ranttis 04.09.2007 17:41:44 | |
---|
ranttis |
GNR Slash 04.09.2007 18:18:15 | |
---|
Kannattaa tsekata Hammerin explöörerit... Fazer musast niit löytyy, itse tykkäsin todella paljon ku testasin, mut tykkäsin GR LP:n kaulast enemmän :) |
Antsa Lipsanen 07.09.2007 12:43:28 | |
---|
Itse ostin kuukausi-pari takaperin Epin Explorerin miedosti käytettynä. Hintansa (450einoa) väärti on ehdottomasti ollut se! Korinaa (ainakin viilu kannessa jos ei muuta) luonnollisen värisenä. Viimeistely on sangen hyvä, mini-Groverin virittimet toimii ja humpparit soundaavat vähintäänkin kelvolliselta. Satulaakaan ei ole ollut tarvis peukaloida. Kaula on omaan käteen passeli ja muotoiluhan on ehdoton:) Itse voin siis suositella ihan vilpittömästi. |
kid ego 07.09.2007 12:48:28 (muokattu 07.09.2007 12:49:53) | |
---|
Mikäpä siinä. Epiphonet on ihan hyviä pelejä ja tuo hintaluokka on kokemattomalle (tia miksei kokeneemmallekin) soittajalle oikein mainio. Markkinoilla on varmasti sekä parempia että huonompia soittimia, mutta ihan kaikesta ei aina pysty ottamaan selvää. Makuasioitahan nuo myös on. Mä meinasin joskus ostaa Epiphone Korina Explorerin, mutta totesin että vaikka se on pirun hieno kapistus, se ei sovellu tarkoituksiini koska kotona soitan aina istuen. Sekä Explorer- että V-malliset kitarat on tarkoitettu seisten soittamiseen. Istuen en saa niitä tukevasti mitenkään. EDIT: Mikithän tuollaiseen kitaraan voi jälkikäteen vaihtaa jos siltä tuntuu. Todennäköisesti se ei kuitenkaan ole tarpeen. Ja jos vielä makuasioista halutaan kiistellä, niin nuo gothic-kitarat näyttävät hirveiltä. "Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia |
Painajaismainen 07.09.2007 15:41:06 | |
---|
Kannattaa tsekata Hammerin explöörerit... Fazer musast niit löytyy, itse tykkäsin todella paljon ku testasin, mut tykkäsin GR LP:n kaulast enemmän :) Meneekö Hamerit tuohon hintaluokkaan? Enpä ole nähnyt kuin yhden pelin jolla oli hintaa 750€. Oli muutes pirun hyvä soitin. Epiphonen Gothic V:tä olen pikaisesti testaillut ilman vahvistinta ja ihan OK-peliltä vaikutti. "Paska kitara mutta tulipahan soiteltua" |
hapan 07.09.2007 15:46:06 | |
---|
Sekä Explorer- että V-malliset kitarat on tarkoitettu seisten soittamiseen. Istuen en saa niitä tukevasti mitenkään. Jaa, sinäkö se olet, joka päättää, voiko kitaralla soittaa istualtaan, vai ei? Kyllähän se niin on, että se ei edes kovin paljoo vaadi osaamista, että niillä voi soittaa istuen. |
Fuckbarbie 07.09.2007 15:46:22 | |
---|
Gothic explorer on ainakin mun käteen erittäin mahtava kitara. |
AnalFuckDemon 07.09.2007 15:51:22 | |
---|
Tuo oma keppini (ESP/Ltd EX-50) on halvaksi haukuttu, ja halpahan se onkin. Vaan on myös perkeleen hyvä! Suosittelen sitä! ESP:n tehdasmikitkään kun ei aivan täyttä kuraa ole. "Aloittelijalle voi sitäpaitsi istualtaan soittaessa Explorerin mallinen body tuntua paremmalta... "Täälläkös se isin pikku kemisti lutraa, hä?" |
trih 07.09.2007 16:02:56 (muokattu 07.09.2007 16:03:40) | |
---|
Ai Explorerilla vaikea soittaa istuen? Ei mulla ollut ongelmia eikä nähtävästi tälläkään sedällä: http://www.t001.freeserve.co.uk/us/dave/eric's%2058%20explorer.jpgMun Epi oli ainakin todella hyvä soittopeli. Olen joskus omistanut Gibsoninkin Explon ja en muista sen olleen mitenkään erityisemmin parempi. Tosin taas nämä yksilöasiat... Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
kid ego 07.09.2007 16:11:48 | |
---|
Jaa, sinäkö se olet, joka päättää, voiko kitaralla soittaa istualtaan, vai ei? Kyllähän se niin on, että se ei edes kovin paljoo vaadi osaamista, että niillä voi soittaa istuen. Juu kyllä, minä päätän. Päätän myös laitatko aamulla muroihisi rasvatonta vai kevytmaitoa. "Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia |
kid ego 07.09.2007 16:17:12 | |
---|
Ja jos joku jäi vielä arvailemaan, niin ensimmäisessä tähän ketjuun postaamasani viestissä hain sitä, että tuon mallisilla kitaroilla on suht hankala soittaa istuen. Ei mahdotonta, mutta hankalaa. Nimimerkin hapan mainitsemaa osaamista se ei välttämättä vaadi, mutta totuttelua varmasti. "Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia |
hullu_ukko 07.09.2007 16:20:54 | |
---|
Meneekö it tuohon hintaluokkaan? Enpä ole nähnyt kuin yhden pelin jolla oli hintaa 750€. Oli muutes pirun hyvä soitin. Epiphonen Gothic V:tä olen pikaisesti testaillut ilman vahvistinta ja ihan OK-peliltä vaikutti. About 500-600€ hintainen Hamer Vector (flygariklooni) roikkuu paikallisen liikkeen seinällä.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ihan tosissaan. Kitarakin on käytetty ja sen saa halvalla enkä tee toisella oikeakätisellä mitään=). -Ushimir |
hapan 07.09.2007 16:41:45 | |
---|
Juu kyllä, minä päätän. Päätän myös laitatko aamulla muroihisi rasvatonta vai kevytmaitoa. Onko pakko laittaa, jos ei syö muroja? Nojoo syyään sit.. |
Spike 07.09.2007 17:50:05 | |
---|
Ja jos joku jäi vielä arvailemaan, niin ensimmäisessä tähän ketjuun postaamasani viestissä hain sitä, että tuon mallisilla kitaroilla on suht hankala soittaa istuen. Ei mahdotonta, mutta hankalaa. Nimimerkin hapan mainitsemaa osaamista se ei välttämättä vaadi, mutta totuttelua varmasti. Joo, ehkä 15 minuuttia meni löytää hyvä soittoasento istualtaan, jos edes sitä. Yhtä helppo soittaa istualtaan kuin stratokin. Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart! |
PLing 07.09.2007 19:11:33 (muokattu 07.09.2007 19:13:50) | |
---|
Sekä Explorer- että V-malliset kitarat on tarkoitettu seisten soittamiseen. Istuen en saa niitä tukevasti mitenkään. Tähän täytyy Explorerin soittajana takertua sen verran että tuo Explorer jämähtää jalan päälle ehkä tukevammin kuin mikään tähänastisista luutuista. Ei sitä soittoasentoa voi kovin mukavaksi kehua bodyn ison koon (käden joutuu taiteilemaan rungon ohi) tai painon takia mutta kyllä se sylissä pysyy. Mikäli haluaa aitoa Gibsonia, käytettyjä tuntuu liikkuvan jopa 800€ luokassa, joskus torilla ja joskus muualla. Oma tuli maksamaan 1100€ mutta ostinkin käytettynä Kanadasta kun valkoista piti saada eikä Suomessa ollut myynnissä. :) Doh, nakki. |
Dropped C 08.09.2007 01:44:38 | |
---|
"Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
ranttis 08.09.2007 11:04:36 | |
---|
joo tottakai tollaset olis kingejä mut sillä mun frendillä on aika tiukka budjetti et alle vissataa tarvis olla. käytetty ei kelpaa vaik oon yrittäny suostutella kattomaan käytettyjä mut ku ei ni ei. kiitti nyt kumminki. ranttis |
Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |