DJKaaos 02.09.2007 22:30:08 | |
---|
jotka eivät peliin osallistu kuin maaleja tekemällä. Joukkueelle tietysti hyvä, mutta jokainen arvostaa mitä tahtoo. Musta todellakin tuntuu, että et nyt oikein tiedä Torresin kohdalla mistä puhut. Oikeastaan mun olisi turha tästä mitään jatkaa jos ja kun sun mielikuva Torresista perustuu noihin U-kanavan muutamiin peleihin. Mun mielestä taas Torres on erittäin kaukana klassisesta puhtaasta maalintekijästä, siis sellaisesta joka ei paljoa ylimääräistä hommaa tee, vaan tuikkaa sen pallon maaliin tilaisuuden tullen, tällaisesta pelaajasta esimerkkinä vaikka Ruud Van Nistelrooy. Kyllähän noilla kahdella pelaajalla on tekemisessä eroa kuin yöllä ja päivällä. niin ainakaan minä en löytänyt niistä sitä loiston häivääkään, mitä hänestä puhutaan. Kyllä se loisto, mitä hänestä puhutaan on nimenomaan tuo hyökkäyspään pelaaminen ja maalinteko ja sitähän se todellakin on harrastanut. En tiedä onko onnistunut juuri sun näkemissäs peleissä, mutta ainakin tilastoja kannattaisi tutkailla ennen kuin alkaa laukomaan noita "faktoja". Tietysti jokainen arvostaa erilaisia pelaajatyyppejä, mutta en kuitenkaan lähtisi lyttäämään ketään pelaajaa noilla sun pointeilla. Minä olen minä. |
Black Star 02.09.2007 23:18:18 | |
---|
Kertakaikkisen viihdyttävää peliä Epsanjasta... jälleen. Schüster on tehnyt kyllä oikein antaessaan Raulille kunnolla peliaikaa, kyllä kokemusta ja taitoja on muille jakaa. + esim. Sneijderille, joka on Oranjen ja Ajaxin paidassa ollut luottomiehenä pitemmän aikaa, on annettu iso rooli. Tosin lähtihän joukkueesta keskikentältä mm. Becks ja Emerson, muttamutta... Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Ziggy Bubba 03.09.2007 00:17:16 (muokattu 03.09.2007 00:21:23) | |
---|
Maaleja saattaa tehdä juu. Itse en kuitenkaan henk.koht. pidä kyseisen ukkelin kaltaisista, puhtaasti maalintekijätyypeistä, jotka eivät peliin osallistu kuin maaleja tekemällä. Joukkueelle tietysti hyvä, mutta jokainen arvostaa mitä tahtoo. Nyt puhut kyllä liian paljon sellaisista asioista mistä et tarpeeksi tiedä. Tuo Torres ei tosiaan ole se puhdas maalintekijä, kaveri kun osaa myös rakentaa peliä muille ja on todella vahva 1-vs.-1 tilanteissa. Eilisessäkin pelissä kaveri muuten jakeli muutaman oikean maukkaan pystysyötön. Vaikken itekkään pidä suuremmin Van Persien, Drogban tai Gutin pelityylistä (vai onkohan kyse myös persoonasta?), niin en missään nimessä menisi noita pelaajia huonoiksi haukkumaan, hiton kovia pelimiehiähän he ovat. Ymmärrän kyllä jos et Torresista pidä (vaikkapa Poolinkin paidassa nähdyistä sukelluksista johtuen), mutta suorastaan huonoksi häntä en lähtisi haukkumaan. Siitä voi tietysti kinata onko hän kaiken tämän julkisuuden ja rahamäärän arvoinen. E: Real esitti tosiaan hienoa peliä, meinasi omatkin antipatiat joukkuetta kohtaan jo unohtua kun ihasteli tuota komeata syöttöpeliä - ei kuitenkaan sentään :) E2: Sieltähän ne odotetut Mourinho-tarinat taas tosiaan tuli (kiitos Kultasormi)... On tuon herran juttuja sitten helppo ennakoida :D You said a' what now? |
Loijaa 03.09.2007 00:20:35 (muokattu 03.09.2007 00:21:08) | |
---|
kaveri kun osaa myös rakentaa peliä muille ja on todella vahva 1-vs.-1 tilanteissa. Eilisessäkin pelissä kaveri muuten jakeli muutaman oikean maukkaan pystysyötön. Eikös Torres hommattu Pooliin erityisesti tästä syystä..hyvä pelinrakennustaito muutenkin maaliahneella hyökkääjällä. Heavy Metal Thunder |
Ziggy Bubba 03.09.2007 00:23:49 (muokattu 03.09.2007 00:24:10) | |
---|
Eikös Torres hommattu Pooliin erityisesti tästä syystä..hyvä pelinrakennustaito muutenkin maaliahneella hyökkääjällä. Todennäköisesti. Nuo kaverin suht monipuoliset kyvyt voivat olla osasyy tuohon jättimäiseen siirtokorvaukseen... Itseasiassa Torresiahan on aiemmin arvosteltu juuri siitä, että hän tuhrii liikaa maalipaikkoja. You said a' what now? |
Roberto 03.09.2007 08:28:27 (muokattu 03.09.2007 08:28:56) | |
---|
(vaikkapa Poolinkin paidassa nähdyistä sukelluksista johtuen) Tästä tulikin mieleen, et mitähän se johtuu että suomen maassa ei tajuta tota dyykailuhomman taktista arvoa? Englannissa on vähän samaa, mut yleensä se kitinä loppuu kun oman jengin jätkät alkaa kaatuilemaan, ja viimeistään siinä kun niistä vihellellään pilkkuja tms. edit: soome keeli |
porcupine 03.09.2007 16:00:40 (muokattu 03.09.2007 16:01:12) | |
---|
Torresista ja kaatuilusta vielä: Kyllähän sitä varmaan jokainen futaaja heittäitsee nurin, jos kahdenkympin kieppeillä tullaan selkään, oli kyseessä Torres tai vaikka tosiäijjistä Lampard tahi Gerrard. Silkkaa itsesuojelutaitoahan toi esittää, ettei anna itseään vedellä sukille koko ajan. Torres on kuitenkin sopeutunut helmetin hyvin brittiläiseen menoon; ei kaihda kontaktia ja suojaa palloa todella mallikkaasti. Athleticossa Torresilla oli paljon suurempi vastuu joukkueen menestyksestä ja näin ollen monissa matseissa, joita itsekin näin, liikaa yksinyrittämistä. Poolissa ympärillä on astetta laadukkaampia kavereita, joten Torresin ei tarvitse enää tehdä kaikkea itse. Hemmetin hienoa katsoa, että Liverpool ei ole enää pelkästään Gerrardin varassa, vaan maaleja tulee vähän joka hemmolta. Lupaa hyvää kautta ajatellen. Ja itseasiassa kaikkia kauden kilpailuja. Pelaajarinki on niin laaja, ja ilmeisen tehokas, että Poolilla on varaa ottaa jokainen kilpailu tosissaan. Hip huraa! EDIT: äl Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Rapido 04.09.2007 13:45:27 | |
---|
Olipa tosiaan aikamoista pyöritystä Valkopaidoilta, Villareal oli kuin eri sarjatasolta. Snejderista ei ollut etukäteen mielipidettä juurikaan, puukenkämaan maajoukkueen vakkariksi toki tiesin, mainio pelimies näyttäisi olevan esitysten perusteella(mitähän Real mahtaa sillä robbenilla oikein tehdä...toisaalta onpa sitten ainakin leveyttä). Ehdottomasti Gutia lisää avaukseen, mahtava pelinrakentaja jota joka joukkue ajelee sukille ilman mitään rajaa, jakelee ilmiömäisiä syöttöjä ja osaa puolustaakin. Gutin lisäksi mielestäni Gagolle toivoisin lisää peliaikaa. Erinomaiselta ja Realiksi suht tasapainoiseltakin näyttäisi joukkueen rivistö ja kaikkihan sen näkivät miten se peli kulki :) Muchos Bueno! Nothing beats Yngwie 1983-1986 |
Anonymous-jazz 04.09.2007 16:56:33 (muokattu 04.09.2007 16:57:15) | |
---|
Mä ihmettelen sitä miten toi Nurmela voi olla vielä maajoukkueessa mukana. Eilinen HJK - Honka ottelun 0-1 ratkaisumaali syntyi kun Nurmela menetti pallon omalla alueella ja samanlaisia kämmejä hän on aiheuttanut myös maajoukkueessa. Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Black Star 08.09.2007 13:12:10 | |
---|
SUOOOOOOOOMIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!! Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Anonymous-jazz 08.09.2007 15:05:15 (muokattu 08.09.2007 15:06:25) | |
---|
SUOOOOOOOOMIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti pieksevät Serbian... Itseä sapettaa kun olen juuri matsin aikaan hääkeikalla. prkl... Toivottavasti bäkkärillä olisi tv ja jos on niin ei tietenkään sitä digiboksia. Olisi jo Forsselinkin aika auttaa Suomea kun tuo Eremenko Jr. ei ole tähänkään mennessä vielä pettänyt lupauksiaan niistä osumista, lukuunottamatta niitä paria peliä missä tuli kuokkaan. Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
DJKaaos 08.09.2007 18:13:21 | |
---|
Itse veikkaan tasuria tai tappiota. Hodgsonin filosofian mukaan tästä lähdetään kyllä sitä tasuria ensisijaisesti hakemaan. Voittoon en ainakaan minä usko mitenkään. Tappiokaan ei romuttaisi kisahaaveita, eikä voitto liioin kisapaikkaa vielä toisi. Keskiviikon Puola-ottelu on todella tärkeä. Minä olen minä. |
pira 08.09.2007 22:45:24 | |
---|
SUAMI perkele! Kestäkää.. On siinä kyllä fiilistä kun kuuntelee ottelua radiosta ja olutta juoden katselee kattoa. |
leka 08.09.2007 23:51:55 | |
---|
Serbialla on nyt vaikeat paikat. Loput pelit olisi pakko voittaa. |
Ziggy Bubba 09.09.2007 01:03:55 (muokattu 09.09.2007 01:05:00) | |
---|
Hyvä puolustuspeli suomelta, hyökkäyksestä taas ei tietoakaan... Aika selvä näytti Suomen tavoite olleen, ja sehän sieltä tuli, eli maaliton tasuri. Harvoin näkee joukkuetta joka hyökkää ottelussa noin vähän kuin Suomi tänään. Toisaalta eipä ollut oikein Serbiallakaan paikkoja, vähän oli näennäistä se niiden hallinta, eivät pystyneet luomaan pahoja maalipaikkoja. E: Puolaa vastaan kotona pitää pelin olla todella paljon aktiivisempaa. You said a' what now? |
Black Star 09.09.2007 01:07:54 | |
---|
Huh! Puolustus kesti ja tasapeli tuntuukin oikein hyvältä. Äärimmäisen tiukka lohkohan tästä odotetusti tulikin, Puola on käytännössä pakko voittaa, ellei halua jättää sen varaan, että Portugali kaatuu viimeisessä ottelussa ja pikkumaat vievät jälleen isoilta pisteitä. Saa nähdä mihin Serbia pystyy Portugalia vastaan. Muutenkin keskiviikon jälkeen on parempi tehdä arvioita sillä nyt asetelmat pysyivät samoina. Group A_ Pld_ Pts Poland_ 10 20 Finland_ 10 18 Portugal 9 16 Serbia_ 9 15 Belgium_ 9_ 10 Armenia_ 8_ 8 Kazakhstan 9_ 6 Azerbaijan 8_ 5 Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Anonymous-jazz 09.09.2007 03:27:39 | |
---|
Saa nähdä mihin Serbia pystyy Portugalia vastaan. Muutenkin keskiviikon jälkeen on parempi tehdä arvioita sillä nyt asetelmat pysyivät samoina. Kyllähän ne Serbit nyt tasurin pystyy nappaamaan ja jopa voitonkin Portugalista. Jos ei Christiano Ronaldo onnistu filmaamaan rankkareita. Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Anonymous-jazz 11.09.2007 02:17:55 | |
---|
Voi sitä kansallisen häpeän määrää jos tulee huomenna Puolalta turpaan niin käy taas kuten viimeksikin että Portugali matsi pistää veitsen kurkulle. Toivottavasti pystyvät kuitenkin kaatamaan Puolan niin olisi Suomi ensimmäisen kerran EM-kisoissa mukana ja tehtäisiin historiaa kertaheitolla. Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
FastEddie 11.09.2007 17:45:06 (muokattu 11.09.2007 17:46:29) | |
---|
Voi sitä kansallisen häpeän määrää jos tulee huomenna Puolalta turpaan niin käy taas kuten viimeksikin että Portugali matsi pistää veitsen kurkulle. Toivottavasti pystyvät kuitenkin kaatamaan Puolan niin olisi Suomi ensimmäisen kerran EM-kisoissa mukana ja tehtäisiin historiaa kertaheitolla. Ei tää vielä tässä ole. Ei hyvässä, eikä pahassa. Lohkossa pelataan vielä paljon ristiin... Serbia ei ole vielä antautunut, Belgian joukkue on nousukunnossa, entiset N-maat kiusaa; varsinkin kotimatseissaan. Puola ailahtelee ja Portugali alkaa pelätä pahinta. Toivottavasti me pystytään pelaan kypsästi, vaikkei hyvin aina pelattaisikaan. I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
PUOLA KAATUUUUUUUUUU!!!!!!! Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |