Aihe: Hevarius
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Maardi
10.09.2007 20:08:40
Vain m-netissä! Rules.
Räkkipeli
10.09.2007 20:25:35
Vain m-netissä! Rules.

No älä....
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
möyssy
10.09.2007 20:44:52
Petyin hieman. Odotin painavampaa ja vakavampaa keskustelua hevariudesta :(
''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen.''
eetu ilimari
10.09.2007 21:02:22
Petyin hieman. Odotin painavampaa ja vakavampaa keskustelua hevariudesta :(

No hyi saatana.
"Kannattaa tehä sitä mistä tykkää"
Cadaver
10.09.2007 23:09:54

Sellainen tyyppi löytyi ainakin vielä 90-luvulla (nykyhevariudesta en ole niin kärryillä), joka pukeutui asiallisesti ja oli ainakin omasta mielestään tyyliltään perushevarin yläpuolella.

Tästä tuli mieleen.. mikäs hevarin alalaji on sitten se, jolle Radio Rock soittaa Skid Row:ta tai muuta hair / puolihairmetallia? Nostalgia / kaappi / falsehevari, vaiko hevari ollenkaan?
Metelin eri muotoja: Agent Metal Revenant Riivaaja Sodomia
John Titor
10.09.2007 23:25:53

- Hevimies ei itke. Itkeminen on heikoille, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimies ei ole uskovainen. Hän uskoo vain ja ainoastaan itseensä. Muu usko on heikkoutta, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimies juo vain kaljaa. Lonkerot ja siiderit ovat homoille. Homous on heikkoutta, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimies ei juo viinaa koska kaikki hänen rahansa ovat menneet kaljaan.
- Hevimies kuuntelee vain heviä. Muu musiikki on homoille, naisille ja ranskalaisille. Homous, naiset ja ranskalaiset ovat merkkejä heikkoudesta, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimies kommunikoi ainoastaan sanoilla "V*ttusaa*na" ja "P*rkele". Monisanaiset lauseet ovat merkki akateemisuudesta. Akateemisuus on homoille, naisille ja ranskalaisille. Homous, naiset ja ranskalaiset ovat merkkejä heikkoudesta, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimies ei väittele, keskustele tai kommunikoi muiden kuin kaltaistensa kanssa. Muut eivät ymmärrä hänen synkkyttään. Valoisa elämänasenne on merkki heikkoudesta, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimiehestä nainen on ainoastaan käyttökelpoinen hänen päällään, allaan tai hänen ja seinän välissä. Naiset saavat olla heikkoja ansaitsematta kuolla koska heidän heikkoutensa palvelee hevimiehen tarpeita. Heikot naiset jotka eivät anna, ovat vain heikkoja, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimies pukeutuu samoihin vaatteisiin ilmoittaakseen muille hevimiehille, että on yksi heistä ja sanoutuu irti aivottomasta massasta johon ennen kuului. Aivottomaan massaan turvautuminen on heikkoutta, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimies ei näytä muuttuvien sääolojen vaikutusta häneen koska kylmyyden ja lämmön tunnustaminen asettaisi luonnon armoille. Auktoriteetin ikeen alle jääminen on heikkoutta, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimies ei havannoi eksistentiaalista ristiriitaisuuttaan liittyessään päättömästä massasta pienempään päättömään massaan, vaan lääkitsee tätä hämmennystä kaljalla. Ajattelu on homoille, homous on heikkoutta, heikot ansaitsevat kuolla.
- Hevimiehen ainoa sallima ajattelun muoto on toisinajattelu. Toisinajattelu on hevimiehestä ok, koska se erottaa hänet päättömästä massasta. Toisia toisinajattelijoita hevimies ei salli. He edustavat vääriä mielipiteitä. Väärässä olo on merkki heikkoudesta, heikot ansaitsevat kuolla.

Nyt tuli plussaa:D
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Cadaver
11.09.2007 00:16:47

Totta, kasarihevari lienee selkeähkö nimitys, sillä voimakkaan kasarivaikutteista tuo 90-luvun alunkin kaupallisempi metalli oli ennenkuin grunge tappoi kaikki :) Bravuurinumero kyseisellä alalajityypillä voi olla esim. sanoitusten suomentaminen vahvassa jurrissa: Laula mulle laulu, olet laulaja. Tee mulle väärin, olet pahuuden tuoja..
Metelin eri muotoja: Agent Metal Revenant Riivaaja Sodomia
PoeR
11.09.2007 00:30:45

Tosihevari

Tosihevari juo ainoastaan pussikaljaa. Baareissa on liikaa "niit teknohomoja".
Tosihevarin mielestä kaikki ennestään tuntemattomat bändit on paskoja riippumatta siitä onko hän itse kuullut bändin tuotannosta muuta kuin nimen.

Heitkryy-Hevari

Heitkryy-Hevari on juuri löytänyt children of bodomin. Hänellä itselläänkin oma bändi joka koostuu kolmesta muusta Heitkryy-Hevarista. Alexi 'Wildchild' Laiho on jumala. Heitkryy-Hevarilla on musta polkkatukka, esp-ltd halvin jousipyssy, niittivyö ja CoB paita.
Heitkryy-Hevari ei siivoa huonettaan vaikka äiti kuinka käskisi.
"play wiht best play eeäspee!"

Suicidesoul93

Suicidesoul93 on noin 14-vuotias tyttö. Suicidesoul93 pukeutuu mustaan. Hänellä on paljon kivoja ystäviä, mutta Suicidesoul93 ei tätä myönnä. Maailma on paska ja mie oon ruma. Suicidesoul93 synkistelee koulussa välitunneilla itsekseen ja tunneilla hän kirjoittelee sentencedin lyriikoita pulpettiin. Kotonaan hän katsoo salatut elämät, viiltelee itseään voiveitsellä ja menee läksyt tehtyään nukkumaan.

KYLLÄ plussaa + , ai että tipahin ku luin tätä :DDDD
tsöötswall
marke-
11.09.2007 06:16:45
Hevarit on lupsakoita pitkätukkia joille mallas ja nenänkaivuu maistuu. Siinä meikäläisen stereotypia. Hauskasti hevibaareissa muuten on enemmän nauravia ihmisiä kuin teknobaareissa - oletteko huomanneet samaa muut? Wackenissa oli 72,000 kävijää tänä vuonna, ja oliko jotain kahdeksan (8) kpl järjestyshäiriötä. Semmosta. Ihan tää ei ollu kai topicin idea, mutta kuitenkin..

Saastaran tekstille tuli revettyä huolella :D
Rakkaus
Starlia
11.09.2007 07:49:29
- Hevimies ei havannoi eksistentiaalista ristiriitaisuuttaan liittyessään päättömästä massasta pienempään päättömään massaan, vaan lääkitsee tätä hämmennystä kaljalla. Ajattelu on homoille, homous on heikkoutta, heikot ansaitsevat kuolla.

Äijä dissaa Halfordia. Jumalauta!!!11!!!!
saastara
11.09.2007 10:00:26 (muokattu 11.09.2007 10:01:10)
Äijä dissaa Halfordia. Jumalauta!!!11!!!!

Äh, et nyt tajua jäbä.. Halford on kaikkien hevareiden yläpuolella. Halford tietää, toisin kuin hevarit, että homous on tosimiesten hommaa.

E: Mutta ei jatketa tästä jookosta sen enempää, muistiini palautui juuri karmeita traumoja siitä, mitä kävi viimeksi kun Halford nostettiin esille.. :P
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
Van Hannes
11.09.2007 10:32:10
Suicidesoul93

Toi oli yliasteella meidän luokalla siis tismalleen samanlainen. Ensin kiltti tyttö joka alkoi kuunteleen Marilyn mansonia (!) ja sen jälkeen maailma oli perseestä, kaikki oli perseestä ja sitte siirryttiin kovempiin kavereihin nimittäin Immortaliin ja sillon marilyn manson oli turhaa goottimössöä sille.
"There Can Be Only One Hannes"
Räkkipeli
11.09.2007 11:14:45
Toi oli yliasteella meidän luokalla siis tismalleen samanlainen. Ensin kiltti tyttö joka alkoi kuunteleen Marilyn mansonia (!) ja sen jälkeen maailma oli perseestä, kaikki oli perseestä ja sitte siirryttiin kovempiin kavereihin nimittäin Immortaliin ja sillon marilyn manson oli turhaa goottimössöä sille.

Älä dissaa mun muijjaa!! Jummmi!!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Sir Härö
11.09.2007 11:20:24 (muokattu 11.09.2007 11:21:39)
Älä dissaa mun muijjaa!! Jummmi!!

Teillähän on sitten jo viiden vuoden ikäero? :)

'I swear she was eighteen!'
Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa!
Sir Härö
11.09.2007 13:51:20
Kikkelihevari

Kikkelihevarilla on vaaleat farkut, pitkä kihara tukka, flanellipaita ja silmälasit.
Kikkelihevari diggaa myös progea. Aina kun kikkelihevarille soittaa jotain uutta bändiä ja kysyy mielipidettä, hän vetää räkää nieluunsa *Ssnifff*.
Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa!
Reijo Persaho
11.09.2007 16:55:35

Asiaa liipaten tässä piirretyssä(Home Star Runner) käsiteltiin aika hyvin, mikä on death metalin olemus ja miltä death metallistin tulisi näyttää:
http://www.homestarrunner.com/sbemail141.html

Sori, jos meni vähän Off-Topic.
Kukkis 77
11.09.2007 17:42:51

Hoho, otsikosta luulin että "Hevarius" on joku uus bändi..
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
gorgonoidi
11.09.2007 17:54:41

Kuin myös.
luopio
11.09.2007 19:22:52

Siinä vaiheessa ois taas kerran menettänyt toivonsa.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)