillut. Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
zombywoof 15.09.2007 08:05:27 | |
---|
Onko kukaan muu opettelemassa/opetellut soittaa koko levyn basso-osuudet? Nuorempana tuli opeteltua Maidenin Live After Deathin biisit. Muuten en oo koko levyä koskaan opetellut. "Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
beissi man 15.09.2007 18:56:51 | |
---|
Kaikki muut tuli opeteltua paitsi orion kokonaan ja batteryä en yhtään. Mikään projekti ei ollut kyseessä vaan huomaamattani tuli reenattua ehkä joskus jaksaa reenata loppuun. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Joskus oli erään kitaristin kanssa puhetta että treenattaisiin King Diamondin 'Abigail'-levy kokonaan. Taisi jäädä Arrivalin alkuriffiin se projekti, mutta ehkä tän vielä joskus saa toteutettua. Mielenkiintoinen idea joka tapauksessa! Huutakaa mustaa valoa! |
Match 15.09.2007 20:38:02 | |
---|
Ihan huomaamatta on itekki tullut opeteltua kaikki ton levyn biisit. Vaikeimpia ehkä just Battery ja Orion mutta ei mitenkää mahottomia. Orionissa basso sooloa vaan vaikee saada kuulostamaan hyvältä, tai sitten oon vaan ite niin huono soittamaan. Master of Puppets ehkäpä hauskin biisi soittaa tolta levyltä. |
beissi man 15.09.2007 20:40:51 | |
---|
Master of Puppets ehkäpä hauskin biisi soittaa tolta levyltä. Mie taas tykkään eniten Sanitarium, Disposable, Damage inc. eipä oo aikoihi tullu soiteltua kyllä ne viel' muistissa on. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |