Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nahkarotsi tavella
1 2
Samppa90
09.09.2007 20:24:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meneekö nahkarotsi talvella esim hupparin kanssa tai ilman vai onko liian kylmä?
 
Hevi-Mies on eri mies.
shovi
09.09.2007 20:36:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meneekö nahkarotsi talvella esim hupparin kanssa tai ilman vai onko liian kylmä?
 
Hoho. Kokeile. Kyllä mä oon pitäny nahkarotsia kesät talvet, mut mä en olekaan hevimies. Pistä sinne alle äidin neuloma villapaita, jossa on poroja, kyllä tarkenee! Hewi medal, hevi on parasta!
 
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Milkop
09.09.2007 20:39:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa ihan riippuen niistä pakkas-asteista hoho.
 
Ail ket mi kout.
 
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Mirrinsane
09.09.2007 20:40:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On rotsei mis ei oo vuorta tai vaan ohut ja sit on rotsei mis on tikkivuori ja sit on rotsei mis on turkisvuori.
Ihan jälkimmäisen kaa voi vetää talvelki.
 
rotsini noudan.
 
kalamies#52 >-)))>
mutta munsta olisi ihan jees elää humpalla
Nidhöggr
09.09.2007 20:40:47 (muokattu 09.09.2007 20:43:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koko viime talven kuljin nahkatakki auki hupparin päällä, eikä tullut vilu ellen nukkunut pihalla. Sama tänä vuonna. Vuori on tällaista kiiltävää, ohuehkoa kangasta, ei toppaa tai turkista. Joten melkeinpä lupaan sinun selviävän hengissä talven yli.
 
Krää-ähh.
Samppa90
09.09.2007 20:50:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho. Kokeile. Kyllä mä oon pitäny nahkarotsia kesät talvet, mut mä en olekaan hevimies. Pistä sinne alle äidin neuloma villapaita, jossa on poroja, kyllä tarkenee! Hewi medal, hevi on parasta!
 
Mielummin mummon neuloma poropaita kun se ainaki osaa!(äitistä en tiiä):D
Jos hengissä selvii nii kyl vois koittaa...
 
Hevi-Mies on eri mies.
hanuristi
09.09.2007 21:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ainankin vetelen ihan hyvin nahkatakilla ja hupparilla.Jos on oikeen kylmä, niin toista takkia.
Naisellisesti omistan kuitenkin useita erilaisia ja paksuisia.
 
Fender Stratocaster
09.09.2007 21:20:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä nahkatakilla on pärjätty jo ainakin kolme talvea, mutta se onkin tuollainen jumalattoman paksu hapsutakki, painaakin varmaan useamman kilon. Kesäkäytössä sitten ohuempi, useamman kun omistan. Enkä kylläkään ole naispuolinen... :D
 
Orange amplifiers - Voice of the world
saastara
13.09.2007 15:15:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nahkahan on paras mahdollinen päällysmateriaali juuri silloin kun alla on jotakin lämmintä (eristystä ymv shittiä).. Villapaitaa alle ja rotsia päälle vaan.. Tulkoon helvetti tai korkea vesi, kyllä pärjää.
 
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
Kirjoitus virhe
13.09.2007 16:43:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarpeeksi vaan paitaa ja muuta alle niin varmasti tarkenee. Nahkatakkia tai mokkatakkia tässä viimeset pari talvea käyttänyt ja hengissä oon pysynyt. Ihme turkistakit on naisille!!1
 
Fuckbarbie
26.09.2007 23:08:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime talvena kuljin perus leatherheavenin rotsilla ja teepaidalla koko talven.
 
Gypsy
28.09.2007 19:47:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kyl mä kuljen -30c pakkasessakin nahkarotsi päällä. Paksu paita vaan alle. Toimii.
 
Aamen
Prkl
03.10.2007 17:42:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itte ainakin kuljen puoli talvea nahkatakki + tee-paita yhdistelmällä ja kunnon pakkasten aikoihin laitan pitkähiaisen lisäksi, ja hyvin tarkenee.
 
Ja nahkatakki luonnollisesti aina auki..
 
R.I.P. J.A-K
LamaAjanElvis
04.10.2007 07:54:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kyl mä kuljen -30c pakkasessakin nahkarotsi päällä. Paksu paita vaan alle. Toimii.
 
Sama juttu. Tuolla kolmenkympin tienoilla laitan yleensä vasta takin kiinni. Omaan rotsiin olisi ollut irtonainen lämpövuorikin olemassa, mutta hävisi parin muuton aikana ennenkuin kerkesin kertaakaan kokeilla. Kyllähän tuolla on pärjännyt ilmankin.
 
Sormet lähtee soundista. "I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin "Tuossa heviä ajalta jolloin naisetkin oli vielä naisia, ja miehet naisia" -ötzi
SweetChild
04.10.2007 11:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläkin on tuollainen prätkärotsi jossa ei ole mitään vuorta ym., mutta kyllä sen kanssa viime talvena hyvin pärjäsi. Kun jokatapauksessa aina on kylmä talvella, niin hyvin se menee :D
 
Shotgun blues
BondakeBunny
04.10.2007 22:43:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos vastaan topikin otsikon kysymykseen, niin en ole tähnyt tavella nahkatakkia. tavella=tavi=lintu
No asiallinen vastaus nytten: itellä ollu ihan perus nahkatakki talvellakii, paitsi kovimmilla pakkasilla. Ja kaupasta aika varmasti saa semmosen nahkatakin jossa on paksumpi vuori. Tosimieshän ei tietysti semmosta käytä.
 
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
Mirrinsane
04.10.2007 22:44:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos vastaan topikin otsikon kysymykseen, niin en ole tähnyt tavella nahkatakkia. tavella=tavi=lintu
 
Vaikka menee ohi aiheen, niin täytyy nyt sanoa. Esikatselussa vähintään kannattaa vilkaista kirjoitusvirheet.
 
kalamies#52 >-)))>
LamaAjanElvis
04.10.2007 23:01:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Salaisuus on se että paketin pitää olla timmi. Eli sitä paitaa senkin takia alle relusti, että kun sen rotsin vetää kiinni, ei jää hirveenä rakoa mistä lämpö karkaisi pihalle. Mulla on toi takki prätkäliikkeestä ostettu (en aja polkupyörää isompaa) ja siinä on noita vetareita ja nappeja joilla saa kauluksenkin parista eri suunntasta kiinni. Sitten on tietenkin vyötäröllä se vyö jolla saa kans tiukennettua.
Painaakin kuin haarniska, mut on se lämmin.
 
Sormet lähtee soundista. "I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin "Tuossa heviä ajalta jolloin naisetkin oli vielä naisia, ja miehet naisia" -ötzi
wrshredder
05.10.2007 12:32:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän sitä tarkenee. Tai no on pakkokin kun muita takkeja ei ole :D
Alle vaan just jotain villapaitaa ,lapaset käteen ,kaulahuivi ja pipo niin kyllä sitä pärjää.
Enemmän mua huolettaa varpaiden jäätyminen maihareissa. Villasukatkaan ei aina oikein auta. Pitkiä kalsareita en ole käyttänyt sitten ala-asteen. Se on hassua miten jalat ei jäädy oikein millään vaikka on pelkät farkut ,mutta jotkut varpaat jäätyy heti.
 
Ja sitten kun menet noilla tamineilla sisälle niin pakahdut.. hewi on parasta medallia!
 
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
Lerppa
06.10.2007 21:29:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen käytellyt jo useamman talven tikkivuorista pitkää nahkatakkia. Kunhan on kaulaliina ja lapaset niin hienosti pärjäilee. Itseasiassa tuo takki on ollut paljon lämpöisempi kun mikään aikaisemmin käyttämäni "oikea" talvitakki. Kaiketi sen takia kun ei tuuli mene ollenkaan läpi. Muutenkin mukava päällä. :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «