Aihe: Laney LC30
1
shovi
07.09.2007 16:55:34
Kyselen tässä erään toisen puolesta tällaisesta Laneyn vanhasta LC30 styrkkarista, josta on tosiaan poistettu itse vahvistinosa kokonaan. Putket siellä oli vielä sisällä mutta mitään muuta itse vahvistimeen kuuluvaa ei löytynyt. Onko mahdollinen operaatio juottaa tuonne joku toinen (esim. uraltone) tai löytää peräti toinen samanlainen? Mistäköhän löytäisi jampan sen tekemään? Mulla periaatteessa löytyisi käyttöä ihan pelkälle kaapillekin, millaisia muutoksia pitäisi tehdä jotta sen saisi siihen käyttöön, entäpä se saundi? Missä hinnoissa liikutaan tämmöisen pelin kanssa?

Ja niitä kuvia löytyy tästä: http://picasaweb.google.com/samuel.hovi/Laney
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
saastari
08.09.2007 09:27:35 (muokattu 08.09.2007 09:28:07)
Onko kuva nimenomaan kuvailemastasi yksilöstä? Minun silmääni näyttäisi siltä, että vahvistinosan roipetta olisi hyvin runsaasti jäljellä, mutta ei putkia.
Sakkesetä
shovi
08.09.2007 09:39:51
Onko kuva nimenomaan kuvailemastasi yksilöstä? Minun silmääni näyttäisi siltä, että vahvistinosan roipetta olisi hyvin runsaasti jäljellä, mutta ei putkia.

Jep, on juuri siitä. Toi sininen mötkylä on ainakin putki, siellä on takana vielä toinen. Minähän en näistä mitään tiedä, mutta etusputkia ei ainakaan ollut ja aika riivityltä näytti. Ei siellä pitäis mitään muuta vahvistimesta olla kuin piuhanpätkiä ja potikat.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
slerbis
08.09.2007 10:08:24
Jep konkkiahan ne. Ja muutenkin näyttää, että tuolla on vielä vaikka kuinka paljon roinaa sisällä.. Ettei vain puuttuisi putket ja mahdollisesti ulostulomuuntaja, sitä kun en tuosta huomannut. Onko putkien kannat paikoillaan?
A tergo in bona nates
shovi
08.09.2007 10:22:40
Toi sininen mötkylä on konkka.

Ok, olen taas viisaampi. Kiitos.

Näyttää, että tuolla on vielä vaikka kuinka paljon roinaa sisällä.. Ettei vain puuttuisi putket ja mahdollisesti ulostulomuuntaja, sitä kun en tuosta huomannut. Onko putkien kannat paikoillaan?

Jaa-a, en osaa yhtään sanoa. Pitäiskö hoitaa lisää kuvaa tuosta vahvistinosasta? Mun kysymys on nyt tässä se, että millaisella panostuksella tuon saisi soittokuntoon?
duc
08.09.2007 11:17:48 (muokattu 08.09.2007 11:21:32)
Lähikuvia tarvis sisuskaluista. Näkisi että mitä sieltä puuttuu. Päätemuuntaja ja putkikannat, ja jotain muuta taitaa uupua... ja kotelon alaosan suojalevyt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)