VMM 11.09.2007 12:34:54 | |
---|
Kyseinen luuttu kiinnostaa kovasti. Kaipaisin siis lp-tyylistä soitettavuutta, mutta en ehkä niin perusta LP Standardien ja Studioiden koristeellisuudesta. Toi DC faded miellyttää ulkonäöltään ja hinnaltaan. Ens viikolla ois tarkoitus päästä tyyppaamaan soitinta, mutta kertokaa toki kokemuksianne. Kuinka paljon sustainia ja siirappia soinnissa on esim. LP Studio ja Standard -kitaroihin verrattuna? |
Kukaan ei ole soittanut tällaisella? |
fox 11.09.2007 22:19:29 | |
---|
Kukaan ei ole soittanut tällaisella? Olen tyypittänyt kyllä pariakin, mutta laajaa kokemusta ei oo.. Sen sijaan Les Paul DC Standardista ja Standard Plusasta on kokemusta enemmältikin, ovat vaan vähän erimoisia soittimina.. Mutta oottele, kyllä noita jollakulla on. ;) |
duc 11.09.2007 22:23:15 | |
---|
Itsellä oli tuollainen tilauksessa parin kuukauden ajan ranskanmaalta, mutta menin sitten perumaan kun kesti liian kauan. Ihan positiivisia juttuja tuosta on kuulunut, hyvä rokkikeppi hyvillä p90-mikeillä. |
fox 11.09.2007 22:43:49 | |
---|
Itsellä oli tuollainen tilauksessa parin kuukauden ajan ranskanmaalta, mutta menin sitten perumaan kun kesti liian kauan. Ihan positiivisia juttuja tuosta on kuulunut, hyvä rokkikeppi hyvillä p90-mikeillä. Hae Tampereen DLX:sta, siel on myyntitilissä?? Alta kiloeuron.. |
Joees 11.09.2007 23:19:10 | |
---|
Hae Tampereen DLX:sta, siel on myyntitilissä?? Alta kiloeuron.. Minkä värisenä se on siellä? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
duc 11.09.2007 23:19:27 (muokattu 11.09.2007 23:21:21) | |
---|
Hae Tampereen DLX:sta, siel on myyntitilissä?? Alta kiloeuron.. En mää enää tarvi :-) Laitoin P90:t toiseen Gibsoniin niin se ajakoot saman asian. |
fox 12.09.2007 01:50:46 | |
---|
Minkä värisenä se on siellä? Se on se luultavasti "worn cherry" eli liki mahonginvärinen.. |
Joees 12.09.2007 01:57:15 | |
---|
Se on se luultavasti "worn cherry" eli liki mahonginvärinen.. Itse pitäisin enemmän siitä worn yellowista. Kitarapajalla olis moinen. Mutta juu. :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
VMM 12.09.2007 09:02:30 | |
---|
Olen tyypittänyt kyllä pariakin, mutta laajaa kokemusta ei oo.. Sen sijaan Les Paul DC Standardista ja Standard Plusasta on kokemusta enemmältikin, ovat vaan vähän erimoisia soittimina.. Mutta oottele, kyllä noita jollakulla on. ;) Kuinka lähellä tuo oli ihan perus les paul standardin soittotatsia? Eikös kaula ole aika pitkälti sama kuin 60's-profiilin les paul standardeissa? |
fox 12.09.2007 11:03:30 | |
---|
Kuinka lähellä tuo oli ihan perus les paul standardin soittotatsia? Eikös kaula ole aika pitkälti sama kuin 60's-profiilin les paul standardeissa? Aika lähellä..Eli tassuuni just kiva. Eroahan tuossa on senverran, että tuossa DC Standardissa (ja Std Plus-mallissa myös) on 24 nauhaa. Ja säätimiä master vol ja -tone. Lisäksi nuo DC Standardit on varustettu "sound chamber"eilla, eivät siis oo lankkuja. Kyllä niitä on kokeilleet kehuneet..toki varmaankin kohteliaisuuttaan... ;) |
jazzIII 12.09.2007 11:08:42 | |
---|
Onko nuo DC:t soundiltaan vielä selkeästi Les Paul-maisia, vaiko lähempänä SG:tä tai ehkä PRS:ää (muoto)? Paino ainakin tuntuu vastaavan SG:tä eikä bodykään kovin paksulta näytä. Kiinnostava kitara ollut aina, muttei ole tullut oikein perehdyttyä, kun se tuntuu vähän "väliinputoajalta" noiden 3 muun vaihtoehdon keskellä.. :P Vaan voisipa hommatakin jos hyvänkuuloinen,tuntuinen, ja hintainen tielle eksyy. |
minidriver 12.09.2007 11:13:53 | |
---|
150 g margariinia
1 ½ dl sokeria
1 muna
3 dl vehnäjauhoja
1 tl leivinjauhetta
2 tl kardemummaa
1 tl vanilliinisokeria
1 l mustikoita |
duc 12.09.2007 11:25:26 (muokattu 12.09.2007 11:32:17) | |
---|
|
VMM 12.09.2007 11:31:27 | |
---|
Mä diggaan jotenkin ulkonäöltään eniten tosta fadedista keltaisena. |
Valdemart 12.09.2007 12:54:38 | |
---|
You Can't Put Your Arms Around a Memory |
fox 12.09.2007 13:05:30 | |
---|
Onko nuo DC:t soundiltaan vielä selkeästi Les Paul-maisia, vaiko lähempänä SG:tä tai ehkä PRS:ää (muoto)? Paino ainakin tuntuu vastaavan SG:tä eikä bodykään kovin paksulta näytä. Kiinnostava kitara ollut aina, muttei ole tullut oikein perehdyttyä, kun se tuntuu vähän "väliinputoajalta" noiden 3 muun vaihtoehdon keskellä.. :P Vaan voisipa hommatakin jos hyvänkuuloinen,tuntuinen, ja hintainen tielle eksyy. No, se toki on omanlaisensa, likempänä kyllä Standardia. Onhan siinä puut samat, eli vaahterakansi mahongin päällä.. Aivan varmasti olivat tuolla Nashvillessa 90-luvun loppupuolella hyvinkin selvillä Paul Reed Smithin kitaroista kun tuohon vanhaan perinteiseen malliin vaahterakantta sovittelivat, ensimmäiset versiothan oli ihan erilaisella lavallakin vielä, mutta palasivat sitten tuohon "perinteisempään". |
P2 12.09.2007 14:38:53 | |
---|
Ja taas PRS:n Santana-malli tuntuu lainanneen aika paljon juuri dc lp juniorin muodoista. Periaatteessa Santana-mallin ja DC-standardin pitäisi olla aika lähellä toisiaan, käytännöstä en osaa sanoa. "No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/ |
Zakk 12.09.2007 16:12:19 | |
---|
Muo alko nyt himotaa toi LP DC Standardi.. Siinä vois olla sopiva LP ja SG:n risteytys jota olen hakenut, vielä ku pääsis jossain testaamaan. "Where there's a whip there's a way" |
anttipi 20.11.2007 09:56:12 (muokattu 20.11.2007 09:59:43) | |
---|
Olen myymässä omaa Worn Cherry -väristä Les Paul DC Fadediä. Hintapyyntönäni oli 900e = ei yhtäkään kyselyä. Nyt pyydän 770e eikä toistaiseksi ole kuulunut mitään. Kaveri sanoi, että jossain musaliikkeessä Tampereella oli vastaava käytettynä myynnissä 900 eurolla. Mielestäni toi nyt pyytämäni hinta on hyvin kohdallaan, koska uusi maksaa Thomannilla 1.290e ja Musicstore.de:ssä 1.190e. Vai mitä olette mieltä? Ehkä olen vain liian kärsimätön, koska keppi ollut myytävänä vasta korkeintaan pari viikkoa (en ole yhtään perillä skebojen keskimääräisistä myyntiajoista, koska en ole kitaran kaupittelua aiemmin harrastanut). |