keskiorv 14.09.2007 17:35:45 | |
---|
Moiset kitarat kiinnostais, mutta ei taida löytyä Suomesta tai naapurimaista noita. Kellään mitään ideoita, mikä olisi paras tapa moisen hankkimiseen? Jenkeistä saakka tilaaminen ei välttämäti oikein nappais.. Tuossa vielä linkkiä, jotta tiedätte mistä on kyse: http://www.dipintoguitars.com/ |
fox 14.09.2007 17:45:49 | |
---|
Moiset kitarat kiinnostais, mutta ei taida löytyä Suomesta tai naapurimaista noita. Kellään mitään ideoita, mikä olisi paras tapa moisen hankkimiseen? Jenkeistä saakka tilaaminen ei välttämäti oikein nappais.. Tuossa vielä linkkiä, jotta tiedätte mistä on kyse: http://www.dipintoguitars.com/ Menet sinne sivustolle, katsot "dealers list" ja soitat/mailaat Belgiaan, Englantiin, Saksaan.. Tuossa on vielä linkki... http://www.dipintoguitars.com/dealers_main.html |
teddy boy 14.09.2007 21:32:33 | |
---|
Moips, Mun mielestä Erkka Makkosella on noita Turussa liikkeessään. Olisko sen nimi "Huima Lumous" tms.? "and in the land of star-crossed lovers and barren-hearted wanderers, forever lost in forsaken missives and satan's pull, we seek the unseekable and we speak the unspeakable" |
Mun mielestä Erkka Makkosella on noita Turussa liikkeessään. Olisko sen nimi "Huima Lumous" tms.? Noniin... Nyt alettiin puhua asiaa. Täytyy tarkistella asia Turusta. Kiitos vinkistä! |
Chemo 15.09.2007 08:07:48 | |
---|
Hello, Enemmänkin levy-yhtiönä tunnetulla Twangsville Productionsilla on joskus ollut noita myynnissä, en vain tiedä onko niitä enää jäljellä. Mutta kysyähän kandee. Tässä osoite: www.twangsville.netPäätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
keskiorv 25.09.2007 15:09:28 | |
---|
Hello, Enemmänkin levy-yhtiönä tunnetulla Twangsville Productionsilla on joskus ollut noita myynnissä, en vain tiedä onko niitä enää jäljellä. Mutta kysyähän kandee. Tässä osoite: www.twangsville.net Loistavaa! Tällaisten vinkkien takia Mnetin keskustelupalsta on rautaa! Twangsville todellakin tuo ko. kitaroita maahan, ja olen ollut sinnepäin jo sähköpostiyhteydessä. Kiitos Vinkistä. menet sinne sivustolle, katsot "dealers list"... Otan ennemmin yhteyttä Twangsvilleen. |
palomaeki 25.09.2007 16:15:03 (muokattu 25.09.2007 16:18:44) | |
---|
Vähän offtopickia, mutta kylläpä oliskin muheva kitara tuo Mach IV ! Missä hinnoissa pyörinevät nämä? EDIT. Vastaanpas omaani. Eli siis 700 - 900$ kustantaisi tuommoinen DiPinto sivuilta löytyvän Pricelistin mukaan. Toki siihen tulisi vielä jälleenmyyjien omat kulut ja muut päälle, mutta ei mitään törkeän kalliita kyllä? kitara on kiva. |
Jykä 25.09.2007 16:44:20 | |
---|
Vähän offtopickia, mutta kylläpä oliskin muheva kitara tuo Mach IV ! Missä hinnoissa pyörinevät nämä? EDIT. Vastaanpas omaani. Eli siis 700 - 900$ kustantaisi tuommoinen DiPinto sivuilta löytyvän Pricelistin mukaan. Toki siihen tulisi vielä jälleenmyyjien omat kulut ja muut päälle, mutta ei mitään törkeän kalliita kyllä? Oma Mach IV tuli jenkkien esittelykäytöstä Twangsvillen kautta reilu pari vuotta sitten ja maksoi kammettomana muistaakseni karvan altaa 700e ja jos en ihan väärin muista, niin uusi oli satasen verran enemmän. |
Tarkastaja 25.09.2007 17:13:09 | |
---|
Itsekkin olen tuota mach IV:tä katsellut, mutta ei vaan uskalla alkaa sokkona tilaamaan kun ei pääse hypistelemään. Minkä mallinen kaula noissa on? Mulle kun ei ne kaikkein ohuimmat riisitikut oikein sovi käteen? |