Aihe: Tiluttamaan idolien kanssa
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1013 14 15 16 17
Koskos
06.09.2007 13:22:51
Ambituksen setti on tyylitajuisinta ehdottomasti, joten propsit ja pointsit sinne.
An ego germ is just beginning to be
Räkkipeli
06.09.2007 13:23:04
Jotenki tuli kyseen alaistettua se, että äänestetäänkö tässä nopeinta ja taitavinta kitaristia, vai sitten parasta hevikitaristia?

Niillä täytyy olla jokin ero minusta.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ambitus
06.09.2007 13:26:51

Tai sitten sillä on vaan paljon faneja.

=D joo aika outoja faneja ku nyt vasta alkoivat äänestää=D 316 ääntä...
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
BigPapa
06.09.2007 13:34:23

Tai sitten kaveri nakuttaa itelleen pojoja....
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk
-mr.crowley-
06.09.2007 13:37:53
Tai sitten minä.
mll
06.09.2007 13:44:22
Kasperille tuli muuten yhtäkkii joku sata ääntä alle puolestunnis! tässä haiskahtaa vilunki!

E: ja kokoajan nousee...nyt on 262 ääntä kasperilla ja hetki sitten sil oli alle sata.

Vähän samaa ihmettelin.

Onkos tuollaista systeemiä helppo huijata? Minä en ainakaan pystynyt äänestämään omalta koneeltani kuin kerran.
Ambitus
06.09.2007 13:44:30 (muokattu 06.09.2007 13:47:47)

aika randomii settii...taitaa tässäkin kisas olla loppujen lopuks kyse siitä, et kuka jaksaa istuu koneellaan ja nakutella pointseja itelleen. Mullaki alko nousta yhtäkkii pisteet...ja se en ole minä kuka niitä pojoja nakuttelee...

E:414
Ville81
06.09.2007 13:46:17
Kasperille tuli muuten yhtäkkii joku sata ääntä alle puolestunnis! tässä haiskahtaa vilunki!

E: ja kokoajan nousee...nyt on 262 ääntä kasperilla ja hetki sitten sil oli alle sata.

Tai voihan sillä olla laaja ystävä/kannatuspiiri. Kaveri on kuitenkin aika tunnettu. Soittanut esim Gamma Rayn kanssa.
"Ei mun tartte virittää, soitan säröllä". -Kuultu musiikkiliikkeessä 2005
BigPapa
06.09.2007 13:50:01

Tai voihan sillä olla laaja ystävä/kannatuspiiri. Kaveri on kuitenkin aika tunnettu. Soittanut esim Gamma Rayn kanssa.

Tosiaankin, evästeet kun poistaa niin voi latoo ääniä vaikka miten paljon...
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk
Xizor
06.09.2007 13:51:28

Näinhän se on....olis kannattanut tuohon edes duunata sellainen systeemi että se rekisteröi IP:n josta ääni on tullut. Sitäkin nyt pystyy huijaamaan, mutta vaatis jo vähän enemmän vaivaa.
The difference between genius and stupidity is that genius has limits.
Räkkipeli
06.09.2007 13:52:28
Ompa paska systeemi jos noin helppo huijjata.

Vai voisiko olla että tietoja päivitetään?
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
BigPapa
06.09.2007 13:53:52

Joo, ei voi...
Ambitus
06.09.2007 13:55:25 (muokattu 06.09.2007 13:58:03)

Näinhän se on....olis kannattanut tuohon edes duunata sellainen systeemi että se rekisteröi IP:n josta ääni on tullut. Sitäkin nyt pystyy huijaamaan, mutta vaatis jo vähän enemmän vaivaa.

joo-o...alkaa mennä maku tosta skabasta...toisin sanoen alkaa vituttaamaan kun selkeesti musiikillisillä anneilla ei ole mitään tekemistä tän skaban kanssa.

Mä oon nyt tässä viettäny krapulapäivää koneella ja tsiigannu tota kuinka äänet vaan nousee. alle 45min meni jollakin antaa noin 320 ääntä.
J.Hollström
06.09.2007 13:55:39

Kavereiden kohtuu no-name bändin video oli kerran Ylen Nordiska Videolistan -äänestyksessä, ja nousi ykköseksi kun hakattiin sitä äänestysnappulaa ihan simona. Olihan siinä naurussa pitelemistä. No, video pyöri pari viikkoo ykkösenä ruudussa.
That's it, but not shit. Paras sointu = G#majAb.
kid ego
06.09.2007 13:56:13
joo-o...alkaa mennä maku tosta skabasta...toisin sanoen alkaa vituttaamaan kun selkeesti musiikillisillä anneilla ei ole mitään tekemistä tän skaban kanssa.

Nopein voittaa - aina. Ja tässä myös se jolla on eniten kavereita jotka ottaa cookiet päältä.

Teet kato oman levyn, ja vitusti paremman.
"Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia
Kolada
06.09.2007 13:56:33
Joo, ei auta ku levittää tätä linkkiä netissä :) http://imperivmi.net/sonybmg/index.php?act=castVote&id=8
kid ego
06.09.2007 13:59:44
Joo, ei auta ku levittää tätä linkkiä netissä :) http://imperivmi.net/sonybmg/index.php?act=castVote&id=8

Taisin just tehdä jotain.
"Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia
Räkkipeli
06.09.2007 14:00:49
Taisin just tehdä jotain.

Äänestit Kasperia? =D
Xizor
06.09.2007 14:00:59 (muokattu 06.09.2007 14:04:22)

Onpas surkea systeemi..tuon kun avaa FireFoxilla uuteen Tab- sivuun niin aina lävähtää ääni. Ei tarvi edes nollata pipareita. =D

Tässä koodais kymmenessä minsassa pikku softan, joka kutsuu tuota URLia kerran 5 sekunnissa....tulis hiukka ääniä. =D
The difference between genius and stupidity is that genius has limits.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)