salmivaara 11.09.2007 20:24:43 | |
---|
Against the grain |
elais 11.09.2007 20:58:27 (muokattu 12.09.2007 15:54:34) | |
---|
Nyt tuli plussaa:D Sama. "Teinihevari" Teinihevari on hevari, joka olettaa kaiken muun musiikin olevan paskaa ja perseestä, itse asiassa kaikki muut hevibänditkin paitsi omat suosikit ovat "vitun surkeita" eikä niitä saa missään tapauksessa kuunnella. Muiden musiikkimaku on väärä - teinihevarin ainoa oikea. Jos teinihevari tykkää muusta kuin vakisuosikeistaan, tai diggailee vaikkapa jotain PMMP-melodiaa, sitä ei saa missään tapauksessa myöntää! Teinihevari juttelee vain ja ainoastaan toisten samanlaisten ihmisten kanssa, muille ei saa puhua, sillä massamusiikki on sy-väl-tä. TH:n pahin vihollinen on joko purkkaamässyttävä NRJ:n kuuntelija tai sitten se naapuriluokan lökäpöksyräppärihomo. Sankarimme pukeutuu paikallisesta heviliikkeestä ostettuun piraattibändipaitaan kaksi viikkoa peräkkäin, jotta muut voisivat olla hänelle ja hänen maailman parhaalle musamaulleen kaateellisia. Tupakan poltto, pitkä musta tukka ja "pahisasenne" ovat kovinta ikinä, muut ovat nössöjä. Toisaalta on myös muistettava, että vuotta vanhemmat teinihevarit ja aikuiset hevarit ovat AINA vähintäänkin sata kertaa truempia. Saatoin unohtaa jotain, lisäilkääs jos tarvitsee. |
Jormaz 12.09.2007 02:36:36 | |
---|
Summer is coming, fat boys are happy |
Ristihuuli 12.09.2007 08:34:53 (muokattu 12.09.2007 08:36:20) | |
---|
Suicidesoul93 Suicidesoul93 on noin 14-vuotias tyttö. Suicidesoul93 pukeutuu mustaan. Hänellä on paljon kivoja ystäviä, mutta Suicidesoul93 ei tätä myönnä. Maailma on paska ja mie oon ruma. Suicidesoul93 synkistelee koulussa välitunneilla itsekseen ja tunneilla hän kirjoittelee sentencedin lyriikoita pulpettiin. Kotonaan hän katsoo salatut elämät, viiltelee itseään voiveitsellä ja menee läksyt tehtyään nukkumaan. masennus ja itsetuhoisuus, koskettivat ne sitten minkäikäistä ihmistä tahansa, eivät koskaan ole pelleilyn ja trivialisoinnin arvoisia. yks luokkakaveri teki itsarin, mikä "tuli yllätyksenä" muutamille jotka olivat kuorossa huutaneet "angstangst viilviil" (toi fraasi on muutenkin 2000-luvun väsyttävin läppä) |
Sarko 12.09.2007 08:56:49 | |
---|
masennus ja itsetuhoisuus, koskettivat ne sitten minkäikäistä ihmistä tahansa, eivät koskaan ole pelleilyn ja trivialisoinnin arvoisia. yks luokkakaveri teki itsarin, mikä "tuli yllätyksenä" muutamille jotka olivat kuorossa huutaneet "angstangst viilviil" (toi fraasi on muutenkin 2000-luvun väsyttävin läppä) Tässä luotiin kuitenkin nettiin äidinkielemme kautta huvittava karikatyyri tietynlaisesta nuoresta persoonasta, karikatyyrin piirteitähän tunnetusti korostetaan hupimielessä eli karrikoidaan. Tietenkään masennus ja itsetuhoisuus eivät juurikaan ole pelleilyn arvoisia asioita, eivät myöskään vammat, kuolemat tai sairaudet mutta oikeanlaisten lasien ja asenteen kautta näistäkin asioista voidaan löytää ne riemukkaatkin puolet/repiä naurun aihetta. Se on kuitenkin usein tällaisten raskaiden asioiden kestämistä ja prosessointia huvin kautta. Kiusaaminen on aina tuomittavaa ja tuollainen nuoren hengen haaskaus on aina turhuutta, mutta tässä ketjussa kyse ei ollut konkreettisesta tyypistä, vaan karikatyyristä ja stereotypiasta. Kiitos ja anteeksi. Tsäpätitsäijjää |
Sir Härö 12.09.2007 09:37:17 | |
---|
masennus ja itsetuhoisuus, koskettivat ne sitten minkäikäistä ihmistä tahansa, eivät koskaan ole pelleilyn ja trivialisoinnin arvoisia. yks luokkakaveri teki itsarin, mikä "tuli yllätyksenä" muutamille jotka olivat kuorossa huutaneet "angstangst viilviil" (toi fraasi on muutenkin 2000-luvun väsyttävin läppä) Eivätpä eivät. Suicidesoul93 ei tässä tapauksessa kärsin masennuksesta vaan hän on hieman huomion kipeä. Kuten tuossa aiemmin vielä joku tarkensi, niin Suicidesoul93 ei satuttanut itseään käyttämällään voiveitsellä ja nykypäivänä hän on kolmen lapsen merkonomi äiti. Otan osaa luokkatoverisi pois menon johdosta. Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
Van Hannes 12.09.2007 10:53:34 | |
---|
Älä dissaa mun muijjaa!! Jummmi!! No ei ollut tarkoitus dissata, mutta ei kai sun muijas asu keravalla tai on joskus asunu? vuosimallia 89??? "There Can Be Only One Hannes" |
Tässä vaiheessa konserttia pitänee huomauttaa, että eiköhän ne oikeiden metallistien tarkimmat kuvaukset löydy ihan MiesOSodan biisien lyriikoista ;) True metal people, that's ManOwar's crowd! Paska on parhaimmillaankin heviä. |
Räkkipeli 12.09.2007 15:54:00 | |
---|
No ei ollut tarkoitus dissata, mutta ei kai sun muijas asu keravalla tai on joskus asunu? vuosimallia 89??? Emmätiiä missä se asuu...nähään aina pimees metsässä ja viillellään ja vuodatetaan toisillemme kaikki vanhempain riidat ja kuunnellaan Sentencediä ja Dimmua ja sit viillellään lisää ja sit hiplaillaan vähän toisii ja lähetään himaan. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
luopio 12.09.2007 15:57:15 | |
---|
Sama. "Teinihevari" Teinihevari on hevari, joka olettaa kaiken muun musiikin olevan paskaa ja perseestä, itse asiassa kaikki muut hevibänditkin paitsi omat suosikit ovat "vitun surkeita" eikä niitä saa missään tapauksessa kuunnella. Muiden musiikkimaku on väärä - teinihevarin ainoa oikea. Jos teinihevari tykkää muusta kuin vakisuosikeistaan, tai diggailee vaikkapa jotain PMMP-melodiaa, sitä ei saa missään tapauksessa myöntää! Teinihevari juttelee vain ja ainoastaan toisten samanlaisten ihmisten kanssa, muille ei saa puhua, sillä massamusiikki on sy-väl-tä. TH:n pahin vihollinen on joko purkkaamässyttävä NRJ:n kuuntelija tai sitten se naapuriluokan lökäpöksyräppärihomo. Sankarimme pukeutuu paikallisesta heviliikkeestä ostettuun piraattibändipaitaan kaksi viikkoa peräkkäin, jotta muut voisivat olla hänelle ja hänen maailman parhaalle musamaulleen kaateellisia. Tupakan poltto, pitkä musta tukka ja "pahisasenne" ovat kovinta ikinä, muut ovat nössöjä. Toisaalta on myös muistettava, että vuotta vanhemmat teinihevarit ja aikuiset hevarit ovat AINA vähintäänkin sata kertaa truempia. Saatoin unohtaa jotain, lisäilkääs jos tarvitsee. ei pitkä musta tukka vaan se polkkatukka. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Sahtimies666 12.09.2007 16:48:05 | |
---|
Tosta polkkatukasta puhuminen ja ylipäätään näitten "teinihevareitten" dissaaminen on kyllä siinä mielessä huvittavaa että suurin osa tämänkin foorumin metallin kuluttajista on varmaan käynyt tämän vaiheen läpi. Ja nyt kun tukka on kasvanu niin ettei enään paskalla pysty käymään ja tsildren of budum on iha paska ni voi vittuilla :). Ei siin.. Ei siitä montaa vuotta ole kun itse allekirjoittanutkin on ollut täysin noviisi tällä rintamalla. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Sir Härö 12.09.2007 17:27:29 | |
---|
Tosta polkkatukasta puhuminen ja ylipäätään näitten "teinihevareitten" dissaaminen on kyllä siinä mielessä huvittavaa että suurin osa tämänkin foorumin metallin kuluttajista on varmaan käynyt tämän vaiheen läpi. Ja nyt kun tukka on kasvanu niin ettei enään paskalla pysty käymään ja tsildren of budum on iha paska ni voi vittuilla :). Ei siin.. Ei siitä montaa vuotta ole kun itse allekirjoittanutkin on ollut täysin noviisi tällä rintamalla. Minulla on aina ollut lyhyet hiukset ja en ole ikinä pitänyt children of bodomista. Eli takarivistä on hyvä huudella :) Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
elais 12.09.2007 18:23:42 (muokattu 12.09.2007 18:24:03) | |
---|
Tosta polkkatukasta puhuminen ja ylipäätään näitten "teinihevareitten" dissaaminen on kyllä siinä mielessä huvittavaa että suurin osa tämänkin foorumin metallin kuluttajista on varmaan käynyt tämän vaiheen läpi. Ja nyt kun tukka on kasvanu niin ettei enään paskalla pysty käymään ja tsildren of budum on iha paska ni voi vittuilla :). Ei siin.. Ei siitä montaa vuotta ole kun itse allekirjoittanutkin on ollut täysin noviisi tällä rintamalla. Omista kokemuksistahan kaikki loppujen lopuksi puhuu. Onhan tämä vähän varmaan itselleen naureskeluakin. Tai sitten ei. |
Jumina5/6 12.09.2007 18:26:35 | |
---|
Omista kokemuksistahan kaikki loppujen lopuksi puhuu. Onhan tämä vähän varmaan itselleen naureskeluakin. Tai sitten ei. No kyllä kai melkein jokaista melkein hävettää jokin vaihe elämästään. Mutta mitäs sitten, ainakin voi v*ttuilla kokemuksella. :) Black Hippies Underground |
thaav 12.09.2007 19:15:39 | |
---|
Suicidesoul93 ei satuttanut itseään käyttämällään voiveitsellä ja nykypäivänä hän on kolmen lapsen merkonomi äiti. Aika kova saavutus 14-vuotiaalta. Raaagh hevi metal raagh |
Sir Härö 12.09.2007 19:22:30 (muokattu 12.09.2007 19:22:54) | |
---|
Aika kova saavutus 14-vuotiaalta. Nykyään. Nyt hän on siis jo päässyt yli ja esiintyy chateissa nimimerkillä Mamma. Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
ziggy 12.09.2007 19:24:11 | |
---|
No ei ollut tarkoitus dissata, mutta ei kai sun muijas asu keravalla tai on joskus asunu? vuosimallia 89??? Ai puhutki mun naikkosesta.. Mut siis joo, saahan tässä hymyillä. Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan. |
Tompparez 12.09.2007 20:37:43 | |
---|
Mulle "hevari" kuvastaa 12 vuotiasta polkkatukkaa joka on juuri löytänyt children of bodomin ja pitää sitä ainoana totuutena. Alkanut myös olemaan tottelematon ja polttamaan tupakkaa, kertonut myös kavereille että kovat jätkät tekevät näin. Saa ottaa itseensä jos huvittaa juu.. Nojaa... en aioa ottaa itteeni ollenkaan. MUTTA olen 12 vuotias mulla ei oo polkkatukkaa, en kuuntele bodomia enkä polta tupakkaa. :D Slayer, Metallica ja Haunted sun muu kunnon musa on "ainoa" totuus. Asleep /,,/ |
Krice 12.09.2007 22:18:07 | |
---|
Näiden juttujen perusteella en ole hevari. Mikä helpotus. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Painajaismainen 12.09.2007 22:27:02 (muokattu 12.09.2007 22:44:11) | |
---|
Näiden juttujen perusteella en ole hevari. Mikä helpotus. Siltä minustakin alkoi juuri tuntua. Mutta olenko helpottunut?? I´m confused! edit. Siis: -Olen thrash/death-äijä. (heviä?) -Minulla on pitkät ruskeat hiukset, paksut ja alkuperäisessä kuosissaan. (heviä?) -Käytän ES-merkkisiä skeittikenkiä kesällä, talvella maiharit ja villasukka on paras! (heviä?) -Housuina yleensä farkut (musta/kulutus) tai maastohousut. (heviä?) -Mummon neulomat lapaset! (HEWWIÄ ÖÖRGH TRYY!!!!11) -Huppari/T-paita -Omistan kaksi suunnikkaan muotoista kitaraa joista kumpikaan ei ole RR-malli tahi halpis LTD/BC Rich -Omistan myös putkivahvistimen, truuäijät vetää transistorilla. -En kapinoi vanhempiani vastaan, he ovat olleet minulle erittäin kivoja. -En polta/juo alkoholia. -Keskiarvoni yli 7.5. -Kuuntelen muutakin kuin metallia. -Osaan jotakuinkin kirjoittaa. Olenko mie HEWY?!? Kertokaas mulle! :) Älkää ottako vakavasti... Edit. Yksi asia pitää lisätä: Olen syntynyt 13. perjantaina! (HEWWYY!) Edit. Lisään toisenkin asian: Koulureppunani käytän SA kaasunaamarilaukkua. (melko hevi?) "Paska kitara mutta tulipahan soiteltua" |