Aihe: Tiluttamaan idolien kanssa
1 2 3 4 5 6 7 8 913 14 15 16 17
Ambitus
05.09.2007 11:29:46

Kupiasen video oli vaihdettu. Vanha olikin yli 2minunuttia mutta tuokin on vielä yli minuutin :D

Onkohan toi sääntöjen lukeminen väliin oikeasti noin vaikeaa.....

?!? kyl toi mulle ainaski näyttää samaa videoo minkä sinne laitoin. Ei niiden sääntöjen lukeminen niin vaikeaa ole. Siel oli muutama yli kolme minuuttinen veto jo mukana ennen kuin otin osaa, joten kelailin et eipä sillä pituudella nyt näemmä niin väliä ole....sitäpaitti olen laiska paska enkä jaksanut nauhoittaa uutta videota.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
HeavyMachinery
05.09.2007 11:29:59

Matiaksella on hemmetin hieno veto....

Se alkuperäinen oli parempi tuo mikä nyt on hieman tylsä.....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
BigPapa
05.09.2007 11:32:17

Mjaah, vaikee sanoo kun sitä en oo nähnyt....tylsyyskin on suhteellista... ;)
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk
John Titor
05.09.2007 11:50:41 (muokattu 05.09.2007 12:49:51)

Kiitos äiät!! Minähän se olen.. .. se täppi-John=) Kavereiden kesken ihan Tomma!
Miekin olin aika monttu auki kun kaveri laitto linkin sinne fist in fetus myspace sivuille! Mullekkin tuli sellanen olo että staccatot kuntoon ja äkkiä=) aivan mahtavaa soittoa!

Mitä tohon "klasari-vaukute" juttuun tulee niin mä olen täysin samaa mieltä että: Se on vähän väärin ymmärretty käsite! Sieltä löytyy vaikka mitä ja kaikkee jos kunnolla penkoo. En todellakaan omaa mitään klassista taustaa tai halua antaa sellaista kuvaa. Olen ihan myöhäisheränneenä ruvennu niitä itse penkoon, ja vähän eri syistä kun että haluaisin olla joku neo-shred powermetal ukko (sellaisissa ei ole mitään väärää, mutta not for me). En vaan kerinny tekeen mitään biisi taustaa itselleni, joten sovitin muutaman jutun tuollasen urkupisteen päälle. Sointukierto on aika standardia, mitä nyt pystyy yhden urkupisteen päälle taipuun ettei mee liian ulos.. Mutta, monet noista mun tappinki jutuista on hyvin paljon saanu vaikutteita kun olen niitä etydejä kahlannut nuotteja myöten läpi. Sieltä löytää niin siistejä juttuja varsinkin kun rupee kääntään niitä patterneja/motiiveja kitaralle. Jotkut ideat on mahdollisia vain tappingillä, toiset toimii ihan millä vaan=) Suosittelen kaikille! Se on virkistävää ja vie aina uuteen suuntaan!

Nyt on mun kymmenes vuosi tapatessa. Sinä aikana on menty suuntaan ja toiseen sen kanssa: Metsään ja suohon, ja lopulta löytänyt jotain omaa siitä osoitteesta. viimeisen 8 vuoden aikana siitä on auennut niin paljon mahdollisuuksia että päätin ruveta satsaamaan siihen vähän enemmän kun muuhun. Voisin kirjoittaa aiheesta vaikka kirjan jos olis aikaa ja kustantaja..

-Tomma

Paa viestiä ni mä voin skrivata sulle(kin) seuraavalla kerralla taustan/biisin:D
Ai nii ja tsekkaa muuten Fist in Fetus Mikseristä, siellä on enemmän ja paremmalla laadulla.
Määpä muuten kysäsen yhdeltä kaverilta tuosta kustantajahommasta, se duunas kanssa tekniikkakirjaa pari vuotta sitten. Pääset lunastamaan lupaukses;)
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Ambitus
05.09.2007 12:42:48

Mikä alkuperäinen? ei tuolla oo ollu ku toi yks ja sama video kokoajan. Mitäköhän sä nyt sekoilet?:D
KurtCobain
05.09.2007 14:15:35
miks helvetissä mun videol on 2 ääntä? toi mun läppä video on varmaan paskin mitä tuol on. Sitä ihmettelen et miks joku on antanu mun videolle äänen vaikka noi muut videot mitä tuol on niin on aivan eri luokkaa.
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
kid ego
05.09.2007 14:47:25
Mikä alkuperäinen? ei tuolla oo ollu ku toi yks ja sama video kokoajan. Mitäköhän sä nyt sekoilet?:D

En kyllä myös tajua. Se reilu pariminuuttinen Tuska-veto näkyy.
"Myös letaali alleeli saattaa olla olemassa heterotsygoottina, homotsygoottina se johtaa yksilön kuolemaan." -Wikipedia
hapan
05.09.2007 15:15:00
En kyllä myös tajua. Se reilu pariminuuttinen Tuska-veto näkyy.

No mut eix se ollu koveri ton ampituxen biizist? 8-O
Ambitus
05.09.2007 20:47:28

No mut eix se ollu koveri ton ampituxen biizist? 8-O

öööö....koveri? ei..se ei ollut koveri. Mä meen ihan sekasin....en tajuu mistä nyt oikeen keskustellaan. Oonks mä ryypänny viimeisetkin aivosoluni vai sekoileeko vain muut niin urakalla etten pysy enää kärryillä:D
oiva tumpeloinen
05.09.2007 20:50:02
öööö....koveri? ei..se ei ollut koveri. Mä meen ihan sekasin....en tajuu mistä nyt oikeen keskustellaan. Oonks mä ryypänny viimeisetkin aivosoluni vai sekoileeko vain muut niin urakalla etten pysy enää kärryillä:D

Vastaus lienee kyllä. ;)
ANtTIKRISTUS
05.09.2007 22:43:49
Voih pitää ihan miettii kumpaa äänestää, Ambitusta vai Pöytäkangasta... Ambituksella kyllä nostaa statseja tuo selvä live-osaaminen. Tosin pöytäkangas vaikuttaa sen verta köntiltä kaverilta, että kukkakeppi-Kupiaisella ei paljon mahdollisuuksia olis jos Pkangas käy häviämis-testoissaan myllyttämässä niin tiijä uskaltaako tässä äänestää. :(
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
HeavyMachinery
06.09.2007 01:08:14

No nyt tuli sama video kuin aijemmin....

Häh ? nyt joku kiusaa minua.... Ei voi tajuta.....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Ambitus
06.09.2007 13:03:27

Voih pitää ihan miettii kumpaa äänestää, Ambitusta vai Pöytäkangasta... Ambituksella kyllä nostaa statseja tuo selvä live-osaaminen. Tosin pöytäkangas vaikuttaa sen verta köntiltä kaverilta, että kukkakeppi-Kupiaisella ei paljon mahdollisuuksia olis jos Pkangas käy häviämis-testoissaan myllyttämässä niin tiijä uskaltaako tässä äänestää. :(

kukkakeppi-Kupiainen :D:D Pöytäkangas syö selvästi kaurapuuroa joka aamu:D se jo ainoastaan on äänestämisen arvoista:D
Räkkipeli
06.09.2007 13:04:16

No helvetti eipä oo tullu ajatelleeksi! No ei sit kannata kyl Kupiaista äänestää! =D
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Räkkipeli
06.09.2007 13:04:41 (muokattu 06.09.2007 13:07:43)
kukkakeppi-Kupiainen :D:D Pöytäkangas syö selvästi kaurapuuroa joka aamu:D se jo ainoastaan on äänestämisen arvoista:D

Toisin ku sinä syöt kiinalaisia pikkutyttöjä? Vai miten se menikään...=D

E: Eiku pikkupokia, joista saat energiaa tiluttaa vielki nopeemmin!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ambitus
06.09.2007 13:07:26

Toisin ku sinä syöt kiinalaisia pikkutyttöjä? Vai miten se menikään...=D

mjoo! tai siis pikkulapsia...kiinalaiset nyt sattuu olee halvimpia. Nykyään on tosi vaikeaa saada tilattua esim. sveitsiläisiä pikkupoikia. Ne on herkkua! Nam! =D niis on niin paljon kaikkee hyvii protskui ja maagisia voimia!
Räkkipeli
06.09.2007 13:09:02
mjoo! tai siis pikkulapsia...kiinalaiset nyt sattuu olee halvimpia. Nykyään on tosi vaikeaa saada tilattua esim. sveitsiläisiä pikkupoikia. Ne on herkkua! Nam! =D niis on niin paljon kaikkee hyvii protskui ja maagisia voimia!

Multa pitäs löytyä varastosta muutama. Paljolla lähtee?!1 ite kokeilin syödä sellasta jos sitä nopeemmaks tulis mut meinasin vaan tukehtua semmoseen. Ei oikeen mulle...
Ambitus
06.09.2007 13:12:04 (muokattu 06.09.2007 13:14:45)

Kasperille tuli muuten yhtäkkii joku sata ääntä alle puolestunnis! tässä haiskahtaa vilunki!

E: ja kokoajan nousee...nyt on 262 ääntä kasperilla ja hetki sitten sil oli alle sata.
-mr.crowley-
06.09.2007 13:18:00
Tai sitten sillä on vaan paljon faneja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)