Kirjoitus virhe 12.09.2007 12:25:25 | |
---|
Muistat vaa upgreidata niit niin sujuu peli mukavammin, kyl se sit alkaa luistaa. En ole päässyt edes niin pitkälle että saisin upgradetettua mitään =) Tai ainakaan en ole huomannut. |
Pelsi 12.09.2007 12:29:05 | |
---|
En ole päässyt edes niin pitkälle että saisin upgradetettua mitään =) Tai ainakaan en ole huomannut. Pääseehän niitä vaikka heti alussa, valitsee vaan päivitettävän tornin ja että upgrade. Vielä yksi vähän saman tapainen: http://www.addictinggames.com/antbuster.html |
Kirjoitus virhe 12.09.2007 12:44:31 (muokattu 12.09.2007 12:44:43) | |
---|
Pääseehän niitä vaikka heti alussa, valitsee vaan päivitettävän tornin ja että upgrade. Vielä yksi vähän saman tapainen: http://www.addictinggames.com/antbuster.html Ai joo. Enpä ollut pällinä tajunnut painella niitä tykkejä. Helpottu aikalailla. |
Joees 12.09.2007 13:42:22 | |
---|
http://onslaught.playr.co.uk/about.combos.html Juu, jaksoin eilen heti kysymykseni jälkeen tsekkailla vähän tarkemmin. Jaksoin tahkota johonkin 300 asti ja sitte lopetin. Menin nukkumaan. Millon ne kaksi viimeistä uutta tykkiä tulee sinne? Mä sain vaan railgunin ja sen jälkeen ei tullut mitään vaikka kaksi tyhjää paikkaa jäi. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
jannu 12.09.2007 18:33:38 | |
---|
Millon ne kaksi viimeistä uutta tykkiä tulee sinne? Mä sain vaan railgunin ja sen jälkeen ei tullut mitään vaikka kaksi tyhjää paikkaa jäi. Toi Railgunkin on ollut mukana pelissä vasta alle kuukauden. Kai ne päivittää tota koko ajan. "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
Toi Railgunkin on ollut mukana pelissä vasta alle kuukauden. Kai ne päivittää tota koko ajan. Oolraits juu. Tänään tahkosin sinne tasolle 450 kunnes ei enää jaksanut. Tossa pitäs selkeesti olla tallennusmahdollisuus. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Kirjoitus virhe 13.09.2007 19:22:30 (muokattu 13.09.2007 19:29:10) | |
---|
No niin. Antakaas nyt paremmat vähän jelppiä shock defenceen kun rupeaa turhauttamaan. Kannattaako pyssyjä päivitellä heti alusta asti vai panostaa siihen että niitä on paljon? Ja mihin pyssyihin? Itse ostan alkuun kanuunoita alkurahoilla ja ehkä yhden tai kaksi halvimpia. Sitten ehdinkin päivittää pari kanuunaa ja ostaa muutaman lisää kun tulee ensimmäiset "fast" ukot ja raiskaa käytännössä kaikki rahat ja jättää pari hp:ta kun viisitoista niistä ehtii juosta yhden kierroksen. Jos seuraavan kentän palloista tuurilla selviän niin loppu tulee ensimmäisissä lentävissä koska jos olen sinne asti päässyt niin olen joutunut ostamaan kaikilla rahoilla kanuunoita ja ne pari halvinta tykkiä ei koko laumaa pysäytä. Mutta koukuttipa aika pahasti kuitenkin =) |
Joees 13.09.2007 19:34:33 | |
---|
No niin. Antakaas nyt paremmat vähän jelppiä shock defenceen kun rupeaa turhauttamaan. Kannattaako pyssyjä päivitellä heti alusta asti vai panostaa siihen että niitä on paljon? Ja mihin pyssyihin. Itse ostan alkuun stone towereita alkurahoilla ja ehkä yhden tai kaksi stick toweria. Sitten ehdinkin päivittää pari kanuunaa ja ostaa muutaman lisää kun tulee ensimmäiset "fast" ukot ja raiskaa käytännössä kaikki rahat ja jättää pari hp:ta kun viisitoista niistä ehtii juosta yhden kierroksen. Jos seuraavan kentän palloista tuurilla selviän niin loppu tulee ensimmäisissä lentävissä koska jos olen sinne asti päässyt niin olen joutunut ostamaan kaikilla rahoilla kanuunoita ja ne pari halvinta tykkiä ei koko laumaa pysäytä. Mutta koukuttipa aika pahasti kuitenkin =) Kannattaa ennemmin panostaa siihen niiden laatuun kuin määrään. Eli laitat vaikka yhden tykin, oliko se nyt sitte tuo stone tower, en muista. Päivität sen ihan huippuunsa ja laitat vaikka ekat örvelöt tulemaan. Pelkästään se yksi tykki riittää lahtaamaan ne kaikki. Ja riittää vielä seuraavankin kierroksen. Kolmella tollasella stone towerilla pärjää siihen asti kunnes saa ottaa käyttöön jotain niistä kalliimmista torneista. Eli oliko se 7 kierrosta? Kannattaa ottaa se salamatorni käyttöön. Myyt ne vanhat tykit hittoon ja laitat salaman tai kaksi. Päivittelet niitä sitten sitä mukaa pari pykälää kun rahaa tulee. Kolmella salamalla pitäisi pärjätä sitten siihen asti kunnes saa ottaa sen supertornin vai mikä se oli. Se isoin ja kallein. Sitte vaan jos kiinnostaa niin myy salamat pois ja laittaa yhden supertornin ja venaa että tulee rahaa. Päivittää sen ja bueno. Parilla-kolmella supertornilla sitte pääseekin koko höskän läpi. Oletettavasti sulla on sitte rahaa ostaa niitä vaikka viisi siihen päivityksineen loppuvaiheessa. Kaikki toki olettaen että tornit on aseteltu mahdollisimman fiksusti ja ei oo tuhlattu turhaan rahnaa. Korkoa tulee sitä enemmän mitä rahaa on kertynyt. :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
pira 13.09.2007 19:37:34 | |
---|
Kannattaa ennemmin panostaa.. Tylsä peli. Yhdellä oivalluksella pääsee koko pelin läpi. Jaa'a, pitäisköhän ostaa konsoli. |
Kirjoitus virhe 13.09.2007 19:46:38 (muokattu 13.09.2007 20:12:15) | |
---|
Hah. Toihan on niin perverssi taktiikka etten tullut edes ajatelleeksi =) Pitää kokeilla. Edit: Läpi meni. Nyt kaikille jotka ei osaa voin mennä että "etsä pääse tota pitemmälle. Fhitun huonous anna q mä näytän" |
diabami 15.09.2007 22:55:32 | |
---|
No voihan saatanan saatana. Mitä ihmeen näppäimiä tuossa shock defencessä pitää käyttää kun ei mitään tapahdu vaikka kuinka yrittää? Ja olen 1 kentässä. |
Pegardo 16.09.2007 10:55:11 | |
---|
No voihan saatanan saatana. Mitä ihmeen näppäimiä tuossa shock defencessä pitää käyttää kun ei mitään tapahdu vaikka kuinka yrittää? Ja olen 1 kentässä. ...hiiri...? |
diabami 16.09.2007 15:10:32 (muokattu 16.09.2007 15:19:27) | |
---|
...hiiri...? Joo, mutta miten sillä rakennetaan niitä torneja? Rahat on koko ajan siinä 75 dollarissa eikä mitään tapahdu vaikka kuinka yrittää näpäytellä. Edit. ääh, katoin youtubesta vähän apuja ja nyt ymmärsin asian. Ei enää mitään ongelmaa. |
Kimmo72 16.09.2007 16:57:50 (muokattu 16.09.2007 16:58:00) | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
hapan 16.09.2007 21:08:12 | |
---|
|
Tampio 18.09.2007 09:56:07 | |
---|
Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy |
Joees 18.09.2007 13:46:59 | |
---|
Kuinka pitkälle porukka pääsee tossa antbusterissa? Mä pääsen johonkin sinne 55-60 tasoille ihan kohtuullisen iisisti mutta sitten pian tulee noutaja. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
hapan 18.09.2007 14:47:07 | |
---|
Kuinka pitkälle porukka pääsee tossa antbusterissa? Mä pääsen johonkin sinne 55-60 tasoille ihan kohtuullisen iisisti mutta sitten pian tulee noutaja. Pisimmälle, mitä pääsin, oli 76. Alko olee niin paljon örkeillä energiaa, ettei mikään tehonnut. |
Joulupukkijormala 18.09.2007 19:47:09 | |
---|
Niin tai näin, aina väärinpäin. |
Ed_Guy 18.09.2007 21:31:45 | |
---|
http://www.onemorelevel.com/games.php?game=460 Hamster Flight! Paras peli ikinä, ennätys yhdellä hamsterilla päälle 200ft, viidellä (vai monta niitä siinä oli) yli 500. Isoveli veti joskus yli 2000. Yksittäisellä hamsterilla tuli äsken 247. Yhteistulos oli 570. Aika koukuttavaa. Get the Fuck Out! |