jounihynynen 08.09.2007 21:38:43 (muokattu 08.09.2007 22:54:06) | |
---|
Millainen johto noiden G&K:n kaappien ja nupin välillä pitäisi olla? Molemmissa päissä tavallinen jakki kuten basson ja vahvistimen välillä? Edit. Ei enää mitään, tämä asia selvis jo. |
nahkaruoska 09.09.2007 21:08:05 | |
---|
itse hommaisin samanmerkkiset kaapit jo senkin takia, että suunnitellessa niiden soundimaailma on pyritty pitämään keskenään "kimpassa"... makuasia, mut silti... No tätä lausetta en ainakaan ala puolustelemaan. Itsellä Mbassin nuppi ja ebsn kappi. Ja hyvin toimivat keskenään. "viinal seksil ja huumeil ei oo mitään yhteistä rock n rollin kans" -Andy Mccoy |
nahkaruoska 09.09.2007 21:10:36 | |
---|
Ja toi vahvarin 300 wattia on neljään ohmiin. Ei kannata aina sokeasti luottaa noihin valmistajan lupaamiin watti määriin. Mitä nyt oon koulussa mittaillu muutamia vahvistimia niin en luota enään mihinkään. Muutaku omaan p******reikääni... "viinal seksil ja huumeil ei oo mitään yhteistä rock n rollin kans" -Andy Mccoy |
pardy 09.09.2007 22:58:09 | |
---|
Ei kannata aina sokeasti luottaa noihin valmistajan lupaamiin watti määriin. Mitä nyt oon koulussa mittaillu muutamia vahvistimia niin en luota enään mihinkään. Muutaku omaan p******reikääni... En ole Backlinea mittaillut, mutta kyllä se hönkii ja tuuttaa niin maan perkeleesti etten hetkeäkään kyllä epäile etteikö siinä tuota 300 wattia oikeasti olisi. |
Niin pääsi käymään että pistin tilaukseen Thomannilta tuon Gallien & Kruegerin backline kasan. Kiitos kaikille neuvoista, vinkeistä ja mielipiteistä. |