Aihe: Aloittelijalle Deryck Whibley -signature (+vahvistinta)
1
kloppis
09.09.2007 22:55:26 (muokattu 09.09.2007 22:56:24)
Eli siis aloitin kitaran näpyttelyn aktiivisesti noin pari viikkoa sitten laadukkaalla Yamahan akustisella. Nyt kuitenkin haluaisin kunnon äänet taustalle niin olis kiva siirtyä sähkökitaraan. Samalla nousee motivaatiot.

Olen siis todella kova Sum 41 -fani ja olen katellut tätä kitaraa. Siis kuolannut.

http://www.thomann.de/fi/fender_sq_deryck_whibley_tele_bk.htm

Eli siis kitara on Deryck Whibley -signature.

- Onko tuo sopiva aloittelijalle, ja kehittyneemmällekkin ettei heti pitäisi uutta ostaa
- Onko Thomanilta tilaaminen kannattavaa (netistä lukenut niin pelkkäää hyvää kuulunut)
- Kauanko noi Thomanin lähetykset kestää
- Onko tuo jo liian kallis aloittejilla?

Niin ja kysyn tähän loppuun vielä vahvistimista. Eli kotikäyttöön sopiva (1o-20vattia?) mahdollisimman edullinen, mutta silti paljon säätövaraa, siis paljon erilaisia ääniä saisi.

Kiitos :)
Antti1
09.09.2007 23:03:30
Mä en oo testannut tuota kitaraa, mutta spekseiltään se näyttää oikein hyvältä. Mikki on myös ihan ok, ei ihan huonointa bulkkikamaa siis. Ei ole aloittelijalle liian kallis, edullinenhan toi on. Todennäköisesti sillä pärjää pitemmällekin, jos sitä huoltaa ja säätää, eikä riko ja raiskaa.

Thomannilta voit tilata huoletta, yleensä toimitusaika on kahden viikon paikkeilla käytännössä.

Vahvistimeksi mä suosittelen ehdottomasti Vox Valvetronixia, tehot tarpeen mukaan. Uudemmat Roland Cube X:t ovat myös toimivaa kamaa, vanhatkin menee ihan mukisematta. Nämä eivät ole ihan kaikkein halvimmat vaihtoehdot, mutta sitten taas toisaalta maksavat vuosien saatossa itsensä takaisin. Soundit kelpaavat pitkään ja monipuolisuutta löytyy melko lailla.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
hq
09.09.2007 23:35:41 (muokattu 09.09.2007 23:41:22)
Eli siis kitara on Deryck Whibley -signature.

- Onko tuo sopiva aloittelijalle, ja kehittyneemmällekkin ettei heti pitäisi uutta ostaa

Kyllä Squierit ihan hyviä kitaroita ovat. Halvin affinity-sarja jättää kyllä toivomisen varaa viimeistelyssä ja osien laadussa, mutta tuo taitaa olla jo ylempää hintaluokkaa.

- Onko Thomanilta tilaaminen kannattavaa (netistä lukenut niin pelkkäää hyvää kuulunut)

Itsekin olen kuullut tuosta enimmäkseen vain hyvää, mutta kannattaa varmistaa ensin saisiko samaa tuotetta Suomesta samaan hintaan tai jopa halvemmalla pienellä tinkimisellä. Omasta mielestäni esim. mahdollisia takuuasioita on mukavampi hoitaa sitten kotimaassa.

- Onko tuo jo liian kallis aloittejilla?

Jos sinulla on siihen varaa, niin eihän se sitten liian kallis ole. Jos et tosiaan heti tahdo olla uutta ostamassa niin parempi vaan pysyä erossa niistä kaikkein halvimmista.

Niin ja kysyn tähän loppuun vielä vahvistimista. Eli kotikäyttöön sopiva (1o-20vattia?) mahdollisimman edullinen, mutta silti paljon säätövaraa, siis paljon erilaisia ääniä saisi.

Roland Microcubea on täällä nähnyt suositeltavan niin paljon että sen kanssa ei varmaankaan voi mennä vikaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)