Aihe: Uusia biisejä
1
merirosvokissa
15.09.2007 18:38:01
Soita jotain IHAN täysin muuta mitä olet tottunut tähän asti soittamaan.

Biisejä en ala listaamaan.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal
Iron Horse
15.09.2007 18:43:18
Deep Purplea, vaikkapa Highway Star. Sitten Rainbowta, Gates Of Babylon.
Ja Iron Maidenilla on hyviä myös, vaikkapa Phantom Of The Opera, Number Of The Beast ja Run To The Hills. Sitten Judas Priestiltä vaikkapa Hellion - Electric Eye.
Sitten soitat bluesia, vaikkapa Gary Mooren Still Got The Blues ja Parisienne Walkways. Ja Ozzya: Crazy Train, Mr. Crowley. Erityylisen musiikin soittaminen auttaa kummasti, kun ei keksi soitettavaa. Soita vaikka Johann Sebastian Bachia.
More is more. Blackmore. http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search=
voima
15.09.2007 19:08:12
lol, en ole koskaan itse ollut tuontapaisesa tilanteessa.
Suosittelen eri levyjen arvostelujen lukemista ja sen mukaan musiikkimaun laajentamista.
BANANA DOGS!!!!!!1
brn2sk8
15.09.2007 20:39:06
Voi perse näitä topiikkeja nykysin... Hae monipuolisuutta, opettele tekniikoita, legatoja ja skaaloja, opettele vaikkapa moodit ihan täydellisesti, opettele päteväks pentatonisten skaalojen käyttäjäks, ei harjottelu lopu kesken... Äläkä rajota soittamistas siihen että opettelisit pelkkiä valmiita biisejä, tee jotain omalaatusta.. Puolessatoistavuodessa oot varmasti käymään paljon läpi mutta yritä kestää! onhan se pitkä aika... (kettuilun makua..)
Cry Baby and ask me WHY WHY
Kitarmän
15.09.2007 22:34:36
Soita Juicea. Ja Leevi and the leavingsia.
"Life is life, come on stand up and dance" - Opus
FensonGibder
16.09.2007 08:39:48
Kyllähän tollasia fiiliksiä voi välillä tulla, mutta onneksi se ei pidä paikkaansa.

Kitaristille on enemmän soitettavaa kuin elämän aikana ehtii edes kokeilla nopeasti, saati tutustua tarkemmin.

Lainaa kirjastosta korillinen summittaisia cd:levyjä tai kuuntele nettiradiosta sopivaa jotain genre-kanavaa niin eiköhän kohta löydy kiinnostavia "uutuuksia".

Joko olet kahlannut koko Iron Maidenin tuotannon (eli aikas monta kiekkoa)? Niiden biisit sopii hyvin myös alkavalle kitaristille.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
IhmeHeebo
16.09.2007 11:31:23
Joko olet kahlannut koko Iron Maidenin tuotannon (eli aikas monta kiekkoa)? Niiden biisit sopii hyvin myös alkavalle kitaristille.

Osa biiseistä ja ainakin solot on kyllä aika haastavia, aloittelevalle kitaristille
Paskasta ei saa konvehtia vaikka sitä kuinka kääris hienoihin papereihin. -Bonecrusher ...And justice for All
Thet
16.09.2007 12:30:43
Mulla on varmaan joka päivä tilanne että tekis mieli treenata jotain, mutta ei millään keksi mitä. Johtuu varmaan siitä että en oo tarpeeksi kärsivällinen, kyllästyn nopeesti jollei riffit tai soolot oo mukaansa tempaavia. Sen takia tuleekin omia riffejä ja biisejä tehtyä.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
tilujätkä
16.09.2007 15:22:22 (muokattu 16.09.2007 15:22:54)
Tässä on nyt vähä tullu seinä vastaan, eli on soitettavat biisit loppunu. Olen soitellut sellaset 1,5v ja jotain hyviä biisejä pitäisi keksiä soitettavaksi, ikävä kyllä en niitä keksi. Joten suositelkaa mitä voisin soitella. Metallican tapaista olen soitellut, myös vähän raskaampaakin metallia, ja raskaampaa rokkia.

Mulla kävi samalla lailla 1,5v soittamisen jälkeen. Maidenit sun muut hevit oli kulutettu loppuun jne. Rupesin kuunteleen bluesia, enkä jaksanu opetella biisejä kun niissä on niin paljon eri kohtia ja lickejä jota en ikinä muistaisi ulkoa. En jaksanut opetella ulkoa enää mitään, joten rupesin soittamaan mitä päähän tulee. Sooloilua biisien mukana jne...

Mulla on varmaan joka päivä tilanne että tekis mieli treenata jotain, mutta ei millään keksi mitä. Johtuu varmaan siitä että en oo tarpeeksi kärsivällinen, kyllästyn nopeesti jollei riffit tai soolot oo mukaansa tempaavia. Sen takia tuleekin omia riffejä ja biisejä tehtyä.

Sama juttu täällä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)