slapvete 06.02.2007 14:40:47 | |
---|
Juu juu... Tuo basson gigbagissä ja jos joku kyselee, sanoo, että oli koko reissun mukana Suomesta asti. Täytyyhän soimannin reenata lomallakin. Toinen hyvä vaihtoehto on tietenkin laittaa taskut täyteen kannabista, näyttää vainoharhaiselta ja säpsähdellä aina kun joku katsoo kohti. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |
dmparanoid 06.09.2007 20:28:46 | |
---|
Mitenkäs jos jenkeissä asuva kaveri ostaa basson minulle ja tuo sen samalla Suomeen tullessa minulle. Voiko hän kävellä vain pokkana tullin ohi? |
Voiko hän kävellä vain pokkana tullin ohi? Todennäköisesti joo, epäilisin mutulla. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Seba 07.09.2007 00:52:11 | |
---|
Ilman mutua, voi. Näin olen saanut jos jonkinlaista kamaa "käsimatkatavarana" :) |
ku_osais 08.11.2007 17:12:49 (muokattu 08.11.2007 17:13:54) | |
---|
Moi, Duunimatkaa pukkaa USAan ja dollarin nykykurssilla amerikan jazzari Gasittaa (liikkeen hyllystä, kova kotelohan noissa tulee kaupan päälle). Eli kysyisin tuoreita kokemuksia: -Basson kuljetus jenkkilän sisäisillä? -ALVin välttely (ja sen potentiaaliset seuraamukset) Suomen päässä? -Mites fenderin vakiokotelo kestää rahtipuolen kavereiden "hellää" käsittelyä? Eli lähinnä haetaan sitä että tuonko kotelossa vai ruuvaanko kaulan irti -> basso palasina matkatavaroihin (onko tässä jotain arvaamattomia riskejä, veikkaan että kaupan myyjällä naama venähtää kun pyydän hakemaan ruuvimeisselin) ja ostan kotelon vasta Suomesta. |
Larmer 08.11.2007 17:41:11 | |
---|
Viimekesänä tuttuni toi kitaran uuesaan puolelta ja ilmeisesti meni ongelmitta käsitavarana pehmeässä laukussa. Ei veroja tai muuta. Hieman tanakka yksilö |
Seba 09.11.2007 00:03:06 | |
---|
Kyllä itse lähtisin käsimatkatavaroihin laittamaan kovassa laukussa koneeseen sisälle. Niistä mitään alveja tai tulleja joudu maksamaan, koska olet muusikko ja tulit keikalta :) Ei sitä edes kysytä jos mukana raahaat. |
J.Hollström 09.11.2007 10:09:52 | |
---|
Kyllä itse lähtisin käsimatkatavaroihin laittamaan kovassa laukussa koneeseen sisälle. Basso kovassa laukussa vie aika ison / pitkän tilan. Harvemmassa lentokoneessa on semmoisia käsimatkatavarahyllyjä, johon tommosen voi tyrkätä. Eli olet täysin lentoemojen armoilla huoliiko ne sen laukun johonkin toiseen paikkaan. Turistiluokassahan käsimatkatavarat suositellaan sijoittamaan edessä olevan matkustajan penkin alle. Siinähän sullot sitä casea sinne kaverin jalkoihin... Pehmeän pussukan kanssa saattaa olla vähän helpompi operoida. Ei ole tosin kokemusta ko. aiheesta. Lentomatkustamisesta kylläkin. |