M Hossa 01.09.2007 19:35:00 | |
---|
Miltä uutukainen avatar soundaa? :) |
teddy boy 04.09.2007 13:54:30 (muokattu 04.09.2007 13:55:16) | |
---|
"Tuolta Foon MySpace-soittimesta biisi "Learn To Fly" on aika hyvä kuvaus siitä millaista soundia haetaan. Styrkkarin pitäisi siis totella soittajan tatsia ja humbucker-kitaran volumea edes sen verran että tuollaisesta rock-säröstä saa siistittyä tuollaiseen miedompaan rosoon, jolla voi hoitaa sointujen näppäilyt ja arpeggiot. Sitten taas reilummalla kädellä paiskitut downstroket saisi tulla "reilusti". Moni teistä varmasti tietää mitä tarkoitan, en vain osaa pukea sitä sanoiksi. Ehkä siten että "samat säädöt, samat asetukset... silti löydyttävä dynamiikkaa ja erottelevuutta"." Moi, luin jostain että tuo biisi on äänitetty Vox AC30:sella... Hemmetin hyvä biisi kylläkin! Plääh... miksei mun lainaus onnistunut?? "and in the land of star-crossed lovers and barren-hearted wanderers, forever lost in forsaken missives and satan's pull, we seek the unseekable and we speak the unspeakable" |
McNulty 04.09.2007 14:01:44 | |
---|
Moi, luin jostain että tuo biisi on äänitetty Vox AC30:sella... Juu, Grohlin Dave käyttää vanhaa (ilmeisesti 60-lukulaista) VOX AC30 ja Mesaa, yleensä niin että puhtaat Voxista ja Mesasta sitten särötouhut. Itse vain olen kovasti tykästynyt tuollaiseen Marshall-tyyppiseen soundiin, mutta nämä nykymarsut eivät ole sytyttäneet. Monesti niissä on myös ihan liikaa hönkää meikäläiselle, kun sellainen 20-30W riittäisi mainiosti, max 50W. Plääh... miksei mun lainaus onnistunut?? Kokeileppas hakasulkeita lainattavan tekstin ympärille. Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
svilo 10.09.2007 18:04:26 (muokattu 10.09.2007 18:04:37) | |
---|
Miltä uutukainen avatar soundaa? :) Miltä nyt 67 Marshalli nyt kuullostaa :D /sv "If you think playing the guitar is easy, pick it up and show me." |
cruel_destiny 10.09.2007 18:43:38 | |
---|
Miltä nyt 67 Marshalli nyt kuullostaa :D /sv sitten kun (taas) kyllästyt, mulle saat myydä! :) I eat rice and curry everyday surreal |
Räkkipeli 10.09.2007 19:39:29 | |
---|
sitten kun (taas) kyllästyt, mulle saat myydä! :) Eipäku mulle! ;) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
"If you think playing the guitar is easy, pick it up and show me." |