Aihe: Korg pandora px4d
1
Villek
11.09.2007 13:12:40
Harkitsen tuollaisen pikkulootan ostoa. Tarkoitus on lähinnä kotitreeni ja soittelen sekä bassoa että kitaraa. Muita vastaavia ei ilmeisesti ole markkinoilla. Kyselenkin lähinnä kokemuksia tästä laitteesta?
RänxY
11.09.2007 22:01:25
Itse olen kyllä tykännyt tuosta Pandorasta ja kyllähän siitä vahvistinmallinnuksiakin löytyy. Samoin valmiita presettejä eri musiikkityyleille ja kaikki tietysti muokattavissa. Parasta siinä kuitenkin tällaiselle perheelliselle miehelle on treenin/soittelun helppous: laatikko hihnapidikkeeseen, piuha ja luurit kiinni ja voi vaikka kävellä ympäri taloa ja soitella kompin tahdissa muiden pahemmin hermostumatta.
Kotiäänittelyynkin löytyy melko mukavat kitara/bassosoundit. Kyllä siitä sen 150 maksaa.
darrell
11.09.2007 23:26:14
Ongelma on, että niihin soundeihin kyllästyy. Modulaatioefektit menettelee, mutta melkein kaikki säröt ja vahvistinmallinnukset alkaa tympiä aikaa myöten.

Itse olen käyttänyt/tykännyt eniten reissukoneena ajanvietteenä (minimimäärä roinaa). Kans tulee käytettyä treenausominaisuutta, eli voi soitella yksinkertaisten komppien päälle.

Kannattaisiko sun tsekata Line6:n uusi taskupodi??
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
Sensonic
12.09.2007 08:05:33
Kannattaisiko sun tsekata Line6:n uusi taskupodi??

Se on hyvä vehje, mutta ei sisällä kaikkia Pandoran ominaisuuksia. Toisaalta Pocket PODissa on paremmat soundit.
Sähkikset (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-250, Charvel 3, Wolf KP3C Akustinen (vasuri) Landola F6/Cut Muut vehkeet: ADA MP-1, Digitech DSP-2101 Artist, Rocktron Velocity 300W, Marshall JCM900 4x12", Music Man Mini, jne. jne.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)