BigPapa 06.09.2007 17:52:17 | |
---|
Kuusikielisen perusvire, mutta tabeissa 7 kieltä? :D Näyttäs ihan 6 kieleltä mun silmään... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk |
oiva tumpeloinen 06.09.2007 17:54:09 | |
---|
Näyttäs ihan 6 kieleltä mun silmään... Mulla näkyy 12. =) |
BigPapa 06.09.2007 17:55:33 | |
---|
Mulla näkyy 12. =) Hetki, tarkennan okuläärejä karhulla.... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk |
Ambitus 06.09.2007 17:56:44 | |
---|
Jeps. Thänks! joo eippä mittään. Meni kyl hetken aikaa muistellessa et mitä ihmettä siihen soitti. Muistan kun väännettiin kättä Pertun kans tosta kohasta. Soitin siihen eka sellasen hieman "hitaamman ja vähemmän nuotteja"-likin, mut se ei kelvannu maestrolle ku piti saada kuulemma maailman nopein dimilikki. En nyt sit tiä onko toi se "maailman nopein", mut se nyt jäi levylle:D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Antti1 06.09.2007 17:57:44 | |
---|
Kylläpä sitä osaa ihminen katsoa kieroon. Olisin voinut vannoa... Monta kertaa tarkistin vielä. Damn, I'll get me coat... "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Räkkipeli 06.09.2007 17:58:15 | |
---|
joo eippä mittään. Meni kyl hetken aikaa muistellessa et mitä ihmettä siihen soitti. Muistan kun väännettiin kättä Pertun kans tosta kohasta. Soitin siihen eka sellasen hieman "hitaamman ja vähemmän nuotteja"-likin, mut se ei kelvannu maestrolle ku piti saada kuulemma maailman nopein dimilikki. En nyt sit tiä onko toi se "maailman nopein", mut se nyt jäi levylle:D Heh, tuntuu että Pertulle riittää vaan ääripäät. =) Joo onhan tossa enemmän ku paljon haastetta saada se siihen nopeuteen mitä vedit ja puhtaasti. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Ambitus 06.09.2007 18:03:24 (muokattu 06.09.2007 18:04:32) | |
---|
Heh, tuntuu että Pertulle riittää vaan ääripäät. =) Joo onhan tossa enemmän ku paljon haastetta saada se siihen nopeuteen mitä vedit ja puhtaasti. =D joo onhan se aika ääripää-kaveri=D ei toi nyt sillee kovin paha likki oo jos sitä hitaasti soittelee, mut ängeppäs noi 50 nuottii kahteen sekuntiin=D E: nyt muistin! siin likis on 54 nuottia! eli multa puuttuu tosta tabista muutama. tarkistetaanpas.... Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
overdoze 06.09.2007 19:03:10 (muokattu 06.09.2007 19:04:10) | |
---|
Pidin ihan läppänä koko kisaa muutenkin, mutta eiköhän se ole tässä jo nähty. Vituttaa jo nyt kun osallistuin sillä läppäpuolenminuutintilu-setillä. Ihan vaan sen takia, että joku saattaa oikeesti luulla, että olin kisassa "mukana". Ajattelin, että sillä olisi saattanut saada promoa omalle bändille youtuben yms. kautta, kun on naama näkyvillä. Aikuiset äijät soittaa kilpaa kitaraa. Ja ei muuta ku bänditouhuihin taas! Ambituksella kova veto. Kasperilla tiukkoja lickejä. Kaiken maailman virtuooseja kisa pullollaan, mutta idols-karsinnoissakin on enemmän aikaa, kuin minuutti. (Tosin monella meni reilusti yli, mikä on jo epäkohta sinänsä). Ambitus voisi käydä äänittämässä ne jutut sinne levylle. Tai sitten uusi kisa lähetettävien demonauhojen perusteella, joissa pitää soittaa jokin pidempi kappale. Tai sitten äijät livenä riviin ja antaa paukkua! |
noxbenton 06.09.2007 19:18:41 | |
---|
Hehe, huolella tehdyt sivut on kyllä.. ei tartte ku tuhota evästeet selaimesta, niin voit äänestää aina vaan ja uudestaan.. :p |
Ja vielä kirjoitusvirhein koristeltu tuo sivu, vähän epävirallisen oloista |
-mr.crowley- 06.09.2007 19:57:54 | |
---|
Ei ole mikään vika. Itse lisäsin kasperille ensimmäiset 300 ääntä. |
stuntguitar 06.09.2007 20:02:26 | |
---|
Ei ole mikään vika. Itse lisäsin kasperille ensimmäiset 300 ääntä. No sepäs oli järkevä teko. |
-mr.crowley- 06.09.2007 20:12:51 | |
---|
Niin olikin. |
stuntguitar 06.09.2007 20:38:54 | |
---|
Niin olikin. Missä mielessä? |
livingdread 06.09.2007 21:01:14 | |
---|
Pidin ihan läppänä koko kisaa muutenkin, mutta eiköhän se ole tässä jo nähty. Vituttaa jo nyt kun osallistuin sillä läppäpuolenminuutintilu-setillä. Ihan vaan sen takia, että joku saattaa oikeesti luulla, että olin kisassa "mukana". Ajattelin, että sillä olisi saattanut saada promoa omalle bändille youtuben yms. kautta, kun on naama näkyvillä. Aikuiset äijät soittaa kilpaa kitaraa. Ja ei muuta ku bänditouhuihin taas! Ambituksella kova veto. Kasperilla tiukkoja lickejä. Kaiken maailman virtuooseja kisa pullollaan, mutta idols-karsinnoissakin on enemmän aikaa, kuin minuutti. (Tosin monella meni reilusti yli, mikä on jo epäkohta sinänsä). Ambitus voisi käydä äänittämässä ne jutut sinne levylle. Tai sitten uusi kisa lähetettävien demonauhojen perusteella, joissa pitää soittaa jokin pidempi kappale. Tai sitten äijät livenä riviin ja antaa paukkua! Hehee, kitarasankareiden Idols kisa..:-) mahtavasti sanottu! Jos tämä olis ollu sen niminen, niin olisin jättänyt osallistumatta. Tulin illalla kotiin ja täällähän on kunnon kauniit ja rohkeat meneillään noitten äänien kanssa. Mä lueskelin topicin viimeiset 100 viestiä äsken, ja luulen että äänestäjät ottaa tän homman vakavammin kuin osallistujat. Siksipä juuri mulla ei ole tapana mihinkään skaboihin osallistua. Mä olisin aika huolissani jos joku tällasiin osallistuis sellasella "Game-On" -asenteella =) joten suotta sua vituttaa tää homma! Mä olen täs ihan samoista syistä mukana kun sinäkin, ja luulempa etta niin ovat kaikki muutkin! Mä olen ainakin löytänyt tosi hyviä bändejä ja soittajia kun oon koittanu seurata ja tutustua. Kenenkään ei kuulu eikä tarvitse pyydellä anteeksi että soittaa soitinta ja osallistuu tällaseen! "sit siinä exitus-vaiheessa voi aina pojotella vähän fikkarilla öögaan" -Luomuteurastaja
http://www.youtube.com/watch?v=dW5wAM9M6Pw |
livingdread 06.09.2007 21:25:49 | |
---|
Vieläkö muuten Tomma pidät kitaratunteja? Jätkältä haluis pölliä kyllä tekniikan, siis aivan uskomatonta settiä, varsinkin kun kattelin tuon Hateformin videon youtubesta. Hatunnosto. Opettaminen on pääasiassa mun elinkeino tällähetkellä. 3-4 päivää viikossa menee siihen! Mitä tuohon hateformin videoon tulee, niin se kuvattiin viime Joulukuussa porissa ja pidettiin sillon pikkujoulut. Oltiin kuvauspaikalla loppuillasta melko jallu-höyryissä=) Muutenkin tuollasen epilepsiakohtaus soolon päälle voipi tällä budjetilla olla hankaluuksia saada sormisynkka kohdalleen=) Varsinkin kun on vähän laagereissaan.. Kiitz kumminkin! Mutta nyt sohvalle sie tulee Lost----> "sit siinä exitus-vaiheessa voi aina pojotella vähän fikkarilla öögaan" -Luomuteurastaja
overdoze 06.09.2007 21:54:34 (muokattu 06.09.2007 21:57:12) | |
---|
Mä olen ainakin löytänyt tosi hyviä bändejä ja soittajia kun oon koittanu seurata ja tutustua. Kenenkään ei kuulu eikä tarvitse pyydellä anteeksi että soittaa soitinta ja osallistuu tällaseen! Nimenomaan. Ei kenenkään anteeksi tarvitse pyydellä. Soittaminenhan on kivaa, ja oli todellakin hauska nähdä, kuinka sairaan kovia jätkiä tästäkin maasta lyötyy. Vaikka mukana olleet ovatkin varmasti vain murto osa kaikista kovista jätkistä. Ilo silmälle, kun jätkät soittavat hyvin ja että kitaran soittaminen kiinnostaa. Rock on! |
ryynikuolettaja 06.09.2007 23:47:36 | |
---|
Ei muna mitä touhua.. Tuntu niin nöyryytykseltä ylipäätänsä osallistua koko skapaan ja sitten se menee vielä tollaseks hoho:D Millonkohan toi äänestysripulointi loppuu? koko osallistuminen kaduttaa jo niin että voisin kyllä repiä oman pätkäni menemän koko saatanan liejusta heh.. tämmösien järkkääjille hanhi sanoisi: "imekää nyt vittu niitä munianne" -Taantunut Naali- |
-Cale 06.09.2007 23:49:38 | |
---|
Ei ei... Tämä menee nyt ihan pelleilyksi, meinasin äänestää mutta satuin lukemaan muutaman viimeisen sivun viestit, joten totesin sen hyödyttömäksi. Onko Sonyltä kuulunut mitään, josko ottaisivat uusiksi? Ja paremmalla menestyksellä tällä kertaa. |
livingdread 07.09.2007 00:21:56 (muokattu 07.09.2007 00:23:54) | |
---|
Ei muna mitä touhua.. Tuntu niin nöyryytykseltä ylipäätänsä osallistua koko skapaan ja sitten se menee vielä tollaseks hoho:D Millonkohan toi äänestysripulointi loppuu? koko osallistuminen kaduttaa jo niin että voisin kyllä repiä oman pätkäni menemän koko saatanan liejusta heh.. tämmösien järkkääjille hanhi sanoisi: "imekää nyt vittu niitä munianne" -Taantunut Naali- Sä oot Emil? Ei pitäis olla mitään kaduttavaa! Sun soittonäyte oli dynamiittia alusta loppuun! Ja sun bändi oli mulle uus tuttavuus! Pistä vaan reippaasti youtubeen lisää niitä kuppa/klamydia-tuhoomis ohjeita niin ei paljon tarvitse enää skaboihin osallistua: tulee sit jo automaattisesti kutsu seuraavalle Guitar Heroes levylle kysymättä;-) "sit siinä exitus-vaiheessa voi aina pojotella vähän fikkarilla öögaan" -Luomuteurastaja