Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 517 18 19 20 2166 67 68 69 70
Chrissie
15.09.2007 00:36:27
No ni, pillittämiseksihän se sitten Sadun osalta meni. Vaikka kuinka olisi vakuutellut, että leikkiähän se koko homma oli, näki selvästi miten tosissaan se koko suhteen otti. Nyt lopultakin paloivat näpit.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
DaKiller
15.09.2007 09:11:58

Heh, viunaahan se vain kaipasi, että saatiin taloon vähän säpinää.
Leper Messiah
15.09.2007 10:16:52
Lopettaisivat sen saatanan laulamisen. Maxinekos se oli, joka kuulu jopa osaavankin laulaa mutta hyi helvetti sitä ryhmämölinää oli hirveä kuunnella.
Osta demo!
Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli
Bonesaw
15.09.2007 10:19:04 (muokattu 15.09.2007 10:19:11)
YKKÖSPUMPPU,KAKKOSPUMPPU,KOLMOSPUMPPUZÄKÄZÄKÄRÄÄHRÄÄH!11
Joo'o
DethBanger
15.09.2007 11:28:45
YKKÖSPUMPPU,KAKKOSPUMPPU,KOLMOSPUMPPUZÄKÄZÄKÄRÄÄHRÄÄH!11

alkaako suakin ketuttaa? jotkut jutut vanhenee ajan myötä, kuten myös toi pumppausleikki. Ompa kaksmielinen nimi. Pumppausleikki.

Eile varattiin ohjelmasta vaan 30min tolle kännirähinälle. Sieltähä ois irronnu enemmänki kaikkee turhaa ja noloa jota ois voinu myötähäpeillä!
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
Dunga
15.09.2007 11:44:55
alkaako suakin ketuttaa? jotkut jutut vanhenee ajan myötä, kuten myös toi pumppausleikki.

Toi juttu oli kuollut syntyessään. Tulee aina syvä myötähäpeän tunne, kun nuo hoilaavat sitä. En muista koska viimeksi telkkarissa on näytetty yhtä retardia toimintaa.
"Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast"
Kabanossi
15.09.2007 15:19:50
Toi juttu oli kuollut syntyessään. Tulee aina syvä myötähäpeän tunne, kun nuo hoilaavat sitä. En muista koska viimeksi telkkarissa on näytetty yhtä retardia toimintaa.

Mistä tää helv**** pumppausleikki sai alkunsa ja kenen toimesta? Vai onko tää joku yleinen "hauska" juttu, joka on mennyt meikältä ohi.
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio.
obiwan
15.09.2007 16:00:02 (muokattu 15.09.2007 16:06:24)
Mistä tää helv**** pumppausleikki sai alkunsa ja kenen toimesta? Vai onko tää joku yleinen "hauska" juttu, joka on mennyt meikältä ohi.

Ekoina päivinä joku ilta makuuhuoneessa sen keksivät muistaakseni. Fröbelin Palikoitten ikivihreitä taitaa olla toi biisi. Ja kyllä, tekisi mieli ampua jotakin jalkaan joka kerta kun toi rallatus lähtee päälle. Muutenkaan ei pitäisi ihmisen laulaa jos ei osaa (muistaen Sarppaa viime vuodelta, argh!!1)... Onneksi en päässyt jatkoon haussa:)
Joees
15.09.2007 17:02:33
Ihmisissä pitäisi olla nappi, joka myös kaukosäätimellä toimisi, joka saisi ihmisen siihen tilaan että se ei laulaisi ja äänenvoimakkuus pienenisi.

Erittäin toimiva ominaisuus alkoholia nauttineille ihmisille.

Pitäisi varmaa lausahduksen "jos otat, et aja" rinnalle kehittää myös "jos otat, et laula"- ja "jos otat, ei tarvitse huutaa"-lausahdukset.

Mistä perkeleestä moinen johtuu?
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
DaKiller
15.09.2007 17:56:19

Ihmisissä pitäisi olla nappi, joka myös kaukosäätimellä toimisi, joka saisi ihmisen siihen tilaan että se ei laulaisi ja äänenvoimakkuus pienenisi.

Erittäin toimiva ominaisuus alkoholia nauttineille ihmisille.

Pitäisi varmaa lausahduksen "jos otat, et aja" rinnalle kehittää myös "jos otat, et laula"- ja "jos otat, ei tarvitse huutaa"-lausahdukset.

Mistä perkeleestä moinen johtuu?

Mieti sitä joskus muutaman lasillisen jälkeen. En tosin itse harrasta kännilaulua tai laulua yleensäkään mutta ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka näin tekevät.
dipshit
16.09.2007 22:43:07
Sinne se Satu sitten putosi. Ei kuitenkaan joutunut lähtemään tyhjin käsin kotiin.. vai pitäisikö sanoa, tyhjin "reisin"

heh..
MV
16.09.2007 22:44:36 (muokattu 16.09.2007 22:44:45)
Minkä takia eivät näyttäneet itse Satulle nususteluaan?
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
arancia
16.09.2007 22:45:30

Tai seiskan tyttöä.

Vähän täytyi tuntea myötähäpeää Sadun puolesta, ulkomaailmassa odottaa mukavia yllätyksiä. Noh, parempi näin päin.
timanttiananas
16.09.2007 22:46:22
Käytä valtaasi -äänestys: Karkkisade, body painting tai räsypokka. Ehdottomasti body painting. Karkkisade ei tarjoa mitään katsojille. Räsypokka ei tarjoa mitään uutta katsojille, jengihän käy suihkussa ja vaihtaa vaatteita muutenki ni paljasta pintaa näkee jos haluaa. Body paintingissa näkee myös paljasta pintaa mut on muutakin mielenkiintoa, jos niillä on vähänkään mielikuvitusta.

Toivoin kyllä niiiin että Henri tippuis, sanokaa viihdearvosta mitä haluatte. Mun silmissä Henri lukeutuu ärsyttävään ryhmään suomenleijonariipuspojat ja burberryhuivitytöt. Parasta viihdettä mulle olis nähdä sen pettymys pudotessa ja reaktiot kun näytettäis esim. ulkotehtävän uhoamista ja sen jälkeen kiukuttelua. Vaikka eipä tähän mennessä ole oikein keneltäkään nähty muuta reaktioita kun "mä tiesin että mä tipun", "oli tavallaan helpottavaa lähteä", "ihan hyvät fiilikset" jne jne... Lisää draamaa kehiin!
Not all who wander are lost
Jormaz
16.09.2007 22:55:30
Voi olla Henrille paha paikka kun taas kutsuu pudotusuhka.
Summer is coming, fat boys are happy
osiris.
16.09.2007 23:39:14
Voi olla Henrille paha paikka kun taas kutsuu pudotusuhka.

Kohta se totaalihajoaminen sieltä tulee. Innolla odottelen "Hekan" reaktiota.
it's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum!
Sinap
17.09.2007 07:00:28
Kohta se totaalihajoaminen sieltä tulee. Innolla odottelen "Hekan" reaktiota.

No noh...sehän on sitkeä sissi..:)
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
DaKiller
17.09.2007 09:45:14

Möhhöh, miettikääpä skenaariota, jossa Kadi ja Henkka olisivat viimeiset kilpailijat talossa. Voisi olla aika jäätävä fiilis.
kk80
17.09.2007 10:07:06

Pisteet kotiin tästä. En oikein ymmärrä miksi tuo olisi pitänyt läväyttää muutenkin jo hölmistyneen kilpailijan hämmästeltävksi. Olin positiivisesti yllättynyt myös siitä ettei Einarin yöllisistä harrastuksista mainittu itse talkshowssa mitään. Jotain hienotunteisuutta pitää olla. Siinä tosin mentiin metsään että aina yhtä ärsyttävä Pimiä kinusi teinimäiseen tyyliin "mitä siellä peiton alla tapahtui, kerro nyt, mikset kerro, kertoisit nyt". Ihan oikeasti, onko tuo jäänyt kenellekkään epäselväksi?

Jos olisivat oikeasti halunneet olla ilkeitä niin olisivat voineet kysellä enemmän tuosta pikkuporvarillisesta opiskelija & hevonen, syön aina ulkona ja isona palkkaan kotiavustajan tyylisestä diivailusta. Koko tiimiakatemian idea on niin älytön että siitäkin olisi voinut piikitellä oikein kunnollaan. Jos teillä ei ole elämää niin googleen hauksi tiimiakatemia + jyväskylä niin maamme ammattikorkeakoulujärjestelmän puutteet tulevat taas tutummiksi.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)