hevimiäs... 10.09.2007 20:53:50 | |
---|
kattelin tuota kitaraa ja huomasin että siinä ei ole pickguardia(mikä sen suomenkielinen nimi nyt onkaan..). saako tuohon keppiin laitettua pickguardin vaikka sitä ei olekkaan vakiona? |
Grabel 10.09.2007 20:58:00 | |
---|
saako tuohon keppiin laitettua pickguardin vaikka sitä ei olekkaan vakiona? Uuden stankun mukana tulee plekusuoja ja sen voi ruuvata paikoilleen jos haluaa. Ruuvin reikiä ei ole valmiina, joten jos ko. suojaa ei laita, niin bodyn pinta on koskematon. Teininä oli aikaa, mutta huonot kamat - vanhempana on hyvät kamat, mutta ei aikaa.. |
McNulty 10.09.2007 20:58:08 (muokattu 10.09.2007 20:58:30) | |
---|
kattelin tuota kitaraa ja huomasin että siinä ei ole pickguardia(mikä sen suomenkielinen nimi nyt onkaan..). saako tuohon keppiin laitettua pickguardin vaikka sitä ei olekkaan vakiona? Saa, se toimitetaan mukana. Se ei vain ole kiinni, koska niin moni haluaa sen ilman (myös ilman reikiä kannessa). I burn... mr. slowest hand. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Twinkle 10.09.2007 21:19:39 | |
---|
Tosimies laittaa pleksin kiinni tarralla niin ei tule reikiä kitaraan, itse en nimittäin kauheasti käytännön virkaa sille keksinyt paitsi kohentamassa tai huonontamassa ulkonäköä. |
Joees 10.09.2007 21:20:38 | |
---|
Mä tykkään sekä pleksillisestä että pleksittömästä LP:stä. Pitäisi ilmeisesti ostaa toinen LP. Toisessa pitäisi pleksiä ja toisessa ei. hoho. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Iron Horse 10.09.2007 22:06:51 | |
---|
Komppia Methikselle. Toinen semmonen perus honeyburst seeprapafeilla j apleksillä, bluesiin ja rock'n'rolliin, toinen musta custom ilman pleksiä ja sillä hevimmät rokit. Kun ois vaan sitä massia.. More is more. Blackmore.
http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search= |
McNulty 11.09.2007 00:32:19 | |
---|
Minulle tuo homma ei ole edes ulkonäköön liittyvä kymysys... mutta se pleksi häiritsee pikkaamista. Minulla lepää käsi sillai rennosti tallan päällä, että pikkurilli ja nimetön "nojaa" tarvittaessa kitaran kanteen suorina. Jos tuon pleksin laittaa niin sormet jää koukkuun ja tuntuu että jokin on jatkuvasti väärin ja huonosti soittoasennon kannalta. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Minulle tuo homma ei ole edes ulkonäköön liittyvä kymysys... mutta se pleksi häiritsee pikkaamista. Minulla lepää käsi sillai rennosti tallan päällä, että pikkurilli ja nimetön "nojaa" tarvittaessa kitaran kanteen suorina. Jos tuon pleksin laittaa niin sormet jää koukkuun ja tuntuu että jokin on jatkuvasti väärin ja huonosti soittoasennon kannalta. Mullakin lepää, millon missäkin. Ja pikkurilli kyllä hilluu siinä pleksillä, tai lankussa kiinni. Riippuen onko mulla pleksi kiinni vai ei. Ei se oo koskaan häirinnyt mun soittamista missään tilanteissa. Ehkä jopa päinvastoin :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
fuzz 12.09.2007 11:15:10 | |
---|
Mä otin pleksin pois, koska on mun mielestä paremman näköinen ilman. Tosin se mun lp:n pleksi oli kyllä karua tekoa... elämän tarkoitus on 42 |