Aihe: Nylonkielet sähkökitaraan.
1 2
Silppuri
15.09.2007 14:31:25

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös sähkärin mikkien toiminta nimenomaan perustu siihen, että se tunnistaa kielen (magneettikentän) värähtelyn kun siinä on pieni virta? Nailon ei oikein tuota sähköä johda.... Tai no kaikkihan johtaa sähköä jos jännite vaan on tarpeeksi suuri.......
"I havent slept since I woke up."
Murgo
15.09.2007 14:47:22

Mitä jos punoisi kieliin teräslankaa mikkien kohdalle :)
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
HeavyMachinery
15.09.2007 15:18:05

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös sähkärin mikkien toiminta nimenomaan perustu siihen, että se tunnistaa kielen (magneettikentän) värähtelyn kun siinä on pieni virta? Nailon ei oikein tuota sähköä johda.... Tai no kaikkihan johtaa sähköä jos jännite vaan on tarpeeksi suuri.......

Peri aatteessa toimiii. Tuleehan se läpi vahvarista jos väännät sen lujalle ja huudat siihen mikkiin.

Järjetön volymi ero on ainakin punottujen ja nylonien välillä...
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
HeavyMachinery
16.09.2007 00:03:35

Osa pilkun nussi joista, voi si opiskella yhdys sanoja enne n kuin pilkun nussin taa.
Voisi olla huomattavasti järkevämpää. Ehkä todella herkillä mikeillä (aktiivit buusterilla) ja mikit lähellä kieliä.

Eli tämä sinun viestisi oli siis sisällöltään hyvinkin tarkeä ?

Kyllä se vain toimii kuin toimiikin ja mieluiten EI aktiivien kanssa. Voit kokeilla jos et usko. Ei se minusa ole pilkun nussintaa jos kertoo kuinka asia oikeasti on.

Jos haluat vittuilla minulle minun kirjoitus asustani ja siitä etten jaksa pingottaa joka helvetin lausetta tarkkaan kirjakielen muotoon voit tehdä sen pikaviestillä. Eniten tässä foorumissa minua kyrsii henkilöt joiden tarvitsee päteä vaikka kieliopissa jos muussa ei osaa.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)