Aihe: Gibson les paul zakk wylde signature
1 2
hevimiäs...
13.09.2007 21:15:59
Mitäs mieltä olette kyseisestä kitarasta? rahan tuhlausta vai hyvä hankinta?
Iron Horse
13.09.2007 21:20:05 (muokattu 13.09.2007 21:20:56)
Jos sulla on rahat, niin sen kun ostat. CS Gibsonit on kalliita, mutta varmasti hyviä kitaroita (en suosittelisi netistä tilaamista kalliimpienkaan kitaroiden kohdalla)
E: ja unohtu: paremmat alotukset aiheelle vois olla aika jees, ja lukko tälle ketjulle mahd. pian.
More is more. Blackmore. http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search=
musaniko
13.09.2007 21:21:58
Luulen kyllä että aika paljon on airia tuossa pelkän nimen takia, mutta eipä tuollaista maalausta saa missään muussa gibsonissa.. :)
Twinkle
13.09.2007 21:31:25
Jos sulla on rahat, niin sen kun ostat. CS Gibsonit on kalliita, mutta varmasti hyviä kitaroita (en suosittelisi netistä tilaamista kalliimpienkaan kitaroiden kohdalla)

Tässä vaiheessa kiinnostaa tietää, että missä Suomessa on ylipäätänsä valikoimaa noista CS-mallin soittimista että niitä pääsee rinkuttelemaan ja valkkaamaan oikein useasta?
LamaAjanElvis
13.09.2007 21:46:09
Ei kai siinä kun tilaa vaan thomannilta ja katsoo minkälainen on. Jos ei nappaa, niin siellä on se 30päivän palautusoikeus, vaikkei mitään varsinaista vikaa vermeessä olisikaan. Se että onko tuon hintaisen signaturen ostossa mitään järkeä, on ihan sama asia. Ei tässä kamojen haalimisessa ole koskaan järkeä ollutkaan. Jos kiinnostaa ja on varaa, niin mikäs siinä.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. "I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin
Hiku
13.09.2007 21:59:46
Itse en ostaisi, vaan laittaisin oman Customin tulemaan joltakin pajalta, mutta toki saat tehdä itse kuinka vaan.

Ps. Tämä on parin päivän sisällä sulta neljäs topikki, joka käsittelee Gibsonin Les Pauleja, joten ensikerralla voit laittaa kysymyksesi vaikka tähän ketjuun.
-Mikä sun jalan koko on? -Emmä jalasta tiedä, mutta kenkä on 38. -Aha...
Joees
13.09.2007 22:00:57
Luulen kyllä että aika paljon on airia tuossa pelkän nimen takia, mutta eipä tuollaista maalausta saa missään muussa gibsonissa.. :)

Ja kukaan ei halua sellaista maalausta mihinkään... Siksi se niin kallis onkin ettei kukaan ostaisi sitä. ;-)
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
saastara
13.09.2007 22:01:52
Onhan tuossa toki se puoli, että harvoja Gibsonin kitaroita jossa on waahteraotelauta.. Eli jos sitä halajaa niin on tuon lisäksi vaihtoehdot melko vähissä.
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
Starlia
13.09.2007 22:07:02
Säästä monta tonnia ja osta Epin vastaava. Ostat vaikka pari '88 Corollaa säästetyillä rahoilla.
Joees
13.09.2007 22:09:36
Onhan tuossa toki se puoli, että harvoja Gibsonin kitaroita jossa on waahteraotelauta.. Eli jos sitä halajaa niin on tuon lisäksi vaihtoehdot melko vähissä.

Nojaa, jos tuon laskee vaihtoehtoja ja ei ole pakko olla G, niin vaihtoehtoja alkaa olemaan rajattomasti. Etsii itselleen mieluisan soitinrakentajan ja heijjaa, tilausta menemään.
Hello punks!
pekurides
13.09.2007 22:19:55

Säästä monta tonnia ja osta Epin vastaava. Ostat vaikka pari '88 Corollaa säästetyillä rahoilla.

Komppaan, pari kertaa tuommosta tutkinut ja ihan asialliselta vaikutti viimeistely hyvältä ja speksitkin ihan kohdallaan, taitavat ihan erikseen jossain epin "customshop" pajalla niitä rakennella.

Käytettynä oli kitarapajassa kerran 450e Taisi olla EMG81 valmiinakin....
Tunteella päin vittua.
spede from hell
13.09.2007 22:23:12

jos olet rahoissas, niin osta pois...
G.I.D!
Joees
13.09.2007 22:26:40
Vittu näitä rahoissaan olijoita... Minäkin haluisin miettiä joskus minkä kitaran sillä 5 kiloeurolla ostaisi..

Hommaat 5 kiloo ja funtsit minkä ostat. Se on sen verran simppeliä.
Hello punks!
Starlia
13.09.2007 22:28:30
Hommaat 5 kiloo ja funtsit minkä ostat. Se on sen verran simppeliä.

Joo-o.. Kohta matkalla baariin niin varmaan kotimatkalla vois jäädä taksitolpalle myymään rektumia. Tuskallista, mutta sen arvoista. Kait...
LamaAjanElvis
13.09.2007 22:33:00
Minäkin haluisin miettiä joskus minkä kitaran sillä 5 kiloeurolla ostaisi..

Voihan sitä miettiä vaikkei rahaa olisikaan. Minä olen tänään mielikuvitus-shoppaillut kitarakamaa jonkun kolmenkymmenen donan edestä. Siihen parilla kympillä studiohärpäkkeitä ja muutaman tontun kotiteatterit. Katsoin lehdestä myös sopivan 3h+keittiö kämpän näille rojuilleni.

Lauantaille kuponkia.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. "I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin
Joees
13.09.2007 22:41:44
Voihan sitä miettiä vaikkei rahaa olisikaan. Minä olen tänään mielikuvitus-shoppaillut kitarakamaa jonkun kolmenkymmenen donan edestä. Siihen parilla kympillä studiohärpäkkeitä ja muutaman tontun kotiteatterit. Katsoin lehdestä myös sopivan 3h+keittiö kämpän näille rojuilleni.

Lauantaille kuponkia.

Tätä tulee itsekin harrastettua. On tullut shoppailtua aika rankastikin. Mut mikäs siinä ku ei oo köyhä eikä kipee! Miljoonapisnekset tuottaa sen verran hyvin vihreetä että voi ostaa rojua ihan huoletta.
Hello punks!
fox
13.09.2007 22:44:20

Kannattaa katella, jos fleaBayssa löytyis muita vaahterakaula/vaahteraotelauta Lessuja. Tosin "uutena" ei saa, mutta eipä myöskään silverburstia.. Eikös tällä heevymiehellä ollu silverburst-topikki myös? Jäämme odottelemaan sitte seuraavaksi alkuperäistä (ja hienoilla upotuksilla höystettyä) Slash "snakepit" Les Paul Signature -mallia koskevaa kysymystä. 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Ziggy Bubba
14.09.2007 00:17:18

Tosin "uutena" ei saa, mutta eipä myöskään silverburstia..

Eikös noista Gibson juuri julkaissut jonkun "rajoitetun erän":
http://www.musiciansfriend.com/prod … verburst-Electric-Guitar?sku=514156
You said a' what now?
fox
14.09.2007 00:35:02

Eikös noista Gibson juuri julkaissut jonkun "rajoitetun erän":
http://www.musiciansfriend.com/prod … verburst-Electric-Guitar?sku=514156

Niinhän tuo teki, tosiaan, olihan siit näillä palstoilla juttuakin, nyt muistuu mieleen.. 8) No, eip siinä mitään..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)