Sutela 09.09.2007 20:02:16 | |
---|
|
kid ego 09.09.2007 21:28:21 | |
---|
"Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia |
hahaha kauankohan toi ripulointi vielä jatkuu tuolla? ite otin jo pätkänikin pois youtubesta kun selvis voittaja ettei tarvii turhan takia itteään nöyryyttää, takkiin kun tuli jo niin että kylkiluut tärähtelee:D voittaa ei voi aina, mutta oishan se kivaa jos joskus ei olisi kaikista paskin:D hehe.. jos joskus joltain tuntuu samalta voi rohkasta itseään ajattelemalla mun mottoa: "jos vaan tosissani uskon tarpeeksi itseeni, kykenen vaikka kynnysmatoksi!" -Taantunut Naali- |
John Titor 10.09.2007 19:33:44 | |
---|
hahaha kauankohan toi ripulointi vielä jatkuu tuolla? ite otin jo pätkänikin pois youtubesta kun selvis voittaja ettei tarvii turhan takia itteään nöyryyttää, takkiin kun tuli jo niin että kylkiluut tärähtelee:D voittaa ei voi aina, mutta oishan se kivaa jos joskus ei olisi kaikista paskin:D hehe.. jos joskus joltain tuntuu samalta voi rohkasta itseään ajattelemalla mun mottoa: "jos vaan tosissani uskon tarpeeksi itseeni, kykenen vaikka kynnysmatoksi!" -Taantunut Naali- Ihmettelinkin kun se oli hävinnyt, olisin eilen käynyt diggailemassa. Paa takasin, se oli ihan mahtavaa kamaa - arpeggiot hallitsee! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Ambitus 10.09.2007 19:39:52 | |
---|
hahaha kauankohan toi ripulointi vielä jatkuu tuolla? ite otin jo pätkänikin pois youtubesta kun selvis voittaja ettei tarvii turhan takia itteään nöyryyttää, takkiin kun tuli jo niin että kylkiluut tärähtelee:D voittaa ei voi aina, mutta oishan se kivaa jos joskus ei olisi kaikista paskin:D hehe.. jos joskus joltain tuntuu samalta voi rohkasta itseään ajattelemalla mun mottoa: "jos vaan tosissani uskon tarpeeksi itseeni, kykenen vaikka kynnysmatoksi!" -Taantunut Naali- Video sassiin takas! parasta arppitilua mitä hetkeen on nähny! Perkele aletaan neiteilee siellä... Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
LamaAjanElvis 11.09.2007 02:09:18 | |
---|
Millon toi äänestys loppuu? Ambiainen on vielä omalla paikallaan, joten vois lyödä pelin jo kiinni. Ynkän Johan Malmsteenin Ynkkä... amen. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin |
fasdrr 11.09.2007 03:46:47 | |
---|
Millon toi äänestys loppuu? Ambiainen on vielä omalla paikallaan, joten vois lyödä pelin jo kiinni. Ynkän Johan Malmsteenin Ynkkä... amen. Katoppa edellistä sivua. das |
LamaAjanElvis 11.09.2007 13:28:05 | |
---|
Katoppa edellistä sivua. Ahah... hahah. Jep. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin |
brn2sk8 11.09.2007 15:36:30 (muokattu 11.09.2007 15:39:52) | |
---|
Toivottavasti suurin osa kommenteista on herjoja, kaikki tämmöset ynkkäkvouttaukset "kyl mä laihon pieksen kummiskin" yms... Ite en kyllä aio osallistua, maailma sekois kun kuulis mun shreddausta, ei ole vielä sen aika... Ei vaa, tiedän etten kummiskaan pääse mukaan niin en viitsi vaivata setiä siellä.. EDIT: korjasin pikku virheet tekstiasustani :D Onnee kaikille... Gardineri ja Pilve on kovia ;) Cry Baby and ask me WHY WHY |
Räkkipeli 11.09.2007 15:49:20 | |
---|
Toivottavasti suurin osa kommenteista on herjoja, kaikki tämmöset ynkkäkvouttaukset "kyl mä laihon pieksen kummiskin" yms... Ihan mielenkiinnosta..mitä tarkoitit tällä? =D Ite en kyllä aio osallistua, maailma sekois kun kuulis mun shreddausta, ei ole vielä sen aika... Ei vaa, tiedän etten kummiskaan pääse mukaan niin en viitsi vaivata setiä siellä.. No älä ny helvetti, laittohan Kurt Kobainki tonne klippinsä ja sai satoja ääniä tästä loistavasta äänestyskoneesta! Ei se tekniikka oo nii justiinsa aina, vaan fiiwis kato! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
kid ego 11.09.2007 16:06:36 | |
---|
Toivottavasti suurin osa kommenteista on herjoja, kaikki tämmöset ynkkäkvouttaukset "kyl mä laihon pieksen kummiskin" yms... Ite en kyllä aio osallistua, maailma sekois kun kuulis mun shreddausta, ei ole vielä sen aika... Ei vaa, tiedän etten kummiskaan pääse mukaan niin en viitsi vaivata setiä siellä.. EDIT: korjasin pikku virheet tekstiasustani :D Onnee kaikille... Gardineri ja Pilve on kovia ;) Onnea vaan. Kisa tosin on jo päättynyt. "Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia |
KurtCobain 11.09.2007 16:20:12 | |
---|
No älä ny helvetti, laittohan Kurt Kobainki tonne klippinsä ja sai satoja ääniä tästä loistavasta äänestyskoneesta! Ei se tekniikka oo nii justiinsa aina, vaan fiiwis kato! Luulen et sain sen takii ääniä, kun ihmiset vittuili mulle :D siis tarkotan sitä et ne anto mulle ääniä ku toi mun video oli nii paska. Kun saihan toi tyyppi joka soitti staminaa ihan vitusti ääniä vaikka siinä koko biisissä ei ollu ees sooloo :D "7-kielisistä kitaroista lähtee aika möreet äänet" |
Kolada 11.09.2007 16:54:13 | |
---|
Onnea vaan. Kisa tosin on jo päättynyt. Kovasti näyttää ääniä ropisevan :) Vissiin porukka herännyt liian myöhään :| |
Kolada 13.09.2007 11:36:48 | |
---|
http://www.imperivmi.net/sonybmg/index.php?act=showResults Nyt toi näyttää että Stenman olisi voittanut äänestyksen. Stenman yrittää kiriä kovasti. Viitsisikö kukaan testata tätä applettia http://www.student.oulu.fi/~maviljak/Voting.html ja jättää sen vaikka rouskuttamaan taustalle? Joku 100000 ääntä per mnettiläinen, niin luulis Stenmanin antavan periksi :) En minä muuten, mutta koska Ambitushan tuon kisan voitti, niin kyllähän hänen arvolleen kuuluu ykkösenä tuolla listalla pysyä! :o Ainiin, en säätänyt proxytukea tuohon, joten jos äänestysnapin painamisen jälkeen ei ala tekstikentään tekstiä tulemaan, niin sitten teillä todennäköisesti esim. työpaikan proxy blokkaa tuon toiminnan. Jos jaksatta, niin kokeilkaa vaikka myöhemmin kotona. |
Samppa90 13.09.2007 12:14:52 | |
---|
Missä on Ushmirin video!?!?sen oisin halunnu nähä... Hevi-Mies on eri mies. |
losalvaros 13.09.2007 15:23:26 (muokattu 13.09.2007 15:23:50) | |
---|
Missä on Ushmirin video!?!?sen oisin halunnu nähä... Ois kyllä ollu Malmsteenilla ja muilla kovilla sweeppimiehillä huuli pyöreänä sen "18 nuottia sekunnissa"-sweeptilun jälkeen. Hei, se sweepillä 18 nuottia sekunnissa-juttu on sama kun vedät eli sweeppaat kaikki vapaat kielet kerran ylös, sitten alas ja vielä kerran ylös. Ja sekunnissa siis. Mutta olis kiva ollut nähdä se pätkä :D "Humppaa tai kuole". |
electrick 14.09.2007 15:59:04 | |
---|
Luulen et sain sen takii ääniä, kun ihmiset vittuili mulle :D siis tarkotan sitä et ne anto mulle ääniä ku toi mun video oli nii paska. Kun saihan toi tyyppi joka soitti staminaa ihan vitusti ääniä vaikka siinä koko biisissä ei ollu ees sooloo :D Jaa enpä usko että joku vaan huvikseen olis sulle ääniä pistänyt kun siinä kumminkin aikaa ja vaivaa menee. Kovasti luulen että taisit itse niitä ääniä sinne napsia :P |
oiva tumpeloinen 14.09.2007 17:05:10 | |
---|
Jaa enpä usko että joku vaan huvikseen olis sulle ääniä pistänyt kun siinä kumminkin aikaa ja vaivaa menee. Kovasti luulen että taisit itse niitä ääniä sinne napsia :P Joo. Ei kukaan jaksa vaivaa nähdä tuon kanssa. Voittajalla ei ollut kuin vajaat 290000 ääntä. Jokainen niistä on varmasti tullut harkitusti. |
KurtCobain 14.09.2007 18:52:57 | |
---|
Jaa enpä usko että joku vaan huvikseen olis sulle ääniä pistänyt kun siinä kumminkin aikaa ja vaivaa menee. Kovasti luulen että taisit itse niitä ääniä sinne napsia :P No voi helvetti! uskokaa ny vittu että en pistäny ittelleni niitä ääniä ittelleni... "7-kielisistä kitaroista lähtee aika möreet äänet" |
--Tomppa-- 14.09.2007 19:11:43 | |
---|
No voi helvetti! uskokaa ny vittu että en pistäny ittelleni niitä ääniä ittelleni... Kuules, musta tuntuu että ketään ei vois vähempää kiinnostaa annoitko sä ääniä ittelles vai et. Up to Eleven!! |