Allways Jenkka 26.01.2004 09:06:39 | |
---|
Mulla ois pari kitaraa joidenka arvoja pitäisi saada tietää eli jos jollain alan ammattilaisella on jotain vainua niin kiitos!! Toinen on kermanvärinen Fernandez vm. n.85, Les Paul mallinen Randy Rhoads. painaa kuin leskensynti ja aivan uutta vastaavassa kunnossa. Toinen on sitten Gibson Les Paul Studio n. 5 vuotta vanha erittäin vähän soitettu. HUOM!! Nämä yksilöt EIVÄT ole myynnissä!! Itse kun soittelen pääosin kiippareita niin varsinkaan tämän Fernandezin arvosta ei tietoa. Pystyyks jeesaa.. |
randy 26.01.2004 09:44:55 | |
---|
Les Paul mallinen Randy Rhoads Mitä hittoa?! Lumiukolla on valkonen perse. |
Juzzu 26.01.2004 09:51:16 | |
---|
Mitä hittoa?! Tarkoittanee valkoista (kermanväristä) Custom-LP -kopiota...? Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Allways Jenkka 26.01.2004 10:02:16 | |
---|
Siiiiiis.... Kitara hyvinkin täysin Les Paulin näköinen ja siinä sitten pienellä lukeepi Randy Rhoads siinä plexissä. säätimet ja virittimet kullanvärisiä. virittimet metallisia kokonaan. Ja jos nyt ei kaikki asiat kulje niiden oikeilla nimillä niin voivoi pilkun viilaajien harmiksi on olemassa myös tyhmiä ja asiaansa toistaiseksi perehtyviä ihmisiä. |
skebajaba 26.01.2004 10:38:17 | |
---|
elikkä luultavasti on joku kitara mikä on tehty olevinaan randyn signature malliksi?? itse veikkaisin näin... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Lumiukolla on valkonen perse. |