deep n dark 09.09.2007 15:19:59 | |
---|
http://www.atk-verkkokauppa.com/ Menepä ja katso, todella halvalla sieltä koneita saa ja mahdollisuus kasata itse kokoonpano. Yritys näyttää hankkivansa halvalla nämä osat ja mietityttää että onkohan noi ERROR kauhuja. |
Eipä nuo sen halvempia ole kuin muuallakaan. Noissa paketeissahan on kaikki muu paskaa paitsi prosessori. Kun pistin suunnilleen omaa konettani vastaavia osia (mm. 2 gigaa muistia, 320 gigan kovo, dvdrw-asema...) kehiin niin oltiinkin jo 750€ eikä tuossa ole vielä näyttöjä ym. |
Deves 10.09.2007 10:50:10 | |
---|
Emolevy: Yhteensopiva emolevy Näillä tiedoilla jäisi kyllä kone ostamatta. Tuossahan suorastaan jo pilkataan ostajaa. En ole täydellinen, minusta puuttuu kaikki virheet. |
deep n dark 10.09.2007 13:17:44 | |
---|
Tietääkö joku muita verkkokauppoja josta saa ostettua räätälöitävissä olevia koneita suht halvalla? |
Deves 10.09.2007 15:26:09 | |
---|
Tietääkö joku muita verkkokauppoja josta saa ostettua räätälöitävissä olevia koneita suht halvalla? En nyt viimeaikoina ole kauheasti seuraillut noita hintoja, mutta eikös ne kaikissa alan liikkeissä ole suht samoissta hinnoissa? Hintaseurannalla kun on katsonut, niin erot on ollut liikkeiden välillä molempiin suuntiin aina, komponentista riippuen (toisessa liikkessä emo halvempi, toisessa taas näyttis). Yksittäisten komponenttien hinnoissa ei mitään mainittavia eroja muistaakseni ole ollut, et kyse on aina eurosta tai kahesta. Elikkä jokaista osaa ei kannata lähteä kumminkaan erikseen hakemaan eri liikkeistä. Voihan sitä sitte vielä kun on kasannut jonkun paketin, nii pistää s-postia liikkeeseen, että irtooko alea kun ostan kerta tunnollisesti kaikki teiltä, saattaapi säästää vielä pari kymppiä siinäkin (lisää sitte vielä että tämä rossu oli viereisessä putiikissa piirun halvempi). En ole täydellinen, minusta puuttuu kaikki virheet. |
zekeode 10.09.2007 15:36:17 | |
---|
Suosittelen, että teet pohjan siitä minkälaisen koneen haluat (käyttötarkoituskin on hyvä mainita) ja laitat sitten sähköpostilla tarjouspyyntöjä liikkeisiin. Samalla saat vähän kuvaa minkälaisen yrityksen kanssa olet asioimassa. Nuo konelaskurit tuppaa vanhenemaan viikossa ja aika harva yritys niitä jaksaa tästä syystä päivitellä. |
Kukkis 77 12.09.2007 00:34:38 | |
---|
Jo nettisivujen perusteella kyllä jätän tilaamatta tuolta. "1680 x 1050 (WSXGA+) resoluution omaava BenQ FP222Wa 22" laajakuva-näyttö tarjoaa raikkaan ja kristallin kirkkaan kuvan. Laajakuva-formaatista johtuen kuvan vääristymiä ei ilmene. Laajakuva mahdollistaa myös kahden eri sovelluksen samanaikaisen käytön." Hmm. Vai että 4:3-näytöllä ei voi käyttää kahta sovellusta yhtä aikaa. Ja kirjoitusvirheistä päätellen ei tuolla firmassakaan ole kovin montaa sovellusta käytetty. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Skebaristi 12.09.2007 15:52:00 | |
---|
Nopealla vilkaisulla ainakin valikoima on melko niukka. Möö |
jhakwe 12.09.2007 17:59:39 | |
---|
Heh, aiheutti tosiaan hieman hilpeyttä tuo pakettilaskuri. Ei ainakaan audiokäyttöön kannata hommata konetta, jonka emoakaan ei saa itse valita. Tietoasemalta ( www.tietoasema.fi) saa ainakin tilailtua räätälöityjä koneita. Itse tilailin koneeni osat heiltä ja kasailin itse, halvaksihan se tuli. Save the whales, motherfucker. |