Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 528 29 30 31 3265 66 67 68 69
teukka
13.09.2007 14:07:13
Meillä on se vakkaripäivä kerran viikkoon ja kaikki muu saattaa tulla saman päivän aikana.Yleensä äkkilähtöihin en ehdi.
Vakkaripäivästä huolimatta tuntuu olevan aika heikkoo meillä,TANA!
Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction
Honnakekka
16.09.2007 10:13:07
Mitäs varten bändissä yleensäkään on "soolo-" ja "komppi"kitarististit erikseen...? Kyllä mun bändeissä on aina ollu vaan kitaristeja ja osuudet on sitten mietitty vähän tapauksen mukaan.

Tämä "komppi"kitaristi ei vaan osaa tehdä/soittaa/opetella sooloja. Tai no kyllä se Smells like teen spiritin soolon osaa o_O Hurjaa..
Tämä soolo/komppi-jako on meillä aika normaalia kun se on kuitenkin aina sama jannu joka ne soolot ja melodiat ynnä muut soittaa.
Murjaanimetallia Viitasaaren perukoilta: www.mikseri.net/blightwound
MrFunk
25.09.2007 17:41:20 (muokattu 25.09.2007 17:42:27)
Alkaa sapettamaan saatana kun rumpalin selityksissä on niin selityksen makua;

Pitää syödä ja viedä koira pihalle...ja tähän menee aivan koko päivä.
World of Warcraftissa on joku perkeleen kokous niin ei pääse koko loppuviikkoon reenaamaan. (Mikä näissä perkeleen nettipeleissä kiehtoo? Ei tarvitse hetkeen miettiä Oikeaa elämää?)
Ja jos on ennalta sovittu päivä ja kellonaika niin vasta kyseiseen kellonaikaan kaveri herää tekemään päivän askareita vaikka on istunut kotona sitä ennen jo tunteja tietokoneensa ääressä.

Pidemmän päälle näitä bänditouhuja ei jaksa muuta kuin sellaisten ihmisten kanssa jotka ovat henkeen ja vereen mukana.
"Voi kuulostaa vähän oudolta jos olet yhden lyönnin jäljessä koko riffin ajan" - Minä
teukka
25.09.2007 18:05:23
Pistä pellolle vaan!
Ei tunnu kiinnostavan nimittäin.
Meilläpä katkesi putki siinä että aina on joku puuttunut!!
Jopa oltiin kaikki paikalla ja heti alkoi etenemään.
Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction
Teme -
01.10.2007 23:02:53
Meiän rumpalin piti levätä kotona ja valmistautua seuraavan päivän golfturnaukseen. Lisäks löytyy selityksiä kuten "meillä on grillijuhlat kotona, mun pitää auttaa äitiä tarjoilemaan"

ps. jätkä menossa vaihtoon pikkuhiljaa.. :D
Oceancalibra
02.10.2007 09:34:35
Pitää syödä ja viedä koira pihalle...ja tähän menee aivan koko päivä

Sama juttu täällä, mikä nuita rumpaleita vaivaa. stna
En ole ennustaja, olen toimitusjohtaja. -Pentti Matikainen
kingdom
02.10.2007 10:55:51
Pidemmän päälle näitä bänditouhuja ei jaksa muuta kuin sellaisten ihmisten kanssa jotka ovat henkeen ja vereen mukana.

Kultainen totuus. Kun semmoset tyypit löytää, niitä ei saa päästää karkuun. Soittaminen ei ole a. hauskaa, b. sen arvoista, jos porukasta yksikin on mielenpelloilla. Potkikaa se kaveri ulos ja hommatkaa uusi rumpali (toivottavasti sellainen löytyy), saapahan kaveri panostaa urakalla wowiinsa.
Tilumiässs
10.10.2007 17:12:24 (muokattu 10.10.2007 17:46:25)
Synisti on mielummin skeittaamas kuin soittamassa, äijällä menee hermot hyvin nopeasti.

Basistin pitää lähtee kesken kaiken syömään taikka viihdyttään vieraita joskus ja lähtee muorille.

Laulaja kerkiää oleen puolituntia reeneis ja lähtee pelaan jalkapalloa,jääkiekkoa,salibändiä,yleisurheilua jne...

Kitara(minä) En ole pois reeneistä, rupean vain usein ryyppään basistin kanssa.
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille
mr_b
10.10.2007 23:21:15

valmistautua seuraavan päivän golfturnaukseen. ...meillä on grillijuhlat kotona

Ihme porvari! :-)
Softer, worse, slower, weaker.
AngusYoung
13.10.2007 23:46:51 (muokattu 13.10.2007 23:52:33)
Basisti veti kyllä pohjat: "Pitää jaella nimmareita faneille."

Kerran kun soitin, niin se vastas puhelimeen krapulaisella äänellä: "Numero johon soititte ei ole käytössä. Olkaa hyvä ja tarkistakaa numero."
propaganda
14.10.2007 03:05:22
Basisti veti kyllä pohjat: "Pitää jaella nimmareita faneille."

Kerran kun soitin, niin se vastas puhelimeen krapulaisella äänellä: "Numero johon soititte ei ole käytössä. Olkaa hyvä ja tarkistakaa numero."

kuulostaa aika legendaariselta jätkältä :D
Fender Stratocaster
16.10.2007 14:02:40
Laulaja veti viime viikolla taas aika hyvän: Koulussa oli normaalisti ja näin, mutta yhtäkkiä sitten kahdessa tunnissa nousee kuume, eikä voi tulla treeneihin, oli koulussa seuraavanakin päivänä. Kyllä kyrpii tuollainen, tuntuu välillä ettei sitä kiinnosta koko touhu, perkele...
Orange amplifiers - Voice of the world
Crashy
17.10.2007 22:34:21
"Olen ajamassa mopolla ongelle, 700 kilometrin päässä treenikseltä".

Unohdimme nimittäin kertoa kitaristille, että on treenit.

Ja kaveri päätti sitten porhaltaa 700 kilometrin päähän. oke =D
Crashy
17.10.2007 22:45:31
Ainiin. :D melkein unohtui. Basisti jakoi mainoksia istuttuaan ensin 5 tuntia perse homeessa compuutterilla kotonaan. rumpalin soiteltua vaikka kuinka monta kertaa, ilta kahdeksalta viimein saimme vastauksen "emmä enää". Ei tienny sitten että nauraakko vai itkeäkkö. =SD
total15_
21.10.2007 02:12:51
Bändimme kitaristi ilmotti ettei pääse treeneihin koska on raidi, jtn WoW juttuja ilmeisesti, meni kyllä hermot :D
Rock'n'Roll is all I need!
losalvaros
21.10.2007 15:49:33
"Olen ajamassa mopolla ongelle, 700 kilometrin päässä treenikseltä".

Mitä sitä nyt suotta lähteä merta edemmäs kalaan :D
"Humppaa tai kuole".
Butcheri
22.10.2007 11:29:12
Basisti ei pääse reeneihin yli kuukauteen, syynä euroopan kiertue toisen bändin kanssa. Siis todella naurettavaa!
Tee jätöksesi internettiin, se on helppoa.
janick
25.10.2007 10:31:36
meidän basistilla on loistavia syitä:

"Olen kalassa"
"Olen tyttöystävän kanssa"
"Olin poliisin kuulustelussa, nyt vituttaa"
"Löin käteni seinään ja murtu käsi, ei voi soittaa."
"Osaan jo biisit"
"En tienny" vaikka aiemmin päivällä olin ilmottanu
"Oon kuopiossa kattomassa isäpuolta"
Oli kerran juttelemassa puliukon kanssa

Ja kiipparistilla oli psykiatrin kuulustelu ja silti tuli heti sen jälkeen treeneihin.
haluan tappaa musiikin välityksellä.
Nazareth
31.10.2007 12:54:00
"Osaan jo biisit"

No hohhoh.
Over the lips, and through the gums... look out, tummy, here I come!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)