Gee- 11.09.2007 19:52:06 | |
---|
Foo Fighters, Velvet Revolver ja Sparzanza tossa vähän aikaa sitten iskivät mutta nyt löytyi uusi aivan loistava Aussipumppu nimeltä Airbourne. Rehellistä rokkia ilman mitään turhaa. Kävin jo tekemässä aiheen tälle tonne Rock, Pop, Alternative alueelle. "All the songs we do are basically about on three things: Sex, Booze and Rock&Roll." -Bon Scott |
Draamajumala 11.09.2007 22:35:39 | |
---|
Foo Fighters, Velvet Revolver ja Sparzanza tossa vähän aikaa sitten iskivät mutta nyt löytyi uusi aivan loistava Aussipumppu nimeltä Airbourne. Rehellistä rokkia ilman mitään turhaa. Kävin jo tekemässä aiheen tälle tonne Rock, Pop, Alternative alueelle. Kannattaa tsekata voimassaolevista bändeistä henkilökohtainen suosikkini DramaGods jonka keulassa on vanha kuusikielisten ritari, Nuno. Hieman Foo Fighters/Led Zeppelin-henkistä rokkia: www.myspace.com/dramagods |
Aleksi-serkku 11.09.2007 23:06:27 | |
---|
Om on soinut melko tiuhaan tahtiin. Säröbasso on makein basso. Stand tall or don't stand at all |
armadillo 11.09.2007 23:26:41 | |
---|
Om on soinut melko tiuhaan tahtiin. Säröbasso on makein basso. Om on kyllä varsin jylhää. Itselläni ovat uudemmista tuttavuuksista soineet lähinnä 16 sekä 35007. Come, my son, and you shall know: Tonight we hunt together! |
sahkojohto 12.09.2007 19:22:24 | |
---|
Amoral varmaankin. |
RocknRoll 12.09.2007 19:34:01 | |
---|
Rockpalstan innoittamana Australian poijjaat Airbourne nimellä iski aika hiton kovaa! |
Skebaristi 12.09.2007 20:43:22 | |
---|
Muse on ollut viime päivinä kovassa kuuntelussa. Möö |
nikomati 13.09.2007 10:29:38 | |
---|
Muse on ollut viime päivinä kovassa kuuntelussa. kantsii jatkaa kuuntelua! ittellä ainakin sister flo on kolahtanu viime aikoina. koskaan ei voi olla liian gay |
Butcheri 13.09.2007 15:24:18 | |
---|
Porcupine Tree on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Tee jätöksesi internettiin, se on helppoa. |
Juhani 13.09.2007 18:06:54 | |
---|
Herra Rapu tossa viikonloppuna suositteli ja oli varma, että diggaan. Totta. Porcupine Tree |
Minazki 13.09.2007 19:04:46 | |
---|
Olen viimmeinkin kunnolla kiinnostunut Candlemassista. Ennen olen vain ohikuunnellut pari biisiä. Mahtavat äänialat tuolla Marcolin Messiahilla 0.0 |
reos 13.09.2007 19:12:20 | |
---|
Grey Daturas ja vihdoin ja viimein sain YOBia oikein hyllyyn asti basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
-Lassi- 13.09.2007 22:31:51 | |
---|
Stormtroopers of death (S.O.D), Slayer ja muu suorempi ja rankempi mättäminen. |
Kaikenlaisesta tulee kiinnostuttua viikoittain, mutta viimeisin kunnon kiinnostus, joka on jo johtanut levyhankintoihin on Sonic Youth. Tästäkin yhtyeestä periaatteessa kiinnostuin jo vuosia sitten, mutta vasta kesällä sain Daydream Nationin ostettua, ja siitä on diggailu vaan kasvanut. "Is she really going out with him?" |
gorgonoidi 15.09.2007 10:45:33 | |
---|
Oceansizen löysin vihdoin, pitkään olin sekoittanut sen johonkin muuhun bändin. |
Gardiner 15.09.2007 11:54:24 | |
---|
Kaikenlaisesta tulee kiinnostuttua viikoittain, mutta viimeisin kunnon kiinnostus, joka on jo johtanut levyhankintoihin on Sonic Youth. Tästäkin yhtyeestä periaatteessa kiinnostuin jo vuosia sitten, mutta vasta kesällä sain Daydream Nationin ostettua, ja siitä on diggailu vaan kasvanut. Tän päivän Hesarissa on Harri Uusitorpan arvio Daydream Nation deluxe edition paketista ja siinä kirjottaa seuraavasti: " Historian kummallisuuksia onkin se, että aika ei ole ohittanut Sonic Youthin meluisaa, kirskuvaa ja rumankaunista "taiderockia". " Sonnareitten musiikin kulmakivinä on kuitenkin hyvät pop/rock biisit, ei se kirskutus pelkästään. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Twist 15.09.2007 13:32:03 | |
---|
Deadsy pitänyt jo vuosia ehtiä näiden levyjä ja vihdoinkin pääsen kuuntelemahan.. kakkoslevy on kyllä kova Oops, I twisted again... |
hullu_ukko 15.09.2007 17:38:07 | |
---|
Mä olen nyt viime aikoina alkanut diggailla siitä Nightwishin uudesta biisistä, joka soi jatkuvasti radiossa.. Olen ehkä yksin mielipiteeni kanssa, mutta tuo uusi laulaja on mun mielestä ns. helvetisti parempi kuin Turunen. Tuota uutta Nightwishiä voisi jo melkeinpä hommata hyllyyn. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Gardiner 15.09.2007 18:19:45 | |
---|
Tuota noin, et ole mielipiteesi kanssa yksin. Mie tykkään et se uus laulaja on tosi hyvä. Ennen tökki se kovuus ja kulmikas jäykkyys mut nyt on niinku enömpi rock, jazz ja blues tai pop. Henk. koht. me likes enempi. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
möyssy 16.09.2007 15:43:57 | |
---|
Coheed And Cambria. Kuulin kappaleen ''Running Free'' ja nyt pitää kyllä ottaa hieman enemmänkin selvää kyseisestä pumpusta. ''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen.'' |