Robert 23.01.2004 21:48:53 | |
---|
Dire Straits- Brothers In Arms Led Zeppelin-Stairway To Heaven Eagles-Hotel California Siinähän niitä on hävyttömän hyviä biisejä... Musiikki parhaimmillaan on sitä, että yksinkertaisen sointukulun päälle improvisoidaan teknisesti haastava soolo... |
Fuzzball 23.01.2004 23:10:15 | |
---|
Vain yksi: Heavy metal perse - Legenda taikamiekasta. Siinä on yksi kaikkien aikojen onnistuneimmista kappaleista. Hoho,tämä on kyllä legenda todellakin.Jos ei nyt,niin tulevaisuudessa. Rakasta itseäsi jotta muutkin rakastaisivat sinua... |
Vilhelmus 23.01.2004 23:13:21 (muokattu 25.01.2004 16:44:35) | |
---|
Ainakin puolet niistä, joissa on ollut tekijätiimissä Desmond Child. Sitten ehkä joku Maidenin eeppisempi veto, vaikka Afraid To Shoot Strangers. Tai vaiks Revelations. |
L.Ruoska 24.01.2004 12:38:51 | |
---|
Coldplayn God put a smile on your face. Se on ihan turha bändi musta ja laiska biisikin mutta heti kun kuulin ekaa kertaa sen biisin tunnarikitaramelodian ni rupes ketuttaa että olen niin surkee soittamaan enkä voi keksiä mitää tuollaista ;-) Se näppäilymelodia rokkaa ihan sikana!! Kaikki muu siinä yhtyeessä on ihan turhaa ja tylsää. WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
L.Ruoska 24.01.2004 12:40:38 | |
---|
Faith No More - Digging the grave (taisi tullakin jo kerran..) Ja haluaisin joskus soittaa bändissä joka levyttää yhtä hyvän älpän kun King for a day! Se on kaikkien aikojen paras yksittäinen levy. WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
Errorist 24.01.2004 12:56:23 | |
---|
The Offspring - Come Out And Play & Self Esteem Nirvana - lähes koko tuotanto Led Zeppelin - Stairway To Heaven Metallica - Nothing Else Matters Käykääpäs veljet ja siskot tutustumassa uusiin EuroNicen sivuihin. |
saturnzreturn 24.01.2004 21:52:47 | |
---|
Deep Purple - Highway star, voi jumanklavita ja skeeppi, mikä kappale. kyllä, kyllä...meinas paska pörähtää punttiin kun tämän kuuli ensimmäistä kertaa.... hieman omaani vielä täydennystä... pantera - becoming, shedding skin ei naiset käy paskalla |
Tupuna 25.01.2004 16:26:34 | |
---|
Absoluuttinen Nollapiste - Pyhä Nynny * aivan helmi melodia ja soinnutus yleensäkin. Sanat ovatkin sitten jotenkin biisille muuten vastakkaiset, mikä vähän rikkoo "rakkauslaulumaista tunnelmaa", mutta loistobiisi silti! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Stain 25.01.2004 20:24:40 | |
---|
Nirvanalla on paljon lauluja joista olen kateellinen. Smashing Pumpkins on toinen bändi. Erityisesti tällä hetkellä nämä: -Koko Mellon Collie And The Infinite Sadness-tuplalevy -I Am One -Rhinoceros -Snail -Cherub Rock -Once In A While -Mayonaise -Eye -The End Is The Beginning Is The End -Crestfallen -For Martha Onhan niitä.. Beatlesilta myös: -A Day In A Life -Strawberry Fields Forever -I'm So Tired -Tomorrow Never Knows Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
-J 25.01.2004 23:31:52 | |
---|
Stairway to heaven ja Bohemian Rhapsody. Molemmissa on jotain käsittämätöntä musiikillista nerokkuutta eikä kumpikaan biiseistä ole tylsä missään vaiheessa. Mikä olisi tullut Titanic -elokuvan nimeksi, jos pääosassa olisi ollut Arnold Swarzenegger? *Muskelivene |
bastardo 25.01.2004 23:48:18 | |
---|
Tässä luotetaan Zeppeliiniin: Since I've Been Loving You Achilles Last Stand Kashmir Noi nyt ainakin tältä seisomalta. Skiggeböö |
venalaine 26.01.2004 00:41:48 | |
---|
oli kyllä samat fiilikset, puulla päähän lyöty..paitsi että kuulin sen ensimmäisen kerran slashin soittamana kuuluisassa pariisin livessä, mutta silti... Mahtaakohan kellään täällä olla nauhalla tuota pariisin liveä. Ajattelin vaan kun sehän tuli joskus telkkarista, itsellänikin se oli mutta on perkele hukkunut johonkin. Jos jollakin tuo olisi ja voisi kopsia vaikka VHS:nä tai DVD:nä niin olisin vallan otettu. MONO SOUND |
Bantuteurastaja 26.01.2004 03:22:59 | |
---|
Rok - Fukked Rok - Multidimensional Mentality Anal Cunt - Flower Shop Guy Sadistik Exekution - Ultra Maximizer of Agony DOKAKA - The Trooper |
No voi että kun minä oon niin Fripille ja pojille kade tuosta In The Court Of The Crimson King levystä... sen mie olisin halunnu tehä... Ja yksittäinen biisi varmaan olis toi Starless samaiselta orkesterilta... joku on vielä avatarinkin varastanut... Proge=Mahtavaa, Metalli=ihan ok, Proge+Metalli=Maailman paras sekoitus |
saturnzreturn 26.01.2004 07:12:33 | |
---|
Tässä luotetaan Zeppeliiniin: Since I've Been Loving You Achilles Last Stand Kashmir Noi nyt ainakin tältä seisomalta. ei yhtään helloweenin biisiä ollu sun listassa... ei naiset käy paskalla |
saturnzreturn 26.01.2004 07:13:48 | |
---|
Mahtaakohan kellään täällä olla nauhalla tuota pariisin liveä. Ajattelin vaan kun sehän tuli joskus telkkarista, itsellänikin se oli mutta on perkele hukkunut johonkin. Jos jollakin tuo olisi ja voisi kopsia vaikka VHS:nä tai DVD:nä niin olisin vallan otettu. netistä oon ottanu kun rupes kans kaiveleen kun jollain 92-vhs:llä mulla toi on,mut eipä taho löytyä... ei naiset käy paskalla |
Nigo 26.01.2004 12:44:46 | |
---|
Tollasella kateellisella ihailulla ei kyllä pitkälle pötkitä. Eihän se säveltäjä niin tärkeässä osassa ole, kuin itse kappale... Ja vois todeta, et 90% kaikista kappaleista jotka ovat ns. legendoja, ovat kairautuneet ajan myötä alitajuntaan elämää suurempina... nykyään tehdään ihan yhtä laadukasta musaa ehkä 30 vuoden päästä näitä sitten arvostetaan. Elät vain yhdesti Tohtori ei, joten ota itsellesi kultainen silmä ja tatuoi pallosalama, koska huominen ei koskaan elä. |
Exhausted 26.01.2004 14:34:38 | |
---|
-Koko Mellon Collie And The Infinite Sadness-tuplalevy
olen kyllä erittäin kateellinen "We only come out at night"-kappaleesta, en ikinä pystyisi tekemään yhtä paskaa biisiä |
saturnzreturn 26.01.2004 17:52:07 | |
---|
Tollasella kateellisella ihailulla ei kyllä pitkälle pötkitä. Eihän se säveltäjä niin tärkeässä osassa ole, kuin itse kappale... Ja vois todeta, et 90% kaikista kappaleista jotka ovat ns. legendoja, ovat kairautuneet ajan myötä alitajuntaan elämää suurempina... nykyään tehdään ihan yhtä laadukasta musaa ehkä 30 vuoden päästä näitä sitten arvostetaan. ? ei kai kukaan sanonut että sen tarvis olla joku smoke on the water/smells like teen spirit?...uusin mikä mun listassa oli oli se provider, viime vuodelta... ei naiset käy paskalla |
Stain 26.01.2004 23:23:02 | |
---|
olen kyllä erittäin kateellinen "We only come out at night"-kappaleesta, en ikinä pystyisi tekemään yhtä paskaa biisiä Kyllä se teidän biisit pesee 10-0, mitä nyt muutaman olen kuunnellut kotisivuiltanne. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |