zily 05.09.2007 15:06:37 | |
---|
ei se mitn! |
sirdickyj 05.09.2007 15:13:16 | |
---|
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
moderndrummer88 05.09.2007 16:17:15 | |
---|
Näinkö on? http://www.youtube.com/watch?v=6_COMJRaCZw On. Samaa tavaraa se tuossakin vetää. Mutta videosta tuli mieleen, että Paicehan olisi kanssa noita vanhan liiton rokkirumpaleita, niin voisikohan hän olla oikea mies bonzoa "tuuraamaan"? "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
markkuliini 05.09.2007 16:19:26 | |
---|
Näinkö on? Näin mielestäni on. Vaikka nykyään Peppersit soittavat hitaampaa kamaa kuin aiemmin, niin ei se tarkoita automaattisesti sitä että rumpali soittaisi erityisen "taakse". Jotenkin Chad ei vaan mun korvaan ole koskaan kuulostanut erityisen raskaalta, eikä tuo clippi muuttanut käsitystäni. Hieman samantyylistä soittoa viljelee Rage Against the Machine:n Brad Wilk ja hän on minun korvaan paljon raskaampi ja groovaavampi rumpali. Sopisi niillä ominaisuuksilla paljon paremmin Zeppeliiniin kuin Chad, musta siis. http://www.youtube.com/watch?v=RFFt_S6qx0khttp://www.youtube.com/watch?v=fHYjTNi0jOM Chadilta olen nähnyt paljon tällaista kamaa, joten siksi minulla ei ole vahvaa kuvaa hänestä "laid-back"-rumpalina |
MK73 05.09.2007 17:05:04 | |
---|
Minusta tämän tuuraajan (kuka sitten lieneekään?) pitäisi oikealla asenteella ja sopivasti heittää omaa tulkintaa kehiin. Ehkä nolointa olisi yrittää soittaa iskulleen kuin Bonham, kuitenkin epäonnistumalla siinä. Se kun ei kumminkaan miestä takaisin tuo. |
hollmi-5 05.09.2007 20:43:28 | |
---|
Minusta tämän tuuraajan (kuka sitten lieneekään?) pitäisi oikealla asenteella ja sopivasti heittää omaa tulkintaa kehiin. Ehkä nolointa olisi yrittää soittaa iskulleen kuin Bonham, kuitenkin epäonnistumalla siinä. Se kun ei kumminkaan miestä takaisin tuo. Led Zeppeliinin soundin tunnistettavimpia tekiöitä oli Bonzon soundi ja tyyli. Koska mahdollinen comebackkiertue olisi vain vanhan muistelemista, olisi rumpalin syytä kunnioittaa Johnin käsialaa. Siis yrittää imitoida mahdollisimman tarkasti. Eli olen tästä nyt varmaan erimieltä monenkin kanssa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jaska 05.09.2007 21:02:42 | |
---|
Eli olen tästä nyt varmaan erimieltä monenkin kanssa. Samaa mieltä. Ei siinä voi mitenkään kovin vapaasti lähteä tulkitsemaan. Bonzon rumpuraidat on kuitenkin yks Zeppelinin tärkeimmistä tekijöistä. |
50000 05.09.2007 21:35:36 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=fHYjTNi0jOM Chadilta olen nähnyt paljon tällaista kamaa, joten siksi minulla ei ole vahvaa kuvaa hänestä "laid-back"-rumpalina Tukka oli tuossa kyllä aika mukavan laid-back jo - mitähän lippiksen alle nykyään kuuluu? Vedellä mullet laelle? Mutta heitetään keskusteluun Matt Cameron. Ei kai vielä mainittu? Tuli vain mieleen omalla tavallaan groovaavana hevi/hard rock -rumpalina. Opponoikaa vapaasti, en nyt kauheasti analysoinut, yritin vain saada jotain asiaakin tähän viestiin... |
MK73 05.09.2007 21:45:26 | |
---|
Led Zeppeliinin soundin tunnistettavimpia tekiöitä oli Bonzon soundi ja tyyli. Koska mahdollinen comebackkiertue olisi vain vanhan muistelemista, olisi rumpalin syytä kunnioittaa Johnin käsialaa. Siis yrittää imitoida mahdollisimman tarkasti. Eli olen tästä nyt varmaan erimieltä monenkin kanssa. Jep. Mutta Bonzo on silti kuopattu, sen ymmärtää jokainen. Hänen elämäntyönsä on levyiltä kuultavissa. Mun mielestä käsialan kunnioitus ja pieni omalisä eivät sulje toisiaan pois. En suinkaan tarkoittanut biisien sovittamista rumpujen osalta täysin uusiksi. John itsekin tulkitsi keikoilla, itseasiassa melko paljonkin. |
Linnunlaulupuu 05.09.2007 22:15:04 | |
---|
Jatkuvan Zeppelin-kohun ja kaikenlaisen mehustuksen takia koko homma on menettänyt mielenkiintonsa. Rummuissa voisi yhtä hyvin olla vaikka Meg White tai Dick Cheney. Kunnia toki Bonzolle. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
50000 05.09.2007 22:19:40 | |
---|
Jatkuvan Zeppelin-kohun ja kaikenlaisen mehustuksen takia koko homma on menettänyt mielenkiintonsa. Rummuissa voisi yhtä hyvin olla vaikka Meg White tai Dick Cheney. Kunnia toki Bonzolle. Tipper Gore? "Tipper loved music and played the drums in a band called the Wildcats when she was in high school. One night, while attending a high school dance, she met a young man named Al Gore. They were married in 1970 and have raised four children." http://clinton4.nara.gov/WH/kids/html/tipper.html |
jazzmies 05.09.2007 22:46:10 (muokattu 05.09.2007 22:47:07) | |
---|
John itsekin tulkitsi keikoilla, itseasiassa melko paljonkin. Näin juuri. Vaikkapa se tripla-live tai BBC-sessioiden Paris-teatterin setti osoittaa Bonhamiin olevan muuta kuin oma pastissinsa. Studio-vedot olivat sen hetken tai kauden tulos - livenä tuli esille Bonhamin ja koko bändin jazzmaisuus: improvisointi, improvisointi ja improvisointi. Eli joku tällaisella asenteella vetävä rumpali: ehdotan Aynsley Dunbar! Muttei missään tapauksessa Chad Smith. Liian keskikertainen. Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Perseapina 06.09.2007 00:05:32 | |
---|
Helsingin Sanomien kuvateksti: "Led Zeppelin eli Robert Plant (vas.), John Paul Jones, Jimmy Page and JOHN BONHAM tekevät paluun." Eli nyt loppui se sijaisien haku. :D Got my mojo workin' |
hollmi-5 06.09.2007 08:09:21 | |
---|
Helsingin Sanomien kuvateksti: "Led Zeppelin eli Robert Plant (vas.), John Paul Jones, Jimmy Page and JOHN BONHAM tekevät paluun." Eli nyt loppui se sijaisien haku. :D Siis Jason... Yksi keikka suunnitteilla. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kefiiri 06.09.2007 08:20:35 | |
---|
Siis Jason... Yksi keikka suunnitteilla Etkös luota Hesarin sanaan? Ilmeisesti muut Zeppelin-jehut ovat saaneet Bonzon nousemaan kuolleista, jollain okkultistisella kikkailulla varmaankin. |
shovi 06.09.2007 08:37:01 | |
---|
Etkös luota Hesarin sanaan? Ilmeisesti muut Zeppelin-jehut ovat saaneet Bonzon nousemaan kuolleista, jollain okkultistisella kikkailulla varmaankin. Luulisin että soittamalla Stairway to Heavenia väärinpäin? Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Kefiiri 06.09.2007 08:52:25 | |
---|
Luulisin että soittamalla Stairway to Heavenia väärinpäin? Nerokasta! |
sirdickyj 06.09.2007 09:28:34 | |
---|
Näin juuri. Vaikkapa se tripla-live tai BBC-sessioiden Paris-teatterin setti osoittaa Bonhamiin olevan muuta kuin oma pastissinsa. Studio-vedot olivat sen hetken tai kauden tulos - livenä tuli esille Bonhamin ja koko bändin jazzmaisuus: improvisointi, improvisointi ja improvisointi. Eli joku tällaisella asenteella vetävä rumpali: ehdotan Aynsley Dunbar! Muttei missään tapauksessa Chad Smith. Liian keskikertainen. ite oot keskinkertanen "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
jazzmies 06.09.2007 09:53:23 | |
---|
ite oot keskinkertanen Vähänkö oon ylikeskinkertainen! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Tipper Gore? "Tipper loved music and played the drums in a band called the Wildcats when she was in high school. One night, while attending a high school dance, she met a young man named Al Gore. They were married in 1970 and have raised four children." http://clinton4.nara.gov/WH/kids/html/tipper.html Haha, ehdotusten kärkikastia. Ja hänellä olis sitä elämänkokemustakin. Wildcats, grr! Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |